ETNA CM644Ti

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM644Ti op Kieskeurig.be.

Fam Constant 09-04-2021

Prachtig groot van binnen en zeer mooi apparaat.

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi apparaat en magnatron funktie ondooien boven verwachting. De oven funktie ,appeltaart zeer goed . al met al zeer tevreden . En zelfs zwarte montage schroeven erbij .Dit is niet onze eerste combi-magnatron in deze keuken maar tot nu toe is het vrouwtje en ik zeer tevreden over deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 12-04-2021

Beste familie Constant,

Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de combimagnetron de CM644TI van ETNA.
Wij wensen jullie nog veel kook en bak plezier toe.

Groet, Alice Webcareteam ETNA

LindaS 14-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Een zeer mooi apparaat voor in de keuken. Ruim ook van binnen, kunt er flinke ovenschalen in kwijt.
De bediening is eenvoudig, zelfs mijn kinderen kunnen hier mee overweg. Daarnaast zijn ook de plateau's in de oven van een prima kwaliteit. Oven bakt goed, pizza's komen er ook prima uit. Kortom tevreden.
Wel 1 opmerking richting Etna; wellicht een tip om 2 mooie zwarte schroeven bij te leveren waarmee de oven gezekerd moet worden aan de ombouw. Dan is het plaatje in zijn geheel af.

Pluspunten

• design
  • gemakkelijk toetsenmenu

Minpunten

• zaten geen zwarte schroeven bij

Officiele reactie van Atag 15-03-2021

Beste Linda,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat deze combi magnetron zo goed bevalt. Wat betreft de bevestiging is een feedback wat betreft de verbeteringspunten altijd heel erg welkom! Wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Annie 09-03-2021

Wauw!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Na 45 jaar gasoven, naar een Combi magnetron.
Met moeilijkheidsgraad die ik niet had verwacht, je kunt hem heel gemakkelijk bedienen.
En de eerste broodjes die waren perfect gebakken.
De zenuwen van oei kan ik dat nog wel aan die moderne apparaten.
Zijn volledig opgelost, wat een gemakkelijk apparaat.

Officiele reactie van Atag 10-03-2021

Beste Annie,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Begrijpelijk dat het even uitproberen was hoe het zou gaan met deze fraaie combimagnetron. Maar zo te lezen is dat helemaal gelukt!
We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Huib 06-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Enorm verrast door de legio aan mogelijkheden die hij biedt deze combimagnetron oven met een fijn bedieningspaneel

• Kwaliteit

Officiele reactie van Atag 08-03-2021

Beste Huib,

Bedankt voor deze mooie en enthousiaste review. In alle opzichten helemaal naar je wens.
Dat horen we graag.

Veel plezier van de aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Van den Enk 14-01-2021

Combimagnetron een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Ik heb de combimagnetron nu 4 weken in gebruik. Het heeft een fijne en makkelijke bediening, en zeker niet te ingewikkeld. Hij is ruim van binnen en heeft vele mogelijkheden

Pluspunten

• Ruim en vele mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 15-01-2021

Beste heer/mevrouw van den Enk,
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat de ETNA combi magnetron een makkelijke en fijne bediening heeft, ruim van binnen is en vele mogelijkheden heeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Edwin 02-09-2020

samen gekocht met de CM650Ti

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Beide apparaten hebben een mooie uitstraling en zijn goed van kwaliteit. We hebben nog niet alles uitgeprobeerd. Maar een pizza afbakken, een appeltaart maken zijn heel goed geluk

Pluspunten

• goede prijs
  • mooie/stevige kwalieit

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Edwin,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je laat blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Ik kan me voorstellen dat je nog niet alles hebt geprobeerd, er zijn ook zoveel mogelijkheden. Goed om te lezen dat de appeltaart en pizza gelukt zijn. Heel veel bakplezier met de Black Titanium lijn van ETNA.

Groet Heidi

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Edwin,

Groet Heidi

Eveline 22-06-2020

Mooi uiterlijk, praktisch in gebruik

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Ik heb deze combi magnetron/over gekocht vanwege de titanium uitstraling, die past perfect in mijn mat zwarte keuken. Hij is verder praktisch in gebruik: de bediening werkt simpel (hoewel ik even het boekje nodig had in het begin, maar dat was snel voorbij) en hij maakt makkelijk schoon. De magnetron is groot van binnen, er kan een flinke ovenschaal in, en het glas is groot genoeg om goed te kunnen zien wat er binnenin gebeurt. De automatische programma's vind ik ook superhandig.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Grote binnenruimte
  • Makkelijk schoonhouden

Minpunten

• Gek formaat glazen plaat voor ovengebruik

Officiele reactie van Atag 23-06-2020

Beste Eveline,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het uiterlijk als gebruiksgemak van de combimagnetron. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel kook en bak plezier!
Met vriendelijke groet, Femke

René 24-05-2020

Mooie uitstraling maakt onze keuken compleet

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Met deze combi-magnetron is onze keuken weer een plaatje om te zien. De prijs kwaliteit verhouding is zeer gunstig en daarnaast is het ook nog eens een product van Nederlandse bodem. Het installeren van de oven was zo gebeurd en instellen van de oven idem. Gebruiksgemak tot heden ook top alles wijst voor zich.

Pluspunten

• prachtige uitstraling
  • eenvoudige installatie
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• tot heden niet gevonden

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste René,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en duidelijke review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron in alle opzichten goed bevalt. Veel bak en kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

A Visser 14-05-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Een combi met genoeg ruimte, fijn dat hij snel is opgewarmd. Met zijn zwarte uitstraling prachtig in onze zwarte keuken

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • ruimte

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste A. Visser, bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw combi! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Maarten 26-12-2019

Hoogwaardige en gebruiksvriendelijke combi-magntron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Hoogwaardige combi-magnetron welke een zeer goede toevoeging in de keuken is tevens zeeer gebruiksvriendelijk door het touchscreen en voorzien van een kinderslot wat erg handig is.

Pluspunten

• Hoogwaardig
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Maarten,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de combi-magnetron. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel bakplezier!
Met vriendelijke groet, Femke

Edwin 09-10-2019

Etna Cm644ti combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Erg mooie combimagnetron met strakke vormgeving
Erg gebruiksvriendelijk apparaat
De vele Programma’s zijn gemakkelijk in te stellen door middel van typ toetsen.

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Binnenverlichting
  • Gebruiksvriendelijk
Officiele reactie van Atag 10-10-2019

Beste Edwin, bedankt voor je review. Suit up your kitchen with a black tie! De ETNA CM644Ti maakt onderdeel uit van de Black Titanium lijn van ETNA. Heel veel bakplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA.