Siemens KI81RAD30

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 138 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.be.

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

RS Salki 21-01-2020

Silent refrigerator with large cooling compartment

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Pros:
You'll have a relatively large cooling compartment at your disposal.
With a noise level of just 37 decibels, this fridge is relatively silent.
The door alarm warns you when the fridge door is left open.

De Jong 12-01-2020

Super ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Met een gezin is dit een super fijne grote koelkast. Ook met verjaardagen genoeg ruimte. Grote ruime lades voor groente en fruit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Albert 09-01-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Mooie grote koelkast, met wijnrek!! Musthave voor iedere keuken. Stevige schanieren en extra zuinig A++

Timo 06-01-2020

Veel ruimte & prettige indeling

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast haalt zijn kracht uit de omvang. Daarnaast heeft de koelkast een prettige indeling waardoor je gemakkelijk de voorraad kunt opbergen. Overigens kun je de indeling naar eigen wens aanpassen, wat het gemakkelijker maakt. De lades zijn groot en zitten wel wat laag. Daarnaast moet de deur echt ver open staan, wil je de lades open doen. Voor wie een ruime inbouwkoelkast wil zonder vriesvak is dit een erg goede keuze.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Prettige indeling
  • Hyper Fresh

Minpunten

• Lage lades
  • Geen vriesvak

Piet 03-01-2020

veel ruimte en praktisch

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Makkelijk zelf indeling bepalen, handige schuifplateaus en uiteraard heel veel ruimte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We zochten een ruime koelkast in onze nieuwe keuken en dat is met dit type prima gelukt. Hij is stil kan veel herbergen en heeft met alle vakken en de 2 laden veel mogelijkheden om alles te bewaren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeannette 27-12-2019

De fijnste koelkast ooit

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is heel groot maar heeft toch een laag energiegebruik. Ik de grote groente en fruitbomen blijft alles echt veel langer vers [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

siemens koelkast 23-12-2019

zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

zeer gebruiksvriendelijk. Ook de koude luchttoevoer vanaf de bovenzijde in de koelkast is perfect. Koelkast heeft ook een bio zone, waardoor je verse groente en fruit langer houdbaar blijft. ideaal apparaat

Jeroen 09-12-2019

verser dan vers

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

hele coole koelkast. ruimte genoeg , mooi ingedeeld en met name de groentelades / kelder zone is geweldig. Veel langer houdbaar en het blijft verser dan vers. Moet goed geisoleerd zijn want de deur sluit als een kluis wat soms wel enige kracht kost.. zie als een vorm van kinderslot :-) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 01-12-2019

schitterende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik ben zo super blij met deze grote ruime koelkast! Zeer geschikt voor een gezin met 5 personen en meer. Wat ik heel fijn van deze koelkast vind is dat hij vanzelf weer sluit! Hoe vaak moet je niet tegen je kinderen zeggen: doe de koelkast eens dicht omdat het net op een kier blijft staan! Deze koelkast gaat gewoon dicht, hoe heerlijk is dat?! Geen gemopper meer op de kinderen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]