Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

s10a 22-04-2018

super grote koelkast, heerlijk!

Als je 1x per week voor een gezin boodschappen doet is deze koelkast qua grootte een must. Alle verse groente , vlees, fruit en zuivel past er voor een week prima in. Ik ben zeer blij met de koelkast. Hij maakt amper geluid bij koelen.

Pluspunten

• groot
  • weinig geluid

Alida 28-03-2018

Ruime koelkast met fijne indeling

Ruime koelkast en fijne hoogte om spullen te pakken. de indeling zoals flessenrek en de lades voor groente en fruit en kaas handig en goed, je merkt dat alles toch beter en langer vers blijft.
de deur inrichting ook prettig met grotere en kleinere vakken zodat je veel en handig kan inpakken.

Pluspunten

• kaaslade onderin
  • groente fruitlade waar je circulatie kan regelen

JMdeBruin 13-03-2018

Fijne koelkast!

Deze koelkast hebben wij bij onze nieuwe keuken besteld bij Grando. Wij wilden graag een ruime koelkast die overzichtelijk ingedeeld kan worden. Dat lukt goed met deze!

Richard 06-03-2018

Veel inhoud, energiezuinig

Deze koelkast biedt enorm veel ruimte. Een echte aanrader voor grote gezinnen. Makkelijk schoon te maken en erg zuinig in gebruik.

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruim

Axel de K 06-03-2018

Geweldige ruime koeler

Na 1 uitstapje naar de concurrent ben ik weer terug bij Siemens. Hier blijf ik bij. Wat een goede prijs kwaliteit. Ben zeer te spreken over deze koeler van Siemens

Jaap 01-03-2018

Zeer mooie en ruime koelkast

Fijne koelkast met zeer veel opbergruimte. Handig flessenrek en groente/fruit kunnen scheiden in de koelkast. Dankzij de speciale lade's blijft het groente en fruit langer vers

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooie afwerking
  • veel opbergplaats in de deur

Daphinately 23-02-2018

Heerlijk overzichtelijke koelkanjer!

Wat een ruimte in deze koelkast. Overzichtelijk door de verschillende lades en de geode verlichting. In de daarvoor bestemde lades blijven groente, fruit, vlees en vis goed gekoeld en vers. Een absolute aanrader voor uw keuken!

MVS1979 28-01-2018

Fijne energiezuinige grote koelkast

Deze koelkast is bijzonder stil, energiezuinig en vooral heel erg ruim. De LED verlichting verlicht de binnenkant erg goed en alles is van goede kwaliteit. Een aanrader!

Faust 25-01-2018

Ruime koelkast

Deze koelkast in onze ieder keuken geïnstalleerd. Overweging om wel of geen vries gedeelte te nemen is nodig. Onze heeft het dus niet maar geeft daardoor veel ruimte. De juiste keus. Mooie groente lades en verschillende zones. Fijne koelkast.

mystudio 21-01-2018

Groot! Veel binnenruimte en stil

Handige inbouwkoelkast met nu echt eens meer dan voldoende ruimte. De vershoudladen voor groente en fruit zijn een uitkomst en de indeling, die ook nog naar je hand is te zetten, is slim. Daarnaast biedt de deur zelf veel slimme bergruimte, al met al dus qua indeling erg fijn. Maar, daarnaast is de koelkast ook nog eens erg stil, wat fijn is omdat hij toch meestal in een open keuken staat. Een pre!

Pluspunten

• veel ruimte
  • erg stil
  • geeft alarm als deur niet gesloten wordt

Minpunten

• grote deur, dus, gaat iets zwaarder dicht

Marteijn 17-01-2018

Supergrotekoelkast

Veel en dan nog meer ruimte in deze koelkast! Een aparte vriezer in de garage zodat we extra veel kunnen koelen in deze koelkast.

Pluspunten

• veel ruimte
  • erg stil
  • mooi design

Jhapo1 07-01-2018

Heerlijk ruime koelkast

We hadden 2 koelkasten en nu kunnen we onze artikelen gemakkelijk in onze nieuwe zuinige koelkast plaatsen.

Benjamin 05-01-2018

Ruime koelkast

Ruim van binnen met voldoende vakjes en indelingen waar je alles kwijt kunt, ik raad het iedereen aan

Pluspunten

• Ruim
  • Comfortabel

Agnes1964 03-01-2018

Prima koelkast

Nu 2 weken in gebruik. Groentelades zijn perfect. Was ik niet gewent. Groente blijft langer vers. Instellen op temp zeer gemakkelijk. Veel ruimte!

Lzwl 03-01-2018

Aanrader!

Super blij mee! Een mooie grote koelkast met een mooie praktische indeling. Een hyper fresh lade waar groente en fruit langer vers blijven.