Siemens KI20RV20 - Reviews

A+
Inhoud koelruimte (netto)
182 liter

Fam. Bruin 08-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Koelt zeer goed, handige groentela bij beperkte draaicirkel

Wij hebben de koelkast tegen de muur aan staan (de deur gaat ri de muur open), waardoor je de groentela normaliter niet uit de koelkast zou kunnen krijgen. Deze groentela heeft een specifieke vorm waardoor de draaicirkel anders is en we hem er alsnog heel gemakkelijk uit krijgen. Top dus! Verder koelt hij zeer goed en heeft hij voldoende planken.

Pluspunten

• handige groentela bij beperkte draaicirkel
  • koelt zeer goed
  • veel planken

Minpunten

• kan soms wat aanvriezen aan de achterkant

Siemens Inbouwkoelkast gewoon goed 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Inbouwkoelkast

Prima koelkast. Overzichtelijk, mega stil, zuinig met energie en handig ingedeeld.Een ruim vak voor groente en fruit.

Theo 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super product

Netjes afgewerkt en een zeer mooie en handige indeling. Eenvoudig schoon te houden als gevolg van de gebruikte materialen.

Ayse 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima aparaat, doet zijn werk, ondanks een kleine formaat, best ruim inhoud. Wel geschikt voor kleine gezinnen, mist alleen diepvries lade

Jan Mensink 11-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast is zeer stil en rustig. De indeling van het koelgedeelte is uitstekend en zeer doordacht.

RenéPeter 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Er zijn veel glazen planken, zodat je veel producten overzichtelijk kunt koelen.
De deur van de koelkast sluit makkelijk, je voelt als het ware dat hij dicht zit, zodat geen koelte verloren gaat.
De verlichting in de koelkast is ideaal
De groente/fruit lade is ruim en heeft een mooi design.

J blom 25-04-2015 Product paar dagen in bezit

Slaat niet vaak aan. Goede vak verdeling en genoeg keuze om te verdelen. Door hem op sta hoogte te laten plaatsen, verhoogt het gebruikersgemak. Temperatuur makkelijk te regelen. Genoeg hoogte in deur om 1,5 liter flessen te plaatsen

gebruiker251 01-04-2015 Product paar weken in bezit

5,5
Prima koeler.
groot nadeel: de binnenkant van de deur heeft een iets ronde vorm. Dit neemt veel kostbare ruimte in beslag.

Frans breemerkamp 18-03-2015 Product maand in bezit

Prima koelkast.Degelijke glazen legborden.
Fijne grote vakken in de deur.
Koelt prima en is zeer stil.

Anniehhw 13-03-2015 Product paar weken in bezit

Zeer mooi design ,en een rustig geluid.
En zeer makkelijk in gebruik en goede verlichting over de kookplaat.

TazSec 11-12-2014 Product paar weken in bezit

De rekjes in de deuropening zijn wat aan de lage kant. Regelmatig bij het openen van de deur vallen er dingen uit de rekjes.

WiebeUtr 22-11-2014 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken hebben we een prachtige nieuwe keuken, met alleen maar Siemens apparatuur.

De koelkast heeft ruim voldoende opbergmogelijkheden, is praktisch ingedeeld en biedt voldoende ruimte om zelf in te richten.

Daarnaast is de koelkast stil en heeft hij geen last van condens- of ijsvorming.

Voor mijn gevoel is de koelkast erg goed geïsoleerd, dit komt doordat we hem eigenlijk nooit horen.

We hebben er bewust voor gekozen om geen vriesvak of vrieslades te nemen. We zijn van mening dat een grote aparte vriezer in de berging efficiënter is voor ons gebruik.

Wij zijn er ontzettend tevreden mee en kunnen iedereen dan ook deze koelkast aanraden.