Siemens KI81RAD30

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 134 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.be.

8,9

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

SK 08-11-2019

Koelkast met enorm veel inhoud

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Voor een gezin van 5 is dit een perfecte koelkast. We kunnen er alles in kwijt en hij is nog energiezuinig ook.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Inhoud

Minpunten

• nog niets

Margreet 07-11-2019

Koelkast met veel inhoud

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Lekker ruime koelkast met degelijke lades en schapjes. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sven 29-10-2019

Heerlijke grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Heerlijke grote koelkast. Handige indeling met groente/fruitladen, meerdere planken. Koelkast sluit goed en is ook makkelijk te openen (trekt niet te vacuüm dat openen zwaar gaat).

Pluspunten

• Groot
  • Fruit / groente lade
  • Flessen rek

Minpunten

• Geen homeconnect

izzet 27-10-2019

ruime koelkast met een klein kritiekpuntje

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Tijdens het uitzoeken van een nieuwe keuken hadden we één belangrijke wens: Het moest een ruime koelkast krijgen. Deze full size koelkast was daarom perfect. geen toeters en bellen, wel veem ruimte. Enige aandachtspunt is dat we van tijd tot tijd last hebben van water in een van de groenteladen. We hebben ons nog niet verdiept in hoe we dit kunnen voorkomen. Tevens is het geluid op zeer stille momenten iets opvallender dan gewenst, maar weten we niet of dit van de koelkast of de vriezer komt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rogier 26-10-2019

Grote fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Een grote fijne koelkast. Is stil en koelt goed.
Veel ruimte om de spullen te bewaren.
De lades houden het fruit en groente lang goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MarceldH 16-10-2019

Clean, slim en zorgeloos

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Deze koelkast doet wat hij beloofd, stil, zuinig, schoon en vooral de groentelades zijn een wonder. Aardbeien blijven superlang echt vers. Handig in te richten en schoon te maken. Waarom 4,99 sterren en geen 5? Als 1 van de groentelades nog iets openstaat en je doet de deur dicht, dan zou je de lade kunnen beschadigen. Maar dat is eigenlijk een niemandalletje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Victoria 22-09-2019

Veel inhoud en makkelijk schoonhouden

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Een geweldig ruime en overzichtelijke koelkast. Erg praktisch in gebruik met het oog op het schoonhouden. Prijs/kwaliteitsverhouding van dit Siemens apparaat is top. Ik kan iedereen deze koelkast van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Ruimte/inhoud
  • Overzichtelijk wat erin ligt
  • Goed schoon te houden
  • Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed

Lind 28-08-2019

fijn groot

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

fijne grote koelkast waar je veel in kwijt kunt. gemakkelijke lades voor groente en fruit. fijn wijnrekje erin.

Keuken 2punt0 25-07-2019

Grote handige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Zeer tevreden over deze koelkast. Zeer ruim, handig rekje om flessen in te leggen. Grote lades op geleiders met veel ruimte voor groente en fruit. Sluit handig en erg zuinig in energieverbruik.
Goede aankoop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Karin 24-07-2019

Erg degelijke grote koelkast, fijne uitglij lades

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Deze koelkast is heerlijk groot, stevige rekken in de deur. Ook 1,5l pakken blijven goed staan. Fijn extra rek voor flessen.

Pluspunten

• Lade op glijders
  • Groot
  • Stevige rekken deur

Minpunten

• Deur zit erg stevig dicht

Allie 23-07-2019

Perfecte koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

perfecte koelkast met zeer veel ruimte waarvan het groente en fruit gedeelte zeer goed werkt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-07-2019

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Nu 1,5 maand in gebruik, fijne koelkast met 2 aparte lades een foor groente en fruit en de ander gebruik ik voor vleeswaren en kaas. Met de oude koelkast zelfde formaat maar altijd het idee dat hij nog te klein was. Bij deze nooit