Siemens KI34VV22FF - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Type/soort
koelkast-vriezer

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

meij 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelvries combinatie met goede indeling

Mooie koelvries combinatie met een prettige indeling en flessenrek. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Flessenrek
  • Goede indeling

Menno 01-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne indeling

De koelkast heeft een fijne indeling en is vrij ruim. Fijn dat de koelkast veel onderdelen heeft, zoals een flessenrek, bakje voor hartig beleg etc. De vriezer daarentegen is vrij krap.

Pluspunten

• Ruime indeling koelkast
  • Accessoires

Minpunten

• Krappe vriezer

Rob 05-03-2017 Product paar weken in bezit

Grote ruime koel vriescombinatie en energiezuinig

Al jaren vertrouwd met de Siemens apparatuur. Bij mij bekend om zijn lange levensduur. Hij werkt zoals het hoort, ik zeg dit vele malen voort

Jolanda 24-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast en grote vrieslades.

Vind het een fijne mooie koelkast waar je veel in kwijt kunt. Het flessenrek heb ik verwijderd omdat het veel ruimte wegneemt en je de flessen goed in de deur kwijt kunt. Dit kan overigens voor u anders zijn. Vind het ook fijn dat de glasplaten niet tegen de achterkant aangaan zodat alles droog blijft.

Pluspunten

• ruim
  • lekker licht

Aad 12-02-2017 Product paar maanden in bezit

ruime indeling en goed uitgekiende laden en legpplaten

kwaliteit met prijs verhouding is helemaal uniek
reuze handige en uitgekiende indelijng handige grote laden

Pluspunten

• laden
  • planken
  • verlichting
  • sluiten

Robbie 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijke koelkast

Zuinig apparaat .
Siemens gaat mee met de tijd.
strakke vormgeving.
Handig rekje voor flessen stabiel te kunnen bewaren.

Anoniem 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelvriescombinatie

Deze koelvriescombinatie is ideaal! Qua indeling en ook wat er in past. Zeker een aanrader! Je hoeft de koelkast niet op een hele hoge stand te zetten, koelt namelijk hartstikke goed. In de vriezer komt geen ijs te staan.

Souline 27-07-2016 Product maand in bezit

Koelt goed, groot, aparte indeling

De koelkast was snel koel bij in gebruikneming. Ook flessen die in de deur staan woeden echt koud.
De koelkast ziet er mooi uit en heeft helder licht.
De koelkast is ruim en er zitten veel assecoires in zoals een vleeswarenbakje wat aan een schap gehangen kan worden.
Er zijn meer dan gwnoeg schappen. Echter halen wij get flessenrek eruit en vervangen we die door een schap. In het flessenrek passen geen frisdrank flessen.
De groentelade is vreemd, de bodem is niet recht en de hoeken aan de achterzijde zijn rond. Hierdoor veel ruimte verlies.
Diepvries geen bijzonderheden, 3 normale laden.
Beide deuren sluiten erg goed.

Liesbeth 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prettige koelkast/vriezer

Betreft een combi tussen koelkast en vriezer. Koelkast en vriezer gaan tegelijk aan en worden samen ingesteld. Koelkast is goed koud, eten (vb. groente) blijft lang houdbaar. Ook heeft hij een praktische indeling, die goed aan te passen is. Ook is de grote groente-la prettig. Verlichting is goed.
Ook de vriezer is praktisch ingedeeld en ruim genoeg. Ondersta la is bijvoorbeeld goed geschikt om brood in te bewaren.
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Uiteraard zijn er 'luxere' koelkasten te koop, maar meer dan dit heb je niet nodig! Geen moment krijg je de indruk met een instapmodel te maken te hebben.