Siemens KI81RAD30 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

Beoordeling op basis van 130 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

Freek 05-11-2017

Lekker ruime, zuinig en stille koelkast

Zeer ruime koelkast met flexibele indeling. Lekker stil en ziet er prima uit. Aparte bak met vochtigheidsinstelling voor groente of fruit.

Pluspunten

• Ruim
  • Prijs / kwaliteit

Sjemm 28-10-2017

Prima koelkast

De koelkast is nu ongeveer 1 maand in gebruik. Hiervoor hadden we een veel kleinere koelkast dus in dit model kunnen we veel kwijt.

anita 21-10-2017

grote koeler

Heel goede grote koelkast. Overzichtelijk in te delen. Fijn 2 groenteladen. Maand in gebruik. Zeer tevreden. Stil. Deur gaat wel zwaar open. Met kleine kinderen niet zo handig. Het hulpstukje om dit wat te verhelpen boven op de deur maakt wel dat ie wat makkelijker opengaat.

Wil Maas 12-10-2017

geschikt voor de hele familie

Goede grootte, voor ieder wat wils in de koelkast, kinderen en kleinkinderen en huisdieren. Geweldig

Pluspunten

• prijs prestatie
  • grootte

PG Bot 21-09-2017

zeer stil

mooie koelkst geef goed licht en is makelijk schoon te maken door strak uitvoering en is zeer stil en als de deur te lang open staat geef de koelkast dat aan met een alarm bedieng is zeer heel makelijk en met een digitaale graden aflezen display

BP 17-09-2017

Werkt uitstekend, goede koeling

Groot inhoud, goede koeling ,makkelijk bedienbaar /afleesbaar met digitaal scherm.
De lade zijn uitstekend onderling te verwisselen , voor extra gemak voor de indeling.
De dubbele groente lade zijn heel makkelijk voor groentes vers te houden , je hoeft het er niet in te proppen maar plek genoeg.
De digitale venster in de kast is uitstekend af te lezen, wat ook naast de bediening zit.
Als je de koelkast te lang open laat staan gaat er een alarm af, werkt heelgoed voor de kinderen.

Pluspunten

• groot
  • zuinig
  • makkelijk indeling
  • makkelijk afleesbaar en bediening

Mario Bik 11-09-2017

Grote koelkast

Mooi grote koelkast met ruimte voor fruit en groente. Sluit erg mooi en geeft een alarm als de koelkast te lang open staat

Geoffry 07-09-2017

Ruime koelkast

Ruime koelkast koelt goed en perfecte inrichting. Ook fijn aparte ruimte voor groete en fruit. Design spreekt ook erg aan. Handig in gebruik met touchscreen en alarm wanneer deur te lang open staat.

• Inrichting
  • Functies
  • Superkoelen

GJ Kloos 30-08-2017

Mooie grote koelkast

Dit is een supergrote koelkast. De koelkast heeft een hele goede verlichting zodat je al je etens- en drinkwaren goed kunt zien. Het koelgedeelte voor de groeten houdt je groenten lang vers. De koelkast is heel stil.

Pluspunten

• groot formaat
  • goede verlichting
  • goede indeling
  • stil

Minpunten

• flapjes flessenrek breken snel af

vliet 28-08-2017

Zeer ruime koelkast met praktische indeling

Sinds twee maanden heb ik een nieuwe keuken, met deze koelkast erin. Vanwege de grote hoogte is er veel ruimte. De indeling is praktisch door de goente/fruit laden helemaal onderin, en veel legplanken met houders voor flessen. Geluidsniveau heel laag, nauwelijks hoorbaar.

KAJ1 08-08-2017

Grote koelkast

Veel ruimte in de koelkast. De groentelade werkt erg goed, alles blijft veel langer goed. Top product!

Jeroen_Binnekamp 08-08-2017

Mooi design en praktisch

Eindelijk m'n nieuwe keuken in gebruik en dit apparaat doet prima z'n best, volop vertrouwen dat we hier weer jaren plezier van zullen hebben

Robbert 29-07-2017

Efficiënter Koelkast

Prima indeling oa door speciaal liggend (wijn) flessenrek, geruisloos en laag verbruik. Signaal bij te lang open staan van deur. Goede (led) verlichting.

Pluspunten

• Indeling
  • Efficiënt

Dropuut 25-07-2017

Veel ruimte en laag energieverbruik

WE wilden een koelkast die niet te veel energie gebruikt, maar wel veel ruimte biedt. Deze keus past daar geweldig bij.

martkit 19-07-2017

ruime zuinige zeer goed koelend apparaat

Ondanks de standaard aanbeveling om op stand 4 te draaien, kom je er snel achter dat dit veel te koud is. Door een of twee standen terug te gaan is die nog zuiniger. laden en legplateaus zijn slim in te delen, wat de mogelijkheden van soorten producten koelen allmeaal mogelijk maakt

keijenborg 15-07-2017

energie zuinig

degelijk gemaakt, energiezuinig en prachtig groot, door de inbouw heeft die een goede greep aan de buitenzijde , dus makkelijk te openen

Pluspunten

• energie zuinig