Siemens KI52LAD30

Inhoud koelruimte
213 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI52LAD30 op Kieskeurig.be.

Jaspers 03-06-2019

Zeer veel geluid

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Deze kloelkast is ruim maar maakt zeer veel geluid als hij aanspingt om te koelen.
Dit wordt als storend ervaren.

MelindaH 15-04-2019

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

We hebben de koelkast nu 1 week in gebruik. Er is voldoende opbergruimte voor de wekelijkse boodschappen. We kregen zelfs de extra boodschappen voor een feestje er goed in kwijt, zoals taart en voldoende gekoelde drank. Ook is de koelkast gemakkelijk schoon te houden. De koelkast gaat piepen als de deur te lang open staat. Handig met jonge kinderen.

Alex K 04-04-2019

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

We hebben hem bijna een maand in gebruik en hij bevalt net als onze vorige Siemens koelkast prima. Die vorige doet het na 20 jaar nog steeds goed.

henkie 1949 07-11-2018

Geweldig

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Ik heb in oktober 2018 een nieuwe koelkast gekocht. Ik ben er erg blij mee. De groente blijft langer vers in de koelkastlade. Er is mooi licht in de koelkast.

Ries77 28-07-2017

Lekker ruim!

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Idee was om in de nieuwe keuken een grote koelkast te plaatsen. Helemaal top, met een sensor die een melding geeft wanneer de deur te lang open blijft staan.

Helga 24-07-2017

ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

ruime koelkast, deze gekozen omdat er 1 vriesvak in zit (voor een brood), nu we hem in gebruik hebben, merken we dat juist dit vriesvak iets te laag is waardoor je het brood erin moet proppen, maar goed dat is niet anders.
klein minpuntje is ook dat er bij de indeling van de deur niet veel variatie is, maar dat is wel heel klein minpuntje is niet heel storend, fijne koelkast voor de rest

Pluspunten

• ruimte

Minpunten

• vriesvak te laag

Marina Janny 12-05-2017

Koelkast met veel ruimte.

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Deze koelkast is heerlijk ruim met veel opbergmogelijkheden, ook in de deur. In het begin moest ik even wennen aan het dichtdoen van de deur. Het was fijn, dat de koelkast dan een geluidssignaal liet horen, als de deur niet goed gesloten was. De deur gaat overigens nu prima dicht.

Yvonne van Kemenade 29-12-2016

Mooie indeling met vriesvak

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Mooie koelkast met vershoudlade en vriesvakje. Mooi formaat en gebruiksvriendelijk. Vershoud lade ook fij voor groente en fruit.

Pluspunten

• vershoudlade
  • handige indeling

Minpunten

• had iets breder gemogen

Elewout 21-11-2016

Praktisch en zeer functioneel met alarm en 'super' functie

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Degelijke koelkast met tal van functies en toch wel fijn design met aluminium latjes.... Eerste gevoel is dat dit wel een correcte prijs/kwaliteits- koelkast is!

Pluspunten

• Praktische indeling
  • superkoelfunctie
  • alarm bij openstaande deur
  • handige fruit en groentenlade met vershoudfunctie
  • deur met auto - sluitfunctie

MBours082016 04-08-2016

heel mooi overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI52LAD30

Op een oogopslag zie je wat er zich bevind in de koelvries combinatie. Mooie verlichting. Helder. Super.
Ook de indeling is prima.