Siemens KI42FP60 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
225 liter

Hero 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Grote toegangsdeur

Prima indeling wbt verschillende laden waarmee we een goed overzicht krijgen.
Perfecte LED verlichting om de producten goed te bekijken.

Pluspunten

• LED verlichting
  • Groot overzicht

Minpunten

• Motor lawaai

Dreumel 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

grote koelkast

Een koelkast met veel ruimte, gebruiksgemak en aparte koelvakken met verschillende temperaturen. Ook de combinatie met de andere Siemens producten is mooi.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • groot

PM 30-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super apparaat /plastic wat licht

Met 0 graden zone werkt echt super.
Klein nadeel is de kwaliteit van de plastic rekjes in de deur en de lades zijn erg licht van kwaliteit. na enige tijd krijgen die het zwaar te verduren en breken soms af.

Pluspunten

• o graden zone
  • lekker groot en ruim

Minpunten

• plastic rekjes deur
  • plastic lade

Johan 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne gebruiksvriendelijke grote koelkast

Veel ruimte, ideaal met de lades. Vitafresh werkt uitstekend, produkten blijven beduidend langer houdbaar. Mooie moderne led-verlichting.

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk

Adri 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille afwasmachine

Indeling flexibel vooral heel stil in een open keuken, aparte bestek la bevalt goed.
Indicatie op de vloer van hoelang de vaatwasser nog bezig is.

Anne 10-06-2016 Product maand in bezit

mooie koeler

Door de lades in het koelgedeelte, behoud je het overzicht. Ook al ligt de la vol.
De nulgraden zone is geweldig, ook doordat deze 3 verschillende lades heeft, zo kan je alle producten goed van elkaar scheiden.

Klein nadeel: het vele licht wat de koelkast uit komt. Dit licht is niet te dimmen en als je 's avonds weinig licht aan hebt, is dit niet heel prettig.

Yvonne 03-11-2015 Product kwartaal in bezit

Heerlijke koelkast. Producten blijven veel langer vers. Makkelijk in gebruik, goed licht in de koelkast. Ik zou geen andere meer willen.

uluru 14-10-2015 Product maand in bezit

Mooie grote koeler. Veel LED verlichting geeft luxe uitstraling. Je hoort hem wel maar niet nadrukkelijk.

Marco.d.k. 06-07-2015 Product paar weken in bezit

mooi vormgegeven koelkast met praktische indeling.
vita-fresh is ideaal voor het goedhouden van groenten en fruit.

sabine1900 30-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima koelkast met goede indeling in zones. Het onderdeel met het koude gedeelte is heel handig, alles blijft echt langer goed. Enige minpunt is dat hij soms wat lawaaiig is en dat de bakjes in de deur wel wat minder duurzaam zijn, ze gaan snel kapot.

Stofzuigtester 11-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Een praktische koelkast met voldoende ruimte om alle houdbare producten koel te bewaren. De vita fresh lade zijn ideaal om groente langer te bewaren, waardoor weggooien minder gebeurt dan voorheen. Al met al een zeer schikt apparaat en aan te raden, vooral voor wie groente langer wil bewaren.

Justus63 29-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Het is een degelijke koelkast met een praktische indeling en fantastische verlichting. Mooi design!
De gescheiden lades voor groenten, vlees en vis maken het opbergen extra gemakkelijk en overzichtelijk.

Nnaam23 23-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze koelkast van Siemens heeft voldoende opbergruimte voor diverse producten en is zeer overzichtelijk. De groente, vis en fruitlade is erg handig in verband met de houdbaarheid van deze producten omdat deze ruimte koeler is dan de bovenste deel van de koelkast.

Yolanda B 24-11-2014 Product paar weken in bezit

Een prachtige koelkast die een overzichtelijke indeling kent. Daardoor is het eenvoudig om overzicht te houden in de koelkast.

In de 0-graden zone blijven kaas, vleeswaren en groente duidelijk beter bewaard.

smeets2007 02-01-2013 Product paar weken in bezit

Goede en grote koelkast, ruimte en lades zorgen voor een opgeruimde koelkast. Wij hebben het laatste type (december 2012)en deze is echt stil! We hebben de koelkast in een kastenwand geplaatst en enige dagen laten staan alvorens hem in te steken. Kortom de perfecte koelkast!

Mike1969 12-06-2012 Product paar weken in bezit

Miskoop. Maakt enorm veel herrie. Ziet er leuk uit maar elk half uur begint ie weer te loeien. En dit soort koelkasten staan toch echt altijd in een open ruimte.
Siemens vindt het normaal "want hij moet toch koelen".

Bruno Francis 18-04-2012 Product half jaar in bezit

5,7
Pracht van een ijskast, functioneel gezien, indeling, de vele ledverlichting in de kast, waardoor je overal licht hebt, in plaats van op een summier plekje waar normaal het lampje zit

maar waardeloos en miskoop van de eeuw omdat zo'n dure ijskast die ook door Siemans als top wordt aangemerkt, een lawaai maakt als een oude dieseltank. goed voor in de garage of de bijkeuken als je de deur dicht houdt, maar niet als luxe inbouwkast in een luxe keuken.

Schaamteloos dat Siemens/Bosch dit product vrij heeft gegeven voor de markt.

Na mijn vele klachten kreeg ik eerst een waardeloze zelfklevend schuimlaagje achterop de koelkast boven geplakt, want de elektronica zou dit veroorzaken. Maar als ingenieur weet ik dat dat onzin is: het lawaai komt uit de warmtepomp. De eerste beste ijskast van een prijsvechter heeft dit niet.