Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

Beoordeling op basis van 144 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Sjeff 15-02-2016

Ideaal voor groot gezin

Wij hebben een gezin van 5 en dan heb je best wat ruimte nodig. deze koelkast heeft de ruimte en is zeer overzichtelijk. de indeling is prettig en makkelijk schoon te houden.

anita61 13-12-2015

ruime koelkast

Ik heb afgelopen maand deze koelkast gekocht. Ben zeer tevreden met de indeling en ruiteraard in de koelkast. Deur gaat overigens wel heel traag dicht omdat hij best wel zwaar is.

FRANK 05-12-2015
  • Product maand in bezit

Deze Koelkast is zeker een topper in zijn segment. Vergeleken met soortgelijke koelkasten is deze bovengemiddeld. De solide deur met ditto scharnieren is een groot voordeel. De deur wordt de laatste centimeters dicht getrokken waardoor het open laten staan tot het verleden behoort. Dit kwam bij onze laatste koelkast logwel eens voor wat resulteerde in de veel condens waardoor de lekbak overliep en de kast wegrotte. Mocht de deur open blijven dan is er een alarmsignaal. De indeelbaarheid is prima, veel lades en twee ruime groente bakken. Meer ruimte krijg je zeker niet in dit formaat. Zeker tevreden met dit top product van Siemens.

anita 03-12-2015

Fijne grote koelkast, goede indeling. Lades zijn ook zeer ruim. Pannen kunnen ook gemakkelijk in de koelkast geplaatst worden zonder dat de glasplaten verlegd of verwijderd moeten worden.

A Celiker 01-12-2015
  • Product half jaar in bezit

Prachtige design met een mooie indeling. Het vereist wat kracht om het open te krijgen, maar doordat er een geluid is ingebouwd dat je waarschuwt als de koelkast te lang openstaat is dit wel een aanrader.

ES 24-11-2015

Topapparaat. Heel ruim, goede verlichting en koelt uitstekend. Indeling is handig, en de 2 grote lades zijn een uitkomst.

Cor 08-11-2015

Heerlijk ruime koelkast om alles praktisch in te delen. Ideale vakverdeling, goede verlichting en licht te openenen.

cellarrr 02-11-2015

Een prachtig apparaat die bijna geen geluid maakt. Hij is soepel en heeft een soft close wat prettig is.

PaulB 02-11-2015

Prima ruime koelkast

Prima energiezuinige en ruime koelkast die geheel voldoet aan onze wensen voor extra koelruimte en vermindering energiegebruik. Mooie indeling en handig in gebruik.

Marceldh59 20-10-2015

Fruit & groenten blijven ongelooflijk fris

In onze nieuwe keuken voor deze grote inbouwkoelkast gekozen.
Wat ons de afgelopen maanden is opgevallen is dat groenten en fruit echt ongelooflijk lang fris en vers blijven. Zelfs aardbeien blijven nog dagen smaken alsof ze net geplukt zijn. Daarnaast is deze koelkast niet alleen groot, maar ook handig in te richten en heel erg stil. Echt een aanrader!!!!
Nog nadelen? De deur gaat wat zwaar open, maar dat is waarschijnlijk ook vooral om te zorgen dat hij zo energiezuinig is!

Planque 28-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Heerlijk grote koelkast met veel ruimte om al je spullen in op te bergen en meer. Indeelbaarheid is super flexibel en de groenten blijven extra lang vers in de lades.

Ingeborg 23-09-2015
  • Product half jaar in bezit

Een mooie grote praktische koekkast. Zeer zuinig in gebruik en ziet er ook nog eens mooi uit! Wij zijn er heel blij mee.

MarS2a 23-09-2015

Geweldig apparaat

Sinds een aantal weken gebruiken wij deze geweldige koelkast in onze mooie nieuwe keuken. Alles wat erbij staat klopt! Lekker groot, koelt erg goed en fruit en groente is erg lang houdbaar. Bovendien is het apparaat nog mooi ook! Super!

Arjan 21-09-2015

Mooie grote koelkast voldoet aan de verwachting. Twee grote laden voor de groente en fruit. genoeg ruimte over voor de overige spullen.

Kim 13-09-2015

Heel veel ruimte in deze koelkast, het gebruik van de hydofresh la bevalt fantastisch. Ook het wijnrek is heel handig.

Jan Rengers 13-09-2015

Geweldig apparaat, ontzettend veel opbergruimte.

Heerlijk groot, met flessenrek. Indeling variabel in te delen en veel ruimte in de deur. 2 grote groente lades die ook gebruikt kunnen worden om een pan te koelen.

PacoDaan 12-09-2015

Ruimtelijk

Grote ruime koelkast. Ik was een hè brede gewend, maar deze volstaat prima. Ik moet alleen in de deur wel eens een bakje weghalen anders kan ik voor een feestje niet veel flessen kwijt.

Lucas1980 12-09-2015

Lekker grote koelkast, zuinig, relatief simpel

Groot, zuinig maar simpel.
Wij waren een Amerikaanse koelkast van Samsung gewend en eerlijk gezegd, was die wel een stuk luxer. Mooier licht van binnen, betere indeleing, luxere uitstraling als je de deur open doet.
Deze oogt wat simpeler, geen digitale temperatuursensor, wat je eigenlijk wel mag verwachten in deze prijsklasse.

Eigenlijk na installatie maakte de koelkast al een piepgeluid. (hoge toon).
Siemens heeft gelijk een monteur gestuurd die het probleem heeft verholpen (iets met ventilator ofzo). Service dus prima in orde!

Erwin 29-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Een heerlijk ruime koelkast. Werkt uitstekend, is geluidloos en goed van binnen verlicht. Speciaal groentevak, wijnrekje en handige vakjes in de deur. We zijn erg blij met deze aankoop. De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen na ruim 2 maanden maar de koeler voelt solide aan.

marije 20-08-2015

Het is een fijne grote koelkast met veel ruimte, mn de lades zijn heel efficient. Het instellen van de vochtregulatie in de groente la is lastig, soms ontstaat er teveel vocht.
Qua indeling zijn er verschillende mogelijkheden waardoor er altijd voor alles ruimte te maken is.
Het alarm van de koelkast geeft aan dat hij te lang open staat; voorkomt dat dit per ongeluk gebeurt, maar maakt je ook bewust bij het snel open en dicht doen van de deur bij bijv inruimen vd boodschappen, dus energie efficient.