Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 145 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

MVS1979 28-01-2018

Fijne energiezuinige grote koelkast

Deze koelkast is bijzonder stil, energiezuinig en vooral heel erg ruim. De LED verlichting verlicht de binnenkant erg goed en alles is van goede kwaliteit. Een aanrader!

Faust 25-01-2018

Ruime koelkast

Deze koelkast in onze ieder keuken geïnstalleerd. Overweging om wel of geen vries gedeelte te nemen is nodig. Onze heeft het dus niet maar geeft daardoor veel ruimte. De juiste keus. Mooie groente lades en verschillende zones. Fijne koelkast.

mystudio 21-01-2018

Groot! Veel binnenruimte en stil

Handige inbouwkoelkast met nu echt eens meer dan voldoende ruimte. De vershoudladen voor groente en fruit zijn een uitkomst en de indeling, die ook nog naar je hand is te zetten, is slim. Daarnaast biedt de deur zelf veel slimme bergruimte, al met al dus qua indeling erg fijn. Maar, daarnaast is de koelkast ook nog eens erg stil, wat fijn is omdat hij toch meestal in een open keuken staat. Een pre!

Pluspunten

• veel ruimte
  • erg stil
  • geeft alarm als deur niet gesloten wordt

Minpunten

• grote deur, dus, gaat iets zwaarder dicht

Marteijn 17-01-2018

Supergrotekoelkast

Veel en dan nog meer ruimte in deze koelkast! Een aparte vriezer in de garage zodat we extra veel kunnen koelen in deze koelkast.

Pluspunten

• veel ruimte
  • erg stil
  • mooi design

Jhapo1 07-01-2018

Heerlijk ruime koelkast

We hadden 2 koelkasten en nu kunnen we onze artikelen gemakkelijk in onze nieuwe zuinige koelkast plaatsen.

Benjamin 05-01-2018

Ruime koelkast

Ruim van binnen met voldoende vakjes en indelingen waar je alles kwijt kunt, ik raad het iedereen aan

Pluspunten

• Ruim
  • Comfortabel

Agnes1964 03-01-2018

Prima koelkast

Nu 2 weken in gebruik. Groentelades zijn perfect. Was ik niet gewent. Groente blijft langer vers. Instellen op temp zeer gemakkelijk. Veel ruimte!

Lzwl 03-01-2018

Aanrader!

Super blij mee! Een mooie grote koelkast met een mooie praktische indeling. Een hyper fresh lade waar groente en fruit langer vers blijven.

Rob 03-01-2018

Lekker groot en makkelijk indeelbaar

Onze vorige koelkast was een klein model van siemens maar voldeed prima. Nu hebben we deze "joekel" met voldoende ruimte voor alles. De groentelades en flessenrek werken fantastisch!

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk indeelbaar

Arnold 30-12-2017

Super koelkast!

Prachtige grote koelkast. Heel erg stil en logische indeling. Diverse zones om diverse producten goed gekoeld te houden.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indelinb

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

marianne_bas 25-12-2017

Lekker groot en overzichtelijk

Fijn in het gebruik.
Groente laden zijn top.
Indeling van de deur niet erg flexibel. Vaste posities van de vakken.

LaLignea 10-12-2017

Erg ruim

Ik heb deze koelkast nu een week of twee in huis. De koelkast doet aan alle verwachtingen: ruim, verstelbare plateaus, veel opbergruimte in de deur. De versboxen werken echt en groente en fruit blijven heerlijk lang vers en fris.

TonnyH 08-12-2017

Geweldig mooie en vooral ruime koelkast

Prachtige ruime koelkast. Eindelijk hebben we eens ruimte over...
Grote flessen frisdrank passen goed in het flessenrek.
Ruime groentelades waarin e.e.a. goed vers blijft. Goed doorzichtige lades waardoor je een mooi overzicht hebt in welke lade wat ligt...
Deur sluit automatisch. Koelkast geeft een waarschuwingssignaal als je de deur te lang open laat staan of als je het laatste duwtje te zacht hebt gegeven (waardoor deze dan nèt niet sluit). Handig!
Ook makkelijk schoon te houden met die ruime gladde vlakken. Rekwerk makkelijk uitneembaar. De koelkast is geïntegreerd in de open keuken, maar we horen 'm nooit.
Nu ca. 2 maanden in gebruik en niets dan lof. Deze hadden we eerder moeten nemen!

Willem62 06-12-2017

Heerlijk ruim en geruisloos

Prachtige koelkast met fantastische indeling. Heerlijk ruim. Ook de speciale freshzone onderin werkt optimaal. Groenten blijven veel langer vers. Een echte aanrader als je een ruime koelkast zoekt.

MAOE 03-12-2017

Ruime, mooi vormgegeven koelkast

De koelkast is vorige week geinstalleerd en is een zeer praktische, ruime en binnen mooi vormgegeven koelkast!
Veel ruimte voor groenten en fruit die extra lang vers blijven in de speciale groenteladen.