Siemens KI38VA50 - Reviews

A+
Inhoud koelruimte (netto)
222 liter

Franz 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goed en betaalbaar product. Doet alles wat het belooft! Indeling is goed aan te passen. Lange garantie (8 jaar!)

Rens van Eden 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Als opvolger van de KI30M die het 10 jaar heeft uit gehouden nu de KI38VA. net zoals de vorige, prima koel vries combinatie nu met een grote groente lade en een frissere uitstraling.
Enig min puntje, de temperatuur meter in de vriezer ontbreekt.

Anne 16-10-2015 Product jaar of meer in bezit

ben zeer tevreden ver deze koel-vriescombinatie. Indeling is prettig en veel ruimte in de deur. Vleeswarenbakje is handig. Als ik al een nadeel moet noemen, dan is het de groentelade, deze moet je iets kantelen als je hem uit de koelkast wil halen. Maar dat is natuurlijk niet echt een probleem. Kortom, erg prettige grote koelkast.

Mario 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk apparaat. Mooie indeling. En solide design. Het apparaat bevalt heel goed. Je hoort de koelvries combinatie ook bijna niet als hij in bedrijf is.

Jacqueline 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

Nog nooit zo'n goeie indeling en fijne koel vries combinatie gehad.
Aparte bakjes voor de Franse kaas en vleeswaren doos.

M. Dorissen 13-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima combinatie, staat er al ruim 2 jaar werkt uitstekend zonder problemen. Af en toe een lap erdoor is het enige. Veel ruimte voor 2 personen zowel in koelkast als in vriezer.

Johannes1954 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Uiterst efficiënte indeling en twee ruime diepvrieskasten.
Koelt prima. Voldoende accessoires als eierrekje, ijsblokjesvorm, koelelementen en een grote groentelade.
Ik kan het apparaat zeer aanbevelen

Maurice1001 15-06-2015 Product paar weken in bezit

De laden van het diepvries deel zouden wat verder mogen uitschuiven zodat het laden en ontnemen vd waar makkelijker gaat.
Koelkast bevat een kleine smalle schuiflade die voor mijn gevoel te hoog in de koeling zit

D.J. Besselink 23-05-2015 Product maand in bezit

Gebruikers vriendelijk en goed geplaatst.

Voldoet volledig hetgeen wij er ons van hadden voorgesteld

Henkjoy 29-04-2015 Product jaar of meer in bezit

De hoogte tussen de planken zijn goed.
Voor de indeling te veel om op te noemen geef mij maar de voorkeur voor standaard Gaat het langer mee
Het is geen gerammel meer als vroeger hij is fluister stil Het ontdooien doet hij zelf.

Gewoon een goed apparaat en de duurzaamheid zal het leren in de tijd

Wass 27-04-2015 Product maand in bezit

Mooie groot koelgedeelte. Netjes afgewerkt. Een grote groentelade onderin en apart bakje voor vleeswaren.
Schappen zijn gemakkelijk in hoogte verstelbaar.

Wesley197856445 11-04-2015 Product jaar of meer in bezit

De koelkast is eenvoudig op een aantal graden in te stellen. Het ontdooien is makkelijk uit te voeren, maar het "afvoerstokje" ontbreekt. Wat de indeling betreft; de bovenste plank bestaat uit 2 delen, maar ik zie het nut hier niet van in. Deze waren ook erg lastig op elkaar aan te sluiten.

G. Thomassen 10-04-2015 Product paar dagen in bezit

grote koel/ vries combinatie. Veel opbergruimte in verhouding een kleine vriezer.
Zeer geluidsarm, makkelijk te bedienen

Mokoro 03-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Fijn praktisch en meer dan voldoende ruimte voor jong gezin met kleine veeletende kinderen! Makkelijk schoon en hygiënisch te houden!

MR JC1 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Heldere indeling.
Temperatuur van de koeling is in stappen van 2 graden in te stellen.
1 grote groentenladen onderin de koeling.

Karabina 23-03-2015 Product maand in bezit

Deze koelvries combinatie is naar mijn mening zeer gebruiksvriendelijk. Deze apparaat lijkt veel groter door de goede indeling.

Yoeredma 23-03-2015 Product paar weken in bezit

Het gebruik van deze koel-vriescombinatie is erg gemakkelijk. Instellen van de temperatuur is duidelijk, evenals de aanwijzing met pijl, waar de meeste koeling aanwezig is. De diepvries heeft 3 laden, met ook nog een paar koelelementen.
De indeling van de schappen in de deur van de koelkast kan je gemakkelijk aanpassen.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen i.v.m. de 2 weken dat ik hem nu in gebruik heb.

B. Butink 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, nette en afgewerkte koelkast. Veel opbergruimte met een scala aan accesoires. Diepvries is ietsje minder. Wel 3 lades, maar bovenste lade is niet veel. Dit viel helaas tegen. Voor enkele pizza's, zonder omdoos, is deze lade perfect. Desalniettemin tevreden over het gehele produkt.