Onkyo HTX-22HDX - Reviews

Luidsprekersysteem
5.1
Blu-ray speler
3d

Beoordeling op basis van 1 review

Mohoelo 14-02-2012 Product paar dagen in bezit

Ik wilde van stereo naar surround overstappen, maar ik wilde geen grote losse receiver hebben. Daarnaast waren er ook geen surround computerspeakers die geschikt waren voor de wii (qua aansluiting).
Op internet gezocht en bij deze terecht gekomen. Echter vielen de bassen zwaar tegen.

Geluidskwaliteit:
Voor mij zijn de bassen het belangrijkste, deze geven immers kleur aan de muziek. Helaas gaat de subwoofer niet diep en klinkt het niet warm. Mijn goedkope computer speakers (Philips spa-5300) van 1/5 de prijs (!) klinkt veel warmer en gaat ook dieper.

Mogelijkheden:
Ik ben nu opzoek gegaan naar een losse versterker en dan kom je erachter dat een losse versterker veel meer mogelijkheden heeft.
Zo kan er op een losse versterker veel meer aangesloten worden en kunnen er in de toekomst eventueel andere of meer (7.1 ipv 5.1) speakers op aangesloten worden (incl. ander woofer).
(Sommige losse versterkers kunnen zichzelf helemaal instellen met een microfoon en hebben soms ook een upscale functie.)

Gebruiksgemak:
Via hdmi kan het apparaat via de televisie ingesteld worden, wat het makkelijker maakt.

Vormgeving:
Een strak en glimmend ontwerp, ik vindt het mooi. Het voelde ook allemaal stevig aan.

Duurzaamheid:
Na de teleurstelling teruggestuurd, dus kan er niets over zeggen.