Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

Beoordeling op basis van 128 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

PacoDaan 12-09-2015

Ruimtelijk

Grote ruime koelkast. Ik was een hè brede gewend, maar deze volstaat prima. Ik moet alleen in de deur wel eens een bakje weghalen anders kan ik voor een feestje niet veel flessen kwijt.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Lucas1980 12-09-2015

Lekker grote koelkast, zuinig, relatief simpel

Groot, zuinig maar simpel.
Wij waren een Amerikaanse koelkast van Samsung gewend en eerlijk gezegd, was die wel een stuk luxer. Mooier licht van binnen, betere indeleing, luxere uitstraling als je de deur open doet.
Deze oogt wat simpeler, geen digitale temperatuursensor, wat je eigenlijk wel mag verwachten in deze prijsklasse.

Eigenlijk na installatie maakte de koelkast al een piepgeluid. (hoge toon).
Siemens heeft gelijk een monteur gestuurd die het probleem heeft verholpen (iets met ventilator ofzo). Service dus prima in orde!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Erwin 29-08-2015 Product kwartaal in bezit

Een heerlijk ruime koelkast. Werkt uitstekend, is geluidloos en goed van binnen verlicht. Speciaal groentevak, wijnrekje en handige vakjes in de deur. We zijn erg blij met deze aankoop. De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen na ruim 2 maanden maar de koeler voelt solide aan.

marije 20-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een fijne grote koelkast met veel ruimte, mn de lades zijn heel efficient. Het instellen van de vochtregulatie in de groente la is lastig, soms ontstaat er teveel vocht.
Qua indeling zijn er verschillende mogelijkheden waardoor er altijd voor alles ruimte te maken is.
Het alarm van de koelkast geeft aan dat hij te lang open staat; voorkomt dat dit per ongeluk gebeurt, maar maakt je ook bewust bij het snel open en dicht doen van de deur bij bijv inruimen vd boodschappen, dus energie efficient.

Eline 11-08-2015 Product paar weken in bezit

Wat een ruimte heeft deze koelkast, echt een genot. Er zijn meer dan genoeg plankjes en lades om alles een geschikte plek te geven afhankelijk van hoe vaak het gebruikt wordt. Ook het "deelbare" plankje is heel handig om wat hoge dingen kwijt te kunnen. In de hydrofresh box blijft groente en fruit echt een stuk langer mooi en lekker. Het enige nadeel in mijn ogen is dat de deur erg zwaar open gaat met de greeploze deur die wij hebben. Overwegen dus toch een greep te monteren. Verder perfecte koelkast.

Nicolette 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Net als bij iedere nieuwe koelkast moet ik nog even wennen aan de nieuwe indeling. Flessenrek is niet zo handig. 1,5 literflessen passen er niet goed in. Groentela met mogelijkheid luchtgat groter of kleiner te maken is dan wel weer handig.

Annette3011 15-07-2015 Product jaar of meer in bezit

ideale koelkast. Enorm veel bergruimte door de goede indeling. Speciale lades voor de groente, waardoor deze absoluut langer houdbaar zijn. Deze koelkast is zeker een aanrader.

snorf 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik. Overzichtelijk met veel mogelijkheden. Goed schoon te maken. Houd fruit en groente goed houdbaar. Genoeg ruimte om spullen te rangschikken. al met al een top apparaat.

Francois 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ruime, stille koelkast die qua indeling perfect in ons huishouden past. Handig is het flessenrek en de grote lades.

johannes74 28-06-2015 Product maand in bezit

We hebben deze koelkast nu ongeveer een maand in gebruik en het gebruikersgemak is prima! Elke keer als ik de koelkast los doe geniet ik van de ruimte en de verlichting. Je kunt er veel levensmiddelen in kwijt en vooral de 2 lades onderin de koelkast zijn een pluspunt. De indeling kun je zelf bepalen wat voor jou handig is. Hij is energie zuinig dus ook nog goed voor het milieu.

canan akca 26-06-2015 Product half jaar in bezit

Levensmiddelen blijven tot 3 keer langer vers.
in hoogte verstelbare deurlade ook bij volle belading.
Een koelkast met energielabel A++ werkt zeer efficiënt.

Gerrit1234567 25-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Prachtige grote koelkast met goede opbergmogelijkheden. Mooi geluidsarm en goede verlichting. Geen minpunten kunnen ontdekken tot nu toe.

Fré Dankaart 16-06-2015 Product paar weken in bezit

De Siemens KI81RAD30 Koelkast is een en al een geweldig ding. De kast is enorm ruim en heeft een groot aantal mogelijkheden. Met name het flessenrekje is erg gemakkelijk. De 2 bakken onderin zijn ook geweldig en ruim. Trouwens alle andere laden en bakjes zijn helemaal in orde. Ook zijn de onderdelen gemakkelijk te demonteren en gemakkelijk schoon te maken. Dan is de Koelkast ook nog eens erg zuinig in gebruik en je hoort hem niet eens. De binnen verlichting is perfect, overal goed zicht. En dan het belangrijkste, de koeling is overal perfect. Als je nog met een oudere koelkast zit zou ik het wel weten. Gelijk inruilen voor deze super koeler.

Tonnis1973 30-05-2015 Product paar weken in bezit

Een grote koelkast met super veel ruimte. Fraai design. Praktische indeling. Alle boodschappen passen er ruimschoots in. Zijn erg blij met onze aankoop!

Janus00 02-05-2015 Product kwartaal in bezit

Heb nu enige tijd deze koelkast in gebruik. De koelkast voelt solide aan. De deur draait goed en de soft-close is ideaal.
De verlichting geeft een helder rustig licht in de koelkast.
Hij is verder erg stil. De indeling is goed aan te passen en je kunt er heel veel in kwijt. De lade onderin voor groente en fruit is groot.
Kortom, ik ben er erg tevreden mee.

jorien1991 29-04-2015 Product paar weken in bezit

Deze koelkast is voor ons super, de inhoud is voldoende en de hoogte is prima!de indeling is ook uitstekend zeker met 2 lade's. over de duurzaamheid weet ik nog niets te vertellen omdat ik deze koelkast nog maar kort in mijn bezit heb.

Astridmik 11-04-2015 Product paar weken in bezit

Wat een openbaring zeg, zo'n ruime, duurzame en overzichtelijke koelkast.
Hier geniet ik iedere dag van, dit had ik veel eerder moeten doen.

Pieter goossens 10-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooie indeling, lades lopen soepel, super stil, mooi design, soepele deur sluiting, gebruiksvriendelijk, we zijn er super blij mee.

Dannyleerintveld 26-03-2015 Product paar weken in bezit

Zeer fijn koelkassie , lekker groot en erg stil hoort helemaal niks, en handig ingedeeld met zeer goede verlichting en veel plek voor heel veel bier..

Zeer tevreden klantje

FTM Vink 19-03-2015 Product maand in bezit

Grote ruime koelkast met groentelades en instelbare digitale temperatuur. Hierdoor weet je wat de juiste temperatuur is in de koelkast.Door ventilator wordt de temperatuur goed verspreid over de gehele ruimte. Geen aanvriezende achterwand.
Groentelade is op temperatuur ingesteld. Groente blijft hierdoor veel langer vers.
Door glasplaten is alles goed te zien. Veel opbergruimte in de deur. Bij de gebruiksaanwijzing zit een temperatuur schema. Hiermee zie je waar je het beste je producten kan neerzetten. Prima overzicht.