Bosch KIV34X20 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
203 liter

Silke 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale combinatie

Apparaat werkt goed. Veel ruimte vooral in de koelkast. De indeling is soms alleen niet helemaal handig qua mogelijkheden voor de planken waardoor je niet alle onderdelen kunt gebruiken. Erg blij met deze koelkast. De combinatie van koel en vries is ideaal in de beschikbare ruimte.

visser 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer onlogische deur indeling

De koelkast koelt zoals bedoelt. Gelukkig maar. Helaas is de indeling en opzet van de koelkastdeur minder logisch en zit er helaas maar 1 grote groente lade in in plaats van twee losse.

Wat de deur betreft zijn de bakjes er wel uit te halen maar blijft er een plateautje vast aan de deur zitten waardoor alleen de onderste bak te gebruiken is voor flessen. Dat is jammer.

Pluspunten

• Koelt

Minpunten

• indeling
  • 1 groentelade
  • deur

Gabriel 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast, veel ruimte

De koelkast is erg mooi en hij werkt uitstekend! Onze oude ging kapot dus gingen we online opzoek naar een nieuwe. Al snel kwamen we bij bosch terecht en deze paste in onze kast en kriteria. Vooral omdat de prijs erg gunstig is voor een mooie en ruime koelkast als deze. Een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strakke indeling

Minpunten

• Slechte installatie handleiding
  • Deur vakken niet in verstelbaar

rob 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

stille, grote koelkast en dito vriesgedelte

een mooie, technisch goed uitgevoerde koel-vriescombinatie die voor ons gebruik uitstekend past. Is mooi ingebouwd en sluit goed. Is fluisterstil! We zijn er blij mee!

Ron 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stille inbouw koel-vries combinatie

Mooie en stille inbouw koel-vriescombinatie. Koel- en vriesvakken meer dan voldoende voor een 2-persoonshuishouden + praktisch wijnrek. Indeling deurvak koeldeel zou meer flexibiliteit moeten hebben.

Renee 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Bij ingebruikneming moest ik even wennen, hoe moest ik hem indelen. Nadat dit naar min zin was, was ik erg blij. Erg handig zijn de meerdere plankjes, die je naar wens kunt gebruiken. Top

Erika 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Koelvrieskast is super stil, doet zijn werk goed. Indeling is even wennen (flessenrek neemt veel ruimte is beslag) maar ik ben erg blij mee!

Padmos 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Inmiddels ruim 2 jaar in gebruik, functioneert naar behoren en verbruik is merkbaar laag. Ruimte voldoende in zowel vriezer als koelkast. Mensen met grote vriesvoorraden zullen snel ruimte te kort komen, dat wel.
Beide delen gemakkelijk schoon te maken/houden door gemakkelijke uitname van bakken e.d. kortom prima apparaat.

Harry 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi groot apparaat maar wel het luidruchtigste apparaat in de keuken wat op zich vreemd is voor een koelvriescombi...

DeniseR 14-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Een zeer prettige indeling met een wijnrek en eierindeling.
Ruimte voor vleeswaar en een grote groentelade.

ASAM 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het bovenvak in het koelgedeelte is vrij groot.
Het kan kleiner, zodat er naar onderen meer ruimte overblijft.

ami_5_15 18-06-2015 Product maand in bezit

prima stil apparaat, biedt voldoende ruimte. koelvak biedt duidelijke en voelbaar temperatuurverschil naar wens en indeling voor producttype.

Joop den Toom 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

De koel/vries kast koelt en vries goed.De indeling is goed overzicht .Het vries gedeelte met de doorzichtige baken is goed te zien wat er in zit. Het stroom gebruik is zeer laag. veder ben ik zeer tevreden over de bosch koel/vrieskast

Suzannechan 03-05-2015 Product paar weken in bezit

Koelkast is lekker groot. Goede indeling! Ruimte in het vriesgedeelte is ook veel grote als ik had verwacht.

Elena ter haar 21-03-2015 Product maand in bezit

Prima ijskast, overzichtelijk, energie zuinig en lekker ruim. Alle plankjes zijn verstelbaar en er worden verschillende bakjes bij geleverd, voor eieren, boter etc.

mardai 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie en ruime koel-vriesinstallatie. Was snel op temperatuur. Wij vinden wel dat het apparaat best veel geluid maakt als het afkoelt.