Siemens KI20RV60 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
182 liter

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

M 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Meer ruimte dan de versie met electronische regeling. Stel je toch maar 1 keer in. Stil en door de extra hoogte krij ge melkpakken e.d bovenin geplaatst zonnder een rek met twee etages.

Leny 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtige inbouwkoelkast. Ruim en overzichtelijk en door het heldere licht zijn je spullen snel te vinden. Door te spelen met de inlegbladen kan je het indelen zoals je zelf wilt. Daar zijn er genoeg van. Ideaal.

Peter Roeleven1 29-01-2015 Product paar weken in bezit

Een lekker ruime koelkast met veel legplanken. Volop ruimte voor de LIDL pet flessen. Deze zijn hoger dan normaal. Ruime groentelade.
Wordt goed koel, staat niet op vol vermogen. IS energie zuinig en heel stil. Geen spijt van deze aankoop. Samen met 3 andere Siemens apparaten goed voor 5 jaar garantie. Dat is maar liefs 3 jaar extra.

René 16-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne koelkast

Fijne koelkast, met goede indeling en goede koeling. Sluit goed af op de rubbers. Deur zowel links- als rechtsdraaiend te monteren.

Pluspunten

• Makkelijke indeling

CH 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koelkast

Goede indeling van de koelkast. Deur kan zowel links- als rechtsdraaiend gemonteerd worden en een goede inbouwbeschrijving

dalfs59 13-10-2016

Ruime inbouwkoeler

Pas één week in gebruik
Koeler is mooi overzichtelijk ingedeeld, materialen zijn stevig wat een vertrouwd gevoel geeft.
Wat wel verrast is dat het lampje een gewone gloeilamp is.

Julia68 19-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prettig ingedeelde koelkast

Praktische indeling met onder in extra koude zone. Indeling van de deur met flessenvak en opbergruimte voor kleine spullen is handig. Makkelijk en snel schoon te houden. Voor een gezin met kinderen is deze koelkast iet wat aan de kleine kant.

Pluspunten

• prettige indeling

Minpunten

• aan de kleine kant

Rianne 26-07-2016

Prima Koeler

Ben te vrede over deze koelkast. Voor een tweepersoons huishouden heeft hij voldoende ruimte. Makkelijk de indeling te veranderen. Geluidsarm.

Ronaldedwin 16-05-2016

Vind deze koelkast matig .

Heb deze koelkast 2 weken geleden gekocht , en vind de temperatuur instelling waardeloos heb de koelkast bijna op maximum staan en blijft boven 7 graden en onder in de koelkast is het rond de 0 graden , de temperatuur instelling had ook wat duidelijker gemogen.
De deur van de koelkast is voor onderin goed voor grote flessen frisdrank maar de bovenste vakken zijn te laag waardoor pakken bij openen van de deur eruit vallen , en de vakken in de deur zijn ook niet te verstellen.
De rest van de koelkast heeft goede indeling.

Sinsino 09-05-2016

Klasse

Wij zijn heel te vreden met onze nieuwe koelkast, hij is ruim en koelt bijzonder goed, dat hij zo geruisloos is voor ons ook een extra plus punt.

Maarten O 09-04-2016

degelijke ruime koelkast

degelijke ruime koelkast, handig in te delen. ideaal is de grote fruit/groente la. Daarnaast ook mooi stil

Wibo 05-04-2016

geweldig fijn

Vorige maand gekocht,in de nieuwe keuken.En onze oude van 18 jaar van siemens
is nog weggegeven en weer in gebruik.

Marixius 18-03-2016

Jammer dat temperatuurweergave ontbreekt

Prima koelkast. Jammer alleen dat bij de instellingsknop geen temperatuur weergave aanwezig is. Bij een vorige koelkast werd door middel van led-lampjes aangegeven welke temperatuur was ingesteld bijvoorbeeld 5 graden. Dat is bij dit toestel niet af te lezen en heb je een thermometer nodig om een juiste instelling te maken.

Swrnn 05-03-2016

Super koelkastje

Inbouw koelkast gekocht terwijl mijn keuken pas 3 jaar oud is koelkast deed het niet meer dan blijkt uit eindelijk toch dat Siemens betrouwbaar en goed is

Jubbie 05-02-2016

Uitstekende koelkast

Fijne koelkast, prima indeling daardoor kan ik er meer spullen in kwijt als bij mijn vorige koelkast die dezelfde inhoud had .

Dieuwke 28-12-2015

Makkelijk in te delen

De koelkast is makkelijk in te delen zodat de verschillende producten op grote bij elkaar gegroepeerd kunnen worden. En hij heeft een ruime groentenlade. Verder blijft alles ook bij een echt volle kast prima gekoeld. Wij hebben een open keuken, maar je hoort niets van de koeling.

Rob 17-11-2015 Product maand in bezit

Fijne koelkast, probleemloze inbouw. Doet zijn werk goed. Hij is daarbij lekker stil je hoort 'm niet. Glasplaatjes zouden van mij iets dikker hebben gemogen.

Karen 14-10-2015 Product maand in bezit

Goed in te delen koelkast. Ruim genoeg voor 4-persoonshuishouden. Alleen jammer dat deze koelkast niet zoals de andere Siemens-apparaten en soft-close systeem heeft.

gjvdd 22-09-2015

Beoordeling koeler

Ik heb een inbouwkoeler gekocht en ben op 1puntje na zeer tevreden. De strippen die aan de zijkanten gebruikt zijn sluiten niet helemaal aan. Voor het overige ben ik zeer tevreden.

laatmaar 11-09-2015

Voldoet goed

Voldoende ruimte voor een tweepersoons huishouden; weinig ruimte voor hoge verpakkingen of flessen; een halve plank/legglasplaat zou dit tekort teniet doen.