Domo DO9030I - Reviews

Ijssoorten
sorbetijs, hard ijs
Grote vulopening

johra68 19-03-2013 Product paar dagen in bezit

Hij is zeer gemakkelijk in gebruik en maakt zeer weinig geluid.
Ik had daarstraks roomijs gemaakt en met een half uur was deze klaar.
Het ijs was mooi van structuur, luchtig en romig :)
Wat de degelijkheid aangaat kan ik daar niet op antwoorden omdat ik hem p[as vandaag in huis heb.
Had hiervoor een ander maar dat was een hopeloos geval, dus ik ben zeer tevreden!

anoek1971 10-05-2012 Product paar dagen in bezit

vandaag heb ik m binnen gekregen. meteen uitgeprobeerd met het maken van een mascarpone ijsrecept. 250 gr masc. 250 ml volle melk, 150 gr fijne suiker oplossen in warme melk, mascarpone erdoor roeren + rasp en sap van 1 citroen, 30 minuten laten draaien. op het laatst witte chocolade en blauwe bessen toegevoegd. heerlijk ijs. de machine doet wat ik wil. is makkelijk schoon te maken.
het vulgat is wat klein, de bessen moet je er door drukken.

het geluid dat hij maakt tijdens het draaien is subtiel.
wat ook handig is, is dat hij gefasceerd doordraait als je het ijs zou vergeten uithalen. hij blijft dan vriezen en draaien in fases.

Arti Verhagen 16-03-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben zelf natuurlijk helemaal gek op Italiaans ijs. Met het juiste recept maak je met deze machine werkelijk ijs wat gemakkelijk kan concurreren met de Italiaan. Deze week witte chocolade ijs gemaakt wat ongelooflijk luchtig is, perfect is van structuur en wat overheerlijk smaakt. De machine werkt perfect en is ook nog eens gemakkelijk te reinigen. Alleen maar plussen dus.

wiebeltje 29-02-2012 Product paar dagen in bezit

Het is heerlijk om ijs te maken wanneer je er zin in hebt en niet eerst 24 uur te hoeven wachten tot de accu,s zijn opgeladen.
Het apparaat werkt goed, van het geruis hebben we geen last en het resultaat oogt goed en smaakt heerlijk.
Straks ga ik sorbetijs maken.
wiebeltje

huysentruyt1966 09-02-2011 Product paar dagen in bezit

Heb deze machine gekocht omdat hij een eigen koelturbine heeft en heb er schitterende resultaten mee, kan nu 5 liter roomij is 1 dag maken, vroeger moest de koelbak 24 uur in de diepvries per anderhalve liter.

schutshut 18-12-2008 Product paar dagen in bezit

Deze roomijsmachine maakt voortreffelijk ijs. Ingerdienten toevoegen volgens recept en de rest gaat vanzelf. Druk op de knop, tijd instellen en na afloop heb je heerlijk vers ijs. Daar kunnen de bakken schepijs uit de winkel niet tegenop!! Geen geklungel met elementehn vooraf invriezen. Stekker in het stopcontact: de mixer houdt het ijs luchtig en romig, de compressor brengt de temperatuur naar het vereiste vriespunt.
Bij 1e in gebruikname was de timer defect, dit ie perfect opgelost door de leverancier. Gewoon omgeruild voor een nieuw apparaat! Dus niet repareren en maar afwachten of we met de kerst vers ijs hebben.