Harman Kardon BDS 480

Harman Kardon BDS 485SWAD

Harman Kardon BDS 385SAD

• Kleuren zwart
Harman Kardon BDS 385SAD

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,1

• Slecht

sanderverschoor 26-02-2014 Product maand in bezit

Zeer tevreden over mogelijkheden en geluidskwaliteit, maar minder te spreken over het feit dat wanneer bepaalde functionaliteiten zijn ingeschakeld kan na korte periode alleen nog het volume worden aangepast (niet via de app want het systeem is ineens niet meer zichtbaar) en andere functionaliteiten werken niet meer. Ook het menu wordt niet meer weergegeven. Alleen door een harde reset van het systeem (power off) kan dit weer worden hersteld. Hier contact over gehad vele malen met Harman Kardon, maar heb niet idee dat ze begrijpen wat probleem is. Moet nu maar terug naar dealer terwijl ik van zo'n merk verwacht dat dit (zeker als probleem bij aankoop al aanwezig is) door hen wordt opgelost door een nieuw systeem te leveren. Voor de rest nogmaals zeer tevreden!

ascholl 19-03-2014

Mijn score voor de bediening is “3”. De BDS480 word bij mij tezamen met een Panasonic TV en IPAD voor remote bediening gebruikt. De BDS480 bediening reageert niet stabiel met inconsistente reacties van het systeem. De geluid levels van TV en BDS480 Radio/CD zijn erg verschillend en vereisen bij omschakeling regelmatig volume aanpassingen. Dit geeft onprettige situaties met zeer zacht of zeer hard geluid. De HDMI (ARC) koppeling met de TV werkt niet. Hierdoor ontstaan situaties, waar bij inschakelen van de TV ook spontaan de BDS480 radio of CD inschakelt. Dan hoor je twee verschillend geluiden van TV en BDS480. Dat is erg verwarrend. Ook moeten de geluiden van TV en BDS480 separaat geregeld worden met twee afstandsbedieningen. Erg onhandig. De bediening via de IPAD is onstabiel en werkt soms wel en soms niet. Dat kan meest opgelost worden door een power reset van IPAD of BDS480. De BDS480 lijkt nog in prototype stadium. Boven genoemde problemen moet Harman Kardon kunnen oplossen, om dit toestel echt goed bruikbaar te maken. Het geluid van de BDS480 is erg goed.

qwerty158 14-04-2014

Hallo Sander,ik ben erg benieuwd of je nog steeds problemen hebt met deze set. Ik zou hem wel willen aanschaffen maar twijfel wel nu ik jouw ervaringen heb gelezen.

fastguy 05-05-2014

Ik wil deze set ook aanschaffen. Heb je er nog steeds problemen mee?
Is het trouwens ook waar dat de ventilator blijft lopen als het apparaat op stand-by staat?

J. Schotanus 14-08-2015 Product half jaar in bezit

5,2
Op 25 oktober 2014 Harman Kardon BDS 480 zwart aangeschaft. Begin december 2014 deed de set het plotseling niet meer. Terug naar de winkel. 3 weken in reparatie. Men kon geen fout vinden maar deed een software update. Begin juli 2015 plotseling geen beeld meer. Afwisselend zwart en ruis beeld. Weer terug naar de winkel; weer in reparatie. Na bijna 3 weken terug. Tuner was omgeruild voor een nieuw apparaat. Aangesloten en jawel....De display brandde niet. Wel het blauwe licht om de volume knop. Omdat ik vermoedde dat ik dit in de instellingen aan kon zetten niet direct naar de winkel gereageerd. Op en rustig tijdstip heb ik het via instellingen geprobeerd aan te zetten maar het "probleem" was niet te verhelpen. Bijzonder lastig namelijk dat je niet kan zien hoe hard je volume bv staat. De klantenservice van Harman Kardon gebeld. Resetten naar fabrieksinstellingen werd geadviseerd. Hielp niet. Iemand van de winkel erbij gehaald; kon het ook niet instellen dus voor de 3e keer terug met de set. Kreeg een showmodel mee want er was niks op voorraad. Thuis aangesloten. En ja wel.....opnieuw problemen. Set valt te pas en te onpas uit. Zowel als hij op radio en/of tv staat. Nu nog 1x wachten op een nieuw apparaat die besteld is. Als ook deze mankementen vertoond krijg ik eindelijk de kans om een andere set uit te zoeken maar ik verzeker u dat dit geen Harman Kardon zal worden. Wat een drama dit merk......