Bosch KIV38V50

Inhoud koelruimte
217 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KIV38V50 op Kieskeurig.be.

Sophie 27-07-2019

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KIV38V50

Mooie grote koelkast en vriesgedeelte. Hebben er nog wel een aparte vriezer bij maar in principe is dit voldoende. Is goed koud.

Pluspunten

• Groot
  • Goede opbergruimte

Minpunten

• Lastig af te lezen hoe hij is in te stellen

FaZant 26-04-2019

Prima koelkast.

Geschreven voor: Bosch KIV38V50

Vervanging van onze 22 jaar oude Bosch koelkast (hopelijk houdt deze ook zo lang). Koelkast doet wat je van een koelkast mag verwachten. Ziet er kwalitatief goed uit. Met de indeling waren we direkt tevreden.

Anita 18-11-2018

Mooi ogende inbouw koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KIV38V50

Mooi ogende koel/vriescombinatie. Alleen jammer dat je maar weinig keuze hebt in de indeling van de glasplaten in het koelgedeelte. En over de indeling van de deur is echt niet nagedacht. Flessen vak prima, maar in de andere vakken kan je geen pakken melk enz. kwijt, i.v.m. hoogte. Een vak eruit halen heeft geen zin, daar er een uitstekende rand zit. Gemiste kans. Het vriesgedeelte had beter verdeeld kunnen worden in 3 gelijke lades.

Henk4200 08-12-2016

fijne en betaalbare koelkast

Geschreven voor: Bosch KIV38V50

De koelkast voldoet aan onze wensen en eisen. Echter de koelkast bevat erg veel legplanken. Tevens is de flessenhouder erg breed, waardoor de fleshouder samen met flessen eenvoudig op de grond valt. Dit kan op de langere termijn voor schade aan de flessenhouder of koelkastdeur geven.
Voldoende vriesruimte. De laden bewegen soepel en er is nog geen ijsvorming zichtbaar.