Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Johan55 21-05-2016

Fantastische koelkast

Deze koelkast biedt veel ruimte en ziet er mooi uit. Aan de binnenkant zijn er veel praktische mogelijkheden om alle produkten op te bergen. Alles is makkelijk te overzien en te pakken

kape 18-05-2016

Prachtige grote koelkast!!

Sinds een maand in het bezit van deze geweldige koelkast! Wauw wat een ruimte! Onderin het speciale deel van hydrofresh, zoals vooraf gelezen blijven je groente en fruit zo lang goed, het werkt echt!! Aardbeien die na ruim een week er nog als nieuw uitzien, wat zijn we enorm blij met deze koelkast. Heerlijk veel ruimte in de deur. Echt aan te bevelen!!

LauraZafraValle 16-05-2016

Superfijne koelkast

Eindelijke eens een grote koelkast die nog praktisch is ook. Grote vakken voor groente en fruit. Rekje voor flessen en heel veel ruimte. Een waarschuwing als de koelkast open blijft staan.Echt top.

KristaM 24-04-2016

Producten blijven lang vers. Grote inhoud.

Producten blijven lang vers. Grote inhoud. De grote deur gaat in het begin wat moeizaam open, maar dat is nieuwigheid.

edwardkok 17-04-2016

Koelkast

Prima koelkast, goed en variabel in te delen, kortom voldoet aan verwachting.
1 klein minpuntje mist een 0 graden vak om vlees te bewaren.

sannieb 12-04-2016

wat een ruimte

mooie koelkast. fijne indeling. wij hebben het onderste schapje er uit gehaald waardoor de pakken en flessen recht op kunnen staan. het klopt dat de deur even een extra duwtje nodig heeft. sluit zich niet vanzelf. overigens pas 2 weken geïnstalleerd in onze nieuwe keuken

iozer 05-04-2016

Geweldige binnenruimte met vakken voor groente/fru

Geweldige binnenruimte die helder wordt verlicht door de moderne led verlichting. Er is aan veel gedacht, denk aan de flexibele plaat die je kan verschuiven om hoge flessen te plaatsen. Ook een absolute de topper, de lades voor groente en fruit. Het lijkt alsof de fruit direct uit de groothandel komt. Nadeel is wel dat de vakjes aan de binnenkant van de deur te krap zijn.

keuken16 05-03-2016

een aanrader!

Groenten en fruit blijven echt langer vers in de laden! Een minpuntje vind ik dat de indeling van de deur niet variabel is in te stellen. Goede verlichting en overzichtelijk in te delen

Sjeff 15-02-2016

Ideaal voor groot gezin

Wij hebben een gezin van 5 en dan heb je best wat ruimte nodig. deze koelkast heeft de ruimte en is zeer overzichtelijk. de indeling is prettig en makkelijk schoon te houden.

anita61 13-12-2015

ruime koelkast

Ik heb afgelopen maand deze koelkast gekocht. Ben zeer tevreden met de indeling en ruiteraard in de koelkast. Deur gaat overigens wel heel traag dicht omdat hij best wel zwaar is.

FRANK 05-12-2015
  • Product maand in bezit

Deze Koelkast is zeker een topper in zijn segment. Vergeleken met soortgelijke koelkasten is deze bovengemiddeld. De solide deur met ditto scharnieren is een groot voordeel. De deur wordt de laatste centimeters dicht getrokken waardoor het open laten staan tot het verleden behoort. Dit kwam bij onze laatste koelkast logwel eens voor wat resulteerde in de veel condens waardoor de lekbak overliep en de kast wegrotte. Mocht de deur open blijven dan is er een alarmsignaal. De indeelbaarheid is prima, veel lades en twee ruime groente bakken. Meer ruimte krijg je zeker niet in dit formaat. Zeker tevreden met dit top product van Siemens.

anita 03-12-2015

Fijne grote koelkast, goede indeling. Lades zijn ook zeer ruim. Pannen kunnen ook gemakkelijk in de koelkast geplaatst worden zonder dat de glasplaten verlegd of verwijderd moeten worden.

A Celiker 01-12-2015
  • Product half jaar in bezit

Prachtige design met een mooie indeling. Het vereist wat kracht om het open te krijgen, maar doordat er een geluid is ingebouwd dat je waarschuwt als de koelkast te lang openstaat is dit wel een aanrader.

ES 24-11-2015

Topapparaat. Heel ruim, goede verlichting en koelt uitstekend. Indeling is handig, en de 2 grote lades zijn een uitkomst.

Cor 08-11-2015

Heerlijk ruime koelkast om alles praktisch in te delen. Ideale vakverdeling, goede verlichting en licht te openenen.

cellarrr 02-11-2015

Een prachtig apparaat die bijna geen geluid maakt. Hij is soepel en heeft een soft close wat prettig is.

PaulB 02-11-2015

Prima ruime koelkast

Prima energiezuinige en ruime koelkast die geheel voldoet aan onze wensen voor extra koelruimte en vermindering energiegebruik. Mooie indeling en handig in gebruik.

Marceldh59 20-10-2015

Fruit & groenten blijven ongelooflijk fris

In onze nieuwe keuken voor deze grote inbouwkoelkast gekozen.
Wat ons de afgelopen maanden is opgevallen is dat groenten en fruit echt ongelooflijk lang fris en vers blijven. Zelfs aardbeien blijven nog dagen smaken alsof ze net geplukt zijn. Daarnaast is deze koelkast niet alleen groot, maar ook handig in te richten en heel erg stil. Echt een aanrader!!!!
Nog nadelen? De deur gaat wat zwaar open, maar dat is waarschijnlijk ook vooral om te zorgen dat hij zo energiezuinig is!

Planque 28-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Heerlijk grote koelkast met veel ruimte om al je spullen in op te bergen en meer. Indeelbaarheid is super flexibel en de groenten blijven extra lang vers in de lades.

Ingeborg 23-09-2015
  • Product half jaar in bezit

Een mooie grote praktische koekkast. Zeer zuinig in gebruik en ziet er ook nog eens mooi uit! Wij zijn er heel blij mee.