Siemens KI81RAD30

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 163 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.be.

8,9

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Liesbeth 06-03-2020

Veel vocht in de groentela

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We zijn redelijk tevreden over onze Siemens-koelkast. De koelkast is lekker groot, er kan veel in. Groot nadeel is dat er veel vocht in de groentela komt waardoor de groentes in de nattigheid liggen. Daarom leg ik een vaatdoekje in de la om het vocht te absorberen. Echter, dit is niet heel hygiënisch natuurlijk. Onze volgende koelkast wordt helaas geen Siemens-koelkast maar een Liebherr. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

Hugo 09-09-2020

Ruim, degelijk en zeer zuinig

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Door de hittegolf was onze whirlpool ingeslapen. Na goed advies de overstap gemaakt naar deze Siemens. De ruimte is verbazend, de temperatuur is stabiel, de groente blijft, door een simpel schuifje lekker vers

Pluspunten

• Ruimte
  • Stabiliteit

Prachtige koelkast 09-09-2020

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Prachtige koelkast met voldoende ruimte. Mooi afgewerkt met glazen plateaus en chroom strips. Fijn dat er een signaal klinkt als de kast per ongeluk niet helemaal sluit. Daarbij is hij fluisterstil. De hyperfresh lade houdt groente en fruit echt heel lang goed. Al met al heel blij met mijn aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mevr Leijten 07-09-2020

Prima apparaat!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Heerlijk grote koelkast, de groente en fruitlades zijn ideaal. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nico 01-09-2020

SIEMENS iQ500 - Inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Zeer ruime koelkast met handige groentebak en verschillende temperatuurzones [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tom 26-08-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Mooie grote koelkast, slechts een paar tientjes duurder maar ideaal met een groot gezin. Veel dranken kunnen erin gekoeld worden.

Pluspunten

• Ruimte
  • Design, je kunt je eigen indeling maken

Erik 22-08-2020

groot, goede indeling

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

mooie grote koelkast met een fijne indeling. Nog kort in gebruik dus duurzaamheid nog niet te beoordelen.

Pluspunten

• groot
  • indeling

Amanda 17-08-2020

Een verademing!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Wat een fijne koelkast is dit, voldoende ruimte voor een groot gezin en de hyperfresh lades zorgen ervoor dat alle groenten lang houdbaar blijven. Een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frans 15-08-2020

Koel en groot in een mooi design

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Grote koelkast met softclose deur en goed doordacht interieur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan Struik 13-08-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Zeer zuinige koelkast met groentelades die uitstekend functioneren. Blijft er minimaal 2 weken vers in zonder uit te drogen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. Willems 13-08-2020

Perfecte inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Stille moter en een perfecte indeling die je ook zelf nog kan aanpassen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

toine 12-08-2020

koele kikker

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Onze Siemens K181RAD30 is een echte koele kikker; hij past perfect in de keuken , koelt als de beste en we zijn er dan ook super tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]