Nemox Gelato Chef 2200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nemox Gelato Chef 2200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Eddy Poppe 09-08-2014
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Het spijt me, maar ik ben over deze machine niet tevreden.
Het draaimechanisme staat er bovenop.
De motor en alle draaiende onderdelen zijn uit licht plastic.
Na enkele uren draaien ging één van die onderdeeltjes stuk.
Service vanuit het bedrijf is zo goed als nihil. Een mail bleef onbeantwoord.
Ik werd (via de verdeler) verplicht het hele bovenstuk opnieuw aan te kopen.
Bovendien paste dit niet perfect en werd zelf ijs maken een vervelende klus in plaats van een leuke hobby.

Ik kocht ondertussen een Domo en ben heel tevreden, deze machine heb ik nog niet heel lang, maar ik heb er op dit moment meer vertrouwen in : de motor zit onderaan ingebouwd, de sterkere plastic molen zit op een metalen as.

MarcelVerbeeck 27-04-2012
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

heb deze ijsmachine gekocht...maar duidelijk bij verkoper en klantenservice Harendse smit gemeld dat ik een ijsmachine wil die automatisch afslaat. en blijft koelen natuurlijk.

dit doet de machine dus niet!! maakt lekker ijs..althans als je de goede verhoudingen aanhoudt en recepturen. zelfkoelend is beste. maar als het ijs maar iets compacter wordt dan draait de motor bovenop uit de houder. en als het ijs dus compact genoeg is en klaar stopt de machine niet. draait automatisch de andere kant op ..met als gevolg dat als ge niet snel genoeg erbij bent de hele bovenkap 'los cq kapot draait'.(de bovenkap/ motor bestaat uit 2 delen, doorzichtig gedeelte en motor gedeelte. die moet je in elkaar steken en daarin de draaischoep.

zeer ergelijk dat ik dus vals en verkeerd ben voorgelicht (heb klacht ingediend bij harendse smit) en natuurlijk verkoper weet ineens van niets.

dus wil andere machine kopen, geld retour, apparaat terug. hij doet zn werk maar daar is alles mee gezegt.