Philips DVD home theater system CTS4000 - Reviews

3d
Kleuren
zwart

kevin1980 28-09-2009 Product maand in bezit

Sinds een week of zes in gebruik. Het geluid is zeer goed, ik krijg ook veel verbaasde reacties over het feit dat er zo'n huiskamervullend geluid uit zo'n klein apparaat komt.

Ik gebruik 'm als speaker voor de (digitale) televisie, iPhone-dock, iTunes Apple Airport-speaker en uiteraard als dvd-speler. Het is even wennen om zonder display te werken, maar alles werkt vlekkeloos. Zoals eerder is opgemerkt zit de powerkabel wel wat losjes vast, dus een kwestie van goed aanduwen en niet meer aan zitten. Installeren van alle (netjes meegeleverde) kabels is een fluitje van een cent met de wizard op de philips-supportsite.

Het geeft uiteraard niet hetzefde geluid als vijf (of meer) speakers om je heen, maar daar staat wel het gemak van één kleine unit zonder kabels door de kamer tegenover. Daarnaast spreekt het futuristische maar bescheiden design me zeer aan.

Fons Lambers 22-09-2009 Product paar dagen in bezit

Systeem sinds een week in huis, en ben zeer onder de indruk van de prestaties.
Zeer goed geluid, en zeer gebruiksvriendelijk.

eagle of liberty 09-08-2009 Product maand in bezit

Ik heb dit systeem nu een paar weken in bezit en ben tevreden!
Na enkele negatieve ervaringen met philips home theaterssystemen had ik besloten om geen philips meer te kopen. Ik ben blij dat ik van gedachten ben veranderd!

In eerste instantie heb ik hem gekocht als oplaad en afspeelstation voor mijn iphone. Maar nu gebruik ik alle functies wat alles is mogelijk, zelfs radio luisteren als je deze streamt via je iphone. Via airport kan ik muziek afspelen via de ?? ingang (ik weet de naam niet, zelf als headphone)
En gedownloade films worden zo afgespeeld via de USB poort, goed geluid en goed beeld!

Het is natuurlijk geen volwaardige vervanging van de home theater system maar ideaal apparaat voor een kleine ruimte (of een klein budget)
oh ja, alle kabels zitten zijn bijgesloten (!) en het aansluiten, en bediening, is kinderspel.

Maarten72 19-06-2009 Product paar dagen in bezit

Over het geluid ben ik zeer tevreden. Ik heb hem gekocht om te gebruiken met mijn iPhone. Deze wordt gezien als een iPod en werkt dus gewoon. Je kan het menu bedienen via je TV maar je kan ook gewoon via het iPhone menu muziek of radio luisteren.

De DVD speler heb ik ook getest. Geeft een erg mooi beeld en super geluid. Nu ben ik alleen het geluid van mijn LCD TV gewend.

1966jb 24-04-2009 Product paar dagen in bezit

Enkele weken in mijn bezit.

In principe ben ik er zeer tevreden over. Hij heeft echter soms kuren, waarbij hij niet meer op afstandbediening of de knopjes reageert. Dan moet ik hem ff van de stroom halen en opnieuw instekeen.

Wij gebruiken hem als: 1) Muziek DVD speler op de slaapkamer. Je kunt dus muziek op DVD zetten en hem afspelen. Dit klinkt (zeker op een slaapkamer) zeer goed. Meestal gebruiken wij echter de iPod en in de dock werkt dat perfect.

2) Ook uiteraard voor films. Ik ben zeer te spreken over de beeldkwaliteit die hij doorgeeft. We hebben een 106 cm plasma op de slaapkamer, dus niet bepaald een kleintje! Tja het surround effect, daar moet je je niet teveel van voorstellen, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk voor een slaapkamer. Voor zo'n beperkt toestel geeft hij een mooi vol geluid en das toch net ff wat anders dan dat blikkerige geluid van de tv-boxen.

3) Ook plezierig is dat hij een USB aansluiting heeft. ik zet gedownloade avi (DIVX) films op de stick, prik die in en kan in een perfecte kwaliteit naar films kijken.

4) Feestje in de tuin? Hij is zo compact, dat je hem gewoon mee naar buiten kunt nemen. iPod in de dock of USB-stick met mp3's en genieten maar.

Kortom een prima apparaat, dat net even anders is dan anderen. Maar een prima alternatief voor een gewone DVD-speler op de slaapkamer.