Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

Beoordeling op basis van 125 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mark 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Rudie Luiken 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een fantastische koelkast

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

BP 17-09-2017 Product paar weken in bezit

Werkt uitstekend, goede koeling

Groot inhoud, goede koeling ,makkelijk bedienbaar /afleesbaar met digitaal scherm.
De lade zijn uitstekend onderling te verwisselen , voor extra gemak voor de indeling.
De dubbele groente lade zijn heel makkelijk voor groentes vers te houden , je hoeft het er niet in te proppen maar plek genoeg.
De digitale venster in de kast is uitstekend af te lezen, wat ook naast de bediening zit.
Als je de koelkast te lang open laat staan gaat er een alarm af, werkt heelgoed voor de kinderen.

Pluspunten

• groot
  • zuinig
  • makkelijk indeling
  • makkelijk afleesbaar en bediening

Mario Bik 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Grote koelkast

Mooi grote koelkast met ruimte voor fruit en groente. Sluit erg mooi en geeft een alarm als de koelkast te lang open staat

Geoffry 07-09-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

Ruime koelkast koelt goed en perfecte inrichting. Ook fijn aparte ruimte voor groete en fruit. Design spreekt ook erg aan. Handig in gebruik met touchscreen en alarm wanneer deur te lang open staat.

• Inrichting
  • Functies
  • Superkoelen

GJ Kloos 30-08-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie grote koelkast

Dit is een supergrote koelkast. De koelkast heeft een hele goede verlichting zodat je al je etens- en drinkwaren goed kunt zien. Het koelgedeelte voor de groeten houdt je groenten lang vers. De koelkast is heel stil.

Pluspunten

• groot formaat
  • goede verlichting
  • goede indeling
  • stil

Minpunten

• flapjes flessenrek breken snel af

vliet 28-08-2017

Zeer ruime koelkast met praktische indeling

Sinds twee maanden heb ik een nieuwe keuken, met deze koelkast erin. Vanwege de grote hoogte is er veel ruimte. De indeling is praktisch door de goente/fruit laden helemaal onderin, en veel legplanken met houders voor flessen. Geluidsniveau heel laag, nauwelijks hoorbaar.

KAJ1 08-08-2017

Grote koelkast

Veel ruimte in de koelkast. De groentelade werkt erg goed, alles blijft veel langer goed. Top product!

Jeroen_Binnekamp 08-08-2017

Mooi design en praktisch

Eindelijk m'n nieuwe keuken in gebruik en dit apparaat doet prima z'n best, volop vertrouwen dat we hier weer jaren plezier van zullen hebben

Robbert 29-07-2017 Product paar maanden in bezit

Efficiënter Koelkast

Prima indeling oa door speciaal liggend (wijn) flessenrek, geruisloos en laag verbruik. Signaal bij te lang open staan van deur. Goede (led) verlichting.

Pluspunten

• Indeling
  • Efficiënt

Dropuut 25-07-2017

Veel ruimte en laag energieverbruik

WE wilden een koelkast die niet te veel energie gebruikt, maar wel veel ruimte biedt. Deze keus past daar geweldig bij.

martkit 19-07-2017

ruime zuinige zeer goed koelend apparaat

Ondanks de standaard aanbeveling om op stand 4 te draaien, kom je er snel achter dat dit veel te koud is. Door een of twee standen terug te gaan is die nog zuiniger. laden en legplateaus zijn slim in te delen, wat de mogelijkheden van soorten producten koelen allmeaal mogelijk maakt

keijenborg 15-07-2017 Product paar weken in bezit

energie zuinig

degelijk gemaakt, energiezuinig en prachtig groot, door de inbouw heeft die een goede greep aan de buitenzijde , dus makkelijk te openen

Pluspunten

• energie zuinig

Karin en hennie 15-06-2017

Wat een ruimte

Wat een ruimte. Eerst gekozen voor kleinere en op laatste moment toch de grote gekozen. Geen seconde spijt van.

Avoird 12-06-2017

Wat een koelkast!!!!!

Was een wens van mij: een grote koelkast. Deze is perfect, ik kan hem iedereen aan bevelen. En in het speciale vak blijven groente en fruit inderdaad veel langer vers.

Sparkles 12-06-2017

Goede ruime koelkast met kleine min-puntjes

Koelkast is zeer ruim en koelt (uiteraard) prima.
De kast zelf is goed in te delen. De deur is minder goed in te delen, de mogelijkheden zijn te beperkt terwijl er ruimte lijkt voor meer plaatsingspunten voor bakjes.
Daarnaast gaat de deur zeer zwaar open (wellicht vacuüm in koelkast dus normaal) maar ook zwaar dicht. Hij moet echt geheel dicht gedrukt worden omdat hij het laatste stukje niets doet. Hij kan dus open blijven staan terwijl het licht wel uit is en het alarm niet waarschuwt.

Jansje 10 22-05-2017

Hele mooie indeling.en heel veel ruimte

Ik heb net een nieuwe keuken en alle apparaten zijn van siemens. Zoals afwasmachine koelkast kookplaat afzuigkap diepvriestaat oven. En ik ben heel tevreden

vanix79 15-05-2017

Amazing family fridge!

extremely spacious fridge with plenty of storage for a family.
The vegetables and fruit compartment is excellent. my fresh product last much longer, so no more throwing away food.