Bosch Serie 2 KIV34V21FF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 2 KIV34V21FF op Kieskeurig.be.

Dhr. Rood 08-09-2016

Prima koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Prima koelkast en vriezer. Ruimte genoeg, mogelijkheid om gesorteerd en overzichtelijk de neer te zetten. Een klein puntje van kritiek is, dat ik iets meer ruimte tussen de deur schappen zou willen hebben voor wat langere producten neer te zetten. Dat je het zelf kan verstellen. Voor de rest, zeer tevreden!

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk
  • makkeiljk te bedienen

Minpunten

• Vaste deurschappen

GlenMetsumatsu 28-02-2021

Functioneel

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoende en logische ruimte verdeling wel regelmatige condens op achterwand

H van der Meulen 04-02-2021

Een mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een koelkast met veel ruimte ideaal in combinatie met de vriezer.

Elke D. 15-11-2020

Stil en koelt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze inbouw koel-vriescombinatie in onze nieuwe keuken. Het is een stil apparaat, onze oude hoorde nog wel harder aanslaan. De bakjes in de deur en in de vriezer vind ik wat goedkoop aanvoelen, misschien door het harde plastic. De groentelade vind ik ook wat minder kwalitatief aanvoelen, ook door de geronde achterzijde is er iets minder ruimte in de groentelade, was mooier geweest als die gewoon recht was.

Nonie 02-09-2020

zeer ruime en goede temperatuur

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Lekker ruim, zodat je gemakkelijk al je etenswaren erin kwijt kunt. Het heeft ook meerdere schapmogelijkheden, wat het erg praktisch maakt. De koeling is erg goed en het eten blijft vers

Pluspunten

• Ruim
  • Planken

Minpunten

• enkele bediening voor zowel koelkast als vriezer

Anoniem 01-09-2020

Prima apparaat, super service

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, eenvoudige en prima geprijsde koel- vriescombinatie. En je bent natuurlijk verzekerd van de uitstekende Boschservice!

Fiona 15-06-2020

Koelt erg goed

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne koelkast, koelt su pper en hele fijne indeling ook zijn de lades van de vriezer mooi groot en ook goed eruit te lichten

Stanley Burlock 05-05-2020

Betrouwbare koelvries combo

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Robuuste koelvries combinatie met praktische indeling. Gemakkelijk schoon te maken en wordt goed koud

Pluspunten

• BOSCH Kwaliteit
  • Goede service en garantie voorwaarden

Minpunten

• Ruimte valt heel erg tegen

Anoniem 02-05-2020

Mijn Bosch Koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch koel/vriescombinatie bevalt goed. De inhoud zou met een groot gezin iets ruimer mogen. Koelt/vriest goed, makkelijk schoon te maken, zuinig in gebruik. Strak design.

APSweet 08-01-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met name het geluid, zwaar brommend geluid, valt nog steeds op en is beduidend slechter dan onze vorige koelkast.
De grote groentela is positief maar de vaste deurindeling is niet handig. Verdere indeling is nogal vast en onhandig.
Maar het belangrijkste nadeel is toch het geluid. Het lijkt op een zware compressor. Zou aanmerkelijk beter moeten kunnen.

Marcel 20-12-2019

Flexibele combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het vries gedeelte is erg ruim en het koelgedeeelte is erg flexibel in te delen.

Kroes 10-09-2019

Fijne koelvriescombi

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Prima inbouwkoelkast. vanwege de ruimte konden we niet voor een groter formaat kiezen maar deze heeft een efficiënte inrichting waardoor we alles goed kwijt kunnen.

• efficiente indeling

Minpunten

• mis alleen een afgedekt plaatje in de deur

Wim 14-05-2019

Keurig afgewerkt

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Prima allemaal en een pluspunt heel makkelijk schoon te houden.
Stroom verbruik is ook laag. Een aanrader!

Anoniem 05-05-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Ik vind het onhandig dat de koelgraad niet in cijfers is aangegeven. Bovendien is het deurrek niet flexibel instelbaar en kan ik daardoor de grotetre flacons van bv. vloeibaar bakmiddel niet in het middelste vak plaatsen.

Melissa 19-06-2018

Herrie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Achteraf hebben we spijt van deze keuze. Koelkast heeft een zware brom en daar ergeren we ons aan. Als we dat van tevoren hadden geweten hadden we een andere keuze gemaakt. Ook jammer dat deurindeling slechts minimaal aan te passen is.

Doet verder wat hij moet doen, maar ik beveel het product niet aan.

Minpunten

• Zware brom
  • Deurindeling

eveline 20-11-2017

groot veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Een goede koel/vriescombinatie, genoeg ruimte om producten in te bewaren makkelijk schoon te maken.
Had al een zes vaks diepvries in huis (losstaand) kwam net wat ruimte te kort dus een prima optie om deze 3 lades vrieskast erbij te hebben.

Piet 21-08-2017

Heerlijke inbouw koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Mooie koelvries combinatie met zeer overzichtelijke indeling en voldoende mogelijkheden om naar eigen wensen de indelnig aan te passen. Voldoende ruimte in bijv. deur voor de grote frisdrank flessen.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • prima verlichting

Clyvia 20-06-2017

Kanjer in zijn soort.

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Erg blij met onze nw inbouw koelvriescombinatie. Alles op ooghoogte en het apparaat koelt goed. Helaas vind ik het jammer dat je de gehele diepvrieslade eruit moet halen als je een heel brood eruit wil halen. Maar dat is te verwaarlozen boven het gemak.

Sander 15-02-2017

Super strak en handig

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Bosch heeft hiermee een enorm fijne kast geleverd. De vakken zijn handig, de deur draait vloeiend en het is natuurlijk koud binnen.

Pluspunten

• Strak
  • Sluit mooi
  • Inbouw

hacvdburg 21-10-2016

Goede koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 2 KIV34V21FF

Doordat dit een inbouwmodel is moeten wij even wennen aan de beperkte ruimte. Verder werkt het apparaat goed.