WOLF-Garten HS 50 E 450 MM 500 W - Reviews

50 cm
Max. snijdikte
22 mm

Grietje N. 01-09-2015 Product kwartaal in bezit

Deze heggenschaar knipt prima, we zijn er blij mee.
Je bent zo klaar, de heg is snel geknipt.
Hij ligt goed in de hand en is niet te zwaar.

piwie1955 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst dat ik met een heggenschaar werkt bevalt me prima had ik eerder moeten doen de WOLF-Garten hs 50 ligt prima in de hand beveiliging is okee vergeet niet dat het een werk apparaat is dus gewoon even een bakkie koffie nemen als je moe word, ook dat is veiligheid mensen.
Het mes is mooi lang dus voor brede heggen zeer geschikt.
En tja het is een heggenschaar en geen bomenschaar al kan hij de wat dikkeren takken best aan.

javaneyk 20-08-2015 Product paar weken in bezit

6,5
De heggen schaar ligt makkelijk in de hand, echter voelt wel zwaar aan. De messen zijn niet bijzonder scherp. Wat dikkere takken worden minder goed in een keer doorgesneden. Wel is de snoer bevestiging ideal geen losse stekkers meer.

RenPen 18-08-2015 Product kwartaal in bezit

De eerste indruk is goed. Ik heb de heggenschaar eenmaal gebruikt voor een gemengde haag van 20 meter, aan weerszijden. Dat ging zoals je mag verwachten: snel en veilig. Alleen wat oudere en dus dikkere takken moesten met de snoeitang worden verwijderd. Maar het hout van dit jaar ging er moeiteloos af. Het apparaat is niet te zwaar.

Betuwsevinkies 25-07-2015 Product maand in bezit

Fijne heggenschaar, mooie lengte om mooi recht mee te kunnen werken. Hij is niet te zwaar en je kan er eigenlijk alleen maar veilig mee werken. De schaar kan ook gemakkelijk de wat dikkere takken aan in de heg.

Yvonne.kesler 24-07-2015 Product maand in bezit

Ik vind dit een heel goed product. Makkelijk te bedienen, en glijd heel fijn door de heg heen! Het is prettig dat de heggenschaar 50 cm is en dus een groot oppervlak in één keer bestrijkt. Werkt dus snel.

Mo 1949 10-07-2015 Product maand in bezit

Het is een prima heggenschaar met een lang blad, het heeft een nadeel, je moet wel over de nodige kracht beschikken want hij is vrij zwaar. Wel goed in evenwicht. maar zoals de mevrouw die glimlachend de heggenschaar hanteert, dat lukt mij niet.
Op zich een heel degelijk product, ben er blij mee en dankzij een sterke zoon ziet mijn heg er keurig uit.

Frere 30-06-2015 Product maand in bezit

Fijn apparaat om de heg snel en goed te knippen. Uitstekende beveiliging, licht in gewicht, mooie meslengte, ook geschikt voor dikkere takken. Kan ik iedereen aanbevelen !

G. van Wijk 29-06-2015 Product paar weken in bezit

Goed product voor jonge uitloop. Bij inkorten van oudere haag werden de iets dikkere takken niet scherp gesnoeid. (Rafelig)

marina.m 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel fijn apparaat dat ik als vrouw ook zeker niet te zwaar vond om mee te werken.
Ik heb er en klimophaag mee gedaan en dit ging ontzetten snel en makkelijk ook de dikkere takken gingen moeiteloos.
Ook een veilig apparaat doordat je tegelijk twee "handvaten" moet indrukken anders slaat ie automatisch meteen uit.
Zeer blij met de aankoop.

RonPunt 25-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik kan er kort over zijn het is gewoon een prima apparaat wat doet wat het moet doen.
Ligt goed in de hand en makkelijk om mee te werken.

careldeboer 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een fijne heggeschaar met een blad dat lang genoeg is om de bovenkant van onze heg in een keer te knippen. Het apparaat ligt goed in de hand en dat geeft een veilig gevoel en dat komt ook door het gering gewicht

Stella Hagen 21-06-2015 Product paar weken in bezit

De heggenschaar werkt perfect. Zaagblad is groot genoeg en apparaat is niet echt zwaar. We hebben er 2 dennenhagen mee geknipt en zijn zeer tevreden.

jeroen0810 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over de aankoop. Heb vorige week de beukenhaag netjes in model gebracht en dit ging zeer gemakkelijk en snel.

CharlieP 09-06-2015 Product maand in bezit

Handig in gebruik, licht in gewicht. Heb geen spijt van aanschaf met snoer. Haakje om snoer uit de buurt van het mes te houden werkt prima, je hoeft niet bang te zijn dat je per ongeluk dwars door je snoer snijdt. Heb klimophaag en buxushaag ermee gesnoeid, dikkere takken gaan ook goed.