Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 162 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

tevreden siemens klant 30-07-2016

superrr COOL!!

een hele ruime koelkast, met een geweldige indeling.
binnen no time alle producten gekoeld. vers producten blijven langer vers. TOP!!

Nafi 18-07-2016

Koelkast zonder vriesvak

Koelkast werkt goed, houdt alles koud en goed. Indeling is perfect, met ook aparte vakjes voor groenten.

Mariskar 04-07-2016

Fris, vers, ruimte!

Wij hebben onze nieuwe keuken net een week maar nu al zie ik dat het bewaren van bv groente en fruit in deze koelkast top is. Alsof het na een week bewaren zo uit de winkel komt. Lekker veel ruimte ook! en hij is zo stil dat je je afvraagt of hij wel werkt. Fijn bij een keuken die doorloopt in de huiskamer.

Onno 03-07-2016

Heerlijk ruim!

Een heerlijke ruime koelkast! Ook nog eens goed verlicht waardoor je altijd kan vinden wat je zoekt. Je groenten en fruit blijven lekker lang vers!

Wouter 02-07-2016

Fijne indeling

We hebben deze Siemens gekozen in verband met de ruimte en de fijne indeling. Vershoud lades voor groente zijn super!

Marco 02-07-2016

Siemens Koelkast

Grote en fijne koelkast. Motor is niet te horen, en dat is wel eens anders geweest. Piept als de deur niet goed gesloten is en de indeling is super overzichtelijk en ruim. Over duurzaamheid valt nu nog niet zoveel te zeggen, maar Siemens kennende, moet dat wel goed komen.

vogels 02-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Efficiency

Perfecte koelkast qua overzicht, ruimte, mogelijkheden en indeling. Bovendien heel goede instelmogelijkheden.
Door de hoeveelheid ruimte, de tweede koelkast in berging kunnen verwijderen waardoor daar ook meer ruimte is ontstaan !

Ronald 29-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

fijne ruime koelkast

De koelkast doet goed en stil zijn werk. We hebben geen ijsvorming aan de binnenkant. Alles is goed in te delen. Minpuntje is misschien dat de deur zwaar open gaat. Hij zuigt zich wel heel stevig vast. Ik ben dus tevreden.

Bosman 27-06-2016

Nieuwe koelkast

Goede indeling, stil in gebruik. Het extra koelvak is vooral voor appels heel fijn. Ze blijven langer fris.
Het liggend rek voor flessen bleek een toegevoegde waarde waar ik niet op gerekend had. Tiptoets voor het instellen van de temperatuur is heel handig, bovendien het geluidssignaal werkt zeer effectief. De deur wordt nu onmiddellijk gesloten, wat straks natuurlijk ook energie sparend zal zijn.

bert bovens 08-06-2016

Functionele koelkast

Heel mooi, heel functioneel apparaat. Doet wat de brochure vertelt. Zeer zeker de moeite waarde om in overweging te nemen als je toe bent aan een nieuwe koelkast; zeer grote bergruimte. Koeling voor groente werkt uitstekend

Johan55 21-05-2016

Fantastische koelkast

Deze koelkast biedt veel ruimte en ziet er mooi uit. Aan de binnenkant zijn er veel praktische mogelijkheden om alle produkten op te bergen. Alles is makkelijk te overzien en te pakken

kape 18-05-2016

Prachtige grote koelkast!!

Sinds een maand in het bezit van deze geweldige koelkast! Wauw wat een ruimte! Onderin het speciale deel van hydrofresh, zoals vooraf gelezen blijven je groente en fruit zo lang goed, het werkt echt!! Aardbeien die na ruim een week er nog als nieuw uitzien, wat zijn we enorm blij met deze koelkast. Heerlijk veel ruimte in de deur. Echt aan te bevelen!!

LauraZafraValle 16-05-2016

Superfijne koelkast

Eindelijke eens een grote koelkast die nog praktisch is ook. Grote vakken voor groente en fruit. Rekje voor flessen en heel veel ruimte. Een waarschuwing als de koelkast open blijft staan.Echt top.

KristaM 24-04-2016

Producten blijven lang vers. Grote inhoud.

Producten blijven lang vers. Grote inhoud. De grote deur gaat in het begin wat moeizaam open, maar dat is nieuwigheid.

edwardkok 17-04-2016

Koelkast

Prima koelkast, goed en variabel in te delen, kortom voldoet aan verwachting.
1 klein minpuntje mist een 0 graden vak om vlees te bewaren.

sannieb 12-04-2016

wat een ruimte

mooie koelkast. fijne indeling. wij hebben het onderste schapje er uit gehaald waardoor de pakken en flessen recht op kunnen staan. het klopt dat de deur even een extra duwtje nodig heeft. sluit zich niet vanzelf. overigens pas 2 weken geïnstalleerd in onze nieuwe keuken

iozer 05-04-2016

Geweldige binnenruimte met vakken voor groente/fru

Geweldige binnenruimte die helder wordt verlicht door de moderne led verlichting. Er is aan veel gedacht, denk aan de flexibele plaat die je kan verschuiven om hoge flessen te plaatsen. Ook een absolute de topper, de lades voor groente en fruit. Het lijkt alsof de fruit direct uit de groothandel komt. Nadeel is wel dat de vakjes aan de binnenkant van de deur te krap zijn.

keuken16 05-03-2016

een aanrader!

Groenten en fruit blijven echt langer vers in de laden! Een minpuntje vind ik dat de indeling van de deur niet variabel is in te stellen. Goede verlichting en overzichtelijk in te delen

Sjeff 15-02-2016

Ideaal voor groot gezin

Wij hebben een gezin van 5 en dan heb je best wat ruimte nodig. deze koelkast heeft de ruimte en is zeer overzichtelijk. de indeling is prettig en makkelijk schoon te houden.

anita61 13-12-2015

ruime koelkast

Ik heb afgelopen maand deze koelkast gekocht. Ben zeer tevreden met de indeling en ruiteraard in de koelkast. Deur gaat overigens wel heel traag dicht omdat hij best wel zwaar is.