Bosch KIR18V20FF

Inhoud koelruimte
150 liter inhoud
Uitvoering
tafelmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR18V20FF op Kieskeurig.be.

froelingkastrop 16-05-2015

een erg mooie en vooral stil product erg gebruiksvriendelijk in gebruik en ziet er goed uit vooral kwa indeling kun je die zelf bepalen wat en hoe je het neer kunt zetten

Nokkie 12-07-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

Zeer handige indeling, die je naar wens kunt verstellen, en heldere LED verlichting. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erwin 17-06-2019

Eerste indruk

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

Vandaag binnengekregen. Dus nog weinig ervaring. Ik kan in ieder geval zegen dat het plaatsen makkelijk ging. Ook het omhangen van de deur. Wilde het vanaf andere kan kunnen openen. Ging prima. Ik had ook de eerdere recensies gelezen. Het klopt bakjes de deur dus de 3 boven het staande flessen gedeelte hangen op 1 positie. Dus geen keuze in hoogte verschillen. Mijn grootse zorg is dat die teveel geluid gaat maken. Brommen knetteren of wat dan ook maar dat is afwachten. Wat me wel opvalt is dat je zodra de deur opengaat ik naar zilvergrijs zit te kijken. Mijn oude koelkast was wit.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen

Minpunten

• Zilvergrijze deur
  • Bakjes in deur niet in hoogte verstelbaar

Leon 07-05-2019

Slechte indeling waardoor alsnog weinig plaats

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

De koelkast lijkt groot met veel ruimte tussen de plankjes, maar schijn bedriegt. De ruimte tussen de twee laagste plankjes is veel kleiner dan op de foto. Doordat Bosch de temperatuurregelaar en lichtschakelaar in het midden van de koelkast heeft geplaatst, zijn er minder mogelijkheden om de plankjes naar eigen inzicht hoger of lager te plaatsen. Om een klein keteltje soep toch beneden in de koelkast te kunnen zetten, heb ik een plankje helemaal uit de koelkast moeten nemen, waardoor ik nu minder in de koelkast kwijt kan. Bij mijn vorige koelkast zat de temperatuurregelaar en lichtschakelaar boven in de koelkast, waardoor ik de ruimte tussen de plankjes beter kon indelen en dit probleem niet had. Teleurstellend als je net een koelkast hebt gekocht die toch zeker weer 10 jaar mee moet.

Peter 25-04-2016

zuinig en koelt goed

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

Stille koelkast, die als er nieuwe producten toegevoegd worden ze snel weet te koelen tot de gewenste temperatuur.