Kärcher K 7 Premium - Reviews

600 liter/uur
Lengte hogedrukslang
10 m

jagam 20-07-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb onlangs de Kärcher hogedrukreiniger K7 gekocht en deze bevalt mij zeer goed. En hij is zoals gezegd het "Paradepaardje" van alle Kärchers. Multifunctioneel, zowel kwa toebehoren en ook kwa soorten reinigingsmiddelen. Mijn tip! Wil je iets goeds en betrouwbaar?
Neem dan de hogedrukreiniger K7 van Kärcher.

Piet.Irik 06-09-2014 Product paar weken in bezit

Wat moet ik hier van maken ik ben erg tevreden over het product.
Ik had al eerder een machine van deze vorm .

ggsggs 17-08-2014 Product maand in bezit

Ik heb vlak voor de vakantie deze hogedrukreiniger gekocht om kasseien oprit/parkeerplaats (>200m2) te reinigen. Deze was vol met mos en onkruid. Na 4 dagen volcontinue gebruik was de klus geklaard ... Ik ben zeer tevreden, wel was de vuilfrees na 4 dagen gebruik aan vervanging toe (normale slijtage neem ik aan) ... Zonder twijfel aan te bevelen voor de grotere klussen.

Brugbelg 12-08-2014 Product half jaar in bezit

Dit werkpaard gekocht omdat de vorige karcher na 15 jaar trouwe dienst aan vervanging toe was. Eerst even getest om de groenaanslag van het hout te verwijderen. Dankzij Karcher eigen houtreiniger is dit een plezier i.p.v. een klus. Zelfs met de verdunde versie verdwijnt - na even inwerken - alles als sneeuw voor de zon. Hierna de patio onder handen genomen. Ook hier de speciale - geconcentreerd - cleaner gebruikt. De handige verpakking van dit reinigerconcentraat, bespaart een heleboel ruimte. Ook dit is een makkie!! De K7 is door zijn grote wielen erg stabiel en met 10 meter hogedrukslang op een soepel lopende haspel, kun je een enorm oppervlak onder handen nemen voor je hem uiteindelijk een ander plekje moet geven.

fkrux01 13-08-2014

Heb soorgelijke ervaring,behoorlijke capaciteit en kwalitatief een goed produkt, enkele maanden geleden gekocht en al meer dan 10 uren gebruikt.Enig minpuntje is dat de hogedrukreiniger niet zo stabiel op de grond staat en de kans op omvallen aanwezig is, is me ook al 2 x gebeurd.

annabel-annabel 22-07-2014 Product maand in bezit

de kracht en het gemak van de Kärcher K 7 Premium maakt het een plezierig klus voor grote oppervlaktes en is boven zeer vrouw vriendelijk.

raol 19-07-2014 Product kwartaal in bezit

ik vind de K-7 tot nu toe een goede hogedrukreiniger, het was precies wat ik zocht.druk is goed, de powerlans is subliem, makkelijk te hanteren.

DriesK7 19-07-2014 Product kwartaal in bezit

In april 2014 de Kärcher K7 Premium gekocht ter vervanging van mijn oude Kärcher hogedrukreiniger welke na 23 jaar trouwe dienst de geest had gegeven. Als eerste de betonnen toegangsweg naast het huis gereinigd, dit ging voortreffelijk dankzij de vuilfrees. Verder al voor meerdere klusjes rondom het huis gebruikt, ik ben uitermate tevreden over de K7 Premium. De slanghaspel bovenop en de grote wielen zijn erg handig.

Cisca Capel-Heijtel 19-07-2014 Product paar dagen in bezit

De Kärcher K7 premium is een krachtige hogedrukreiniger.
Het behaalde resultaat is daarom vele malen beter als je met zijn kleinere broertje van diverse merken kan behalen. Hij is zeer makkelijk min gebruik. De rubberen slang, koppelingen, behuizing en bijgeleverde hulpstukken voelen solide aan. Ik heb daarom ook alle vertrouwen in een in een lange levensduur. Alleen jammer, dat bij de K7 premium niet standaard een terrasreiniger wordt geleverd. Verder prima apparaat.

belplasca 18-07-2014 Product maand in bezit

Het vorige type van dit apparaat 15 jaar zeer tevreden gebruikt.
Deze opvolger is nog beter en makkelijker in het gebruik.(oa zeer lange waterslang met oprolsysteem)

Duurzaamheid wat ik verwacht

John-paul 17-07-2014 Product kwartaal in bezit

Het is een geweldig veelzijdig apparaat ,mooi stevig en stabiel als je de haspel af rolt door zijn eigen gewicht. De messing pomp is veel sterker als de aluminium pomp van de kleinere modellen .dat is veel belovent . Eindelijk een rubberen slang die niet gouw knikt zo als de oude plastieken .hoop dat ik hier jaren plezier van Zal hebben. Maar met de vijf jaar garantie actie moet dat goed komen.
Tot nu toe zeer tevreden ! Dank

fkrux01 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

Storing gehad aan de vloestofregelaar voor reinigingsmiddelen bleek achteraf een vervuiling te zijn via de watertoevoer.
Filter ertussen en tot nu toe goed.

joschristianen 17-07-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb geen negatieve punten.
al jaren heb ik een karcher, wel een kleiner formaat.
Deze is veel groter en sterker.
Ik ben dan ook zeer tevreden over deze reiniger.
Heeft iemand we negatieve punten?

famvanhees 17-07-2014 Product kwartaal in bezit

mooie machine ik had een oudere karcher die na 7 jaar trouwe dienst helaas defect ging. Op zoek naar een nieuwe en liep tegen deze Karcher aan. Enorm krachtig handige opberging van de slang, jammer dat het elektriciteitssnoer niet middels een oprolsysteem opgeborgen kan worden, dan was de machine echt af geweest. een topper en zeker een aanrader. de verwachting is dat ik van deze machine ook jaren kan genieten.

wimkarin 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

Had eerst een k5 en dat verschil merk je.
Fijne machine en zeker de flexibele slang(echt gemakkelijker werken). In combinatie met de accessoires van karcher een prettige manier van SCHOON maken!