Turtle Beach Ear Force P11 - Reviews

20 - 20000 Hz

6,6

Wicky747 13-07-2015 Product half jaar in bezit

4,7
Na 6-7 maanden deze hoofdtelefoon gebruiken, Dit ding valt langzaam kapot Het volume controller doet het bijna niet meer alleen de chat controller doet het alleen nog maar de game controller helemaal niet meer binnen de eerste weken, microfoon aan/uit doet het nog perfect.

Maar het probleem is, Het laat teveel gelui door wat het microfoon oppakt wat redelijk irritant is als je een spel aan het spelen bent horen je vrienden waar je mee speelt meestal precies wat je doet.

De kabel is lekker lang maar gaat snel kapot, Binnen de eerste maand moest ik al ductape gebruiken om de kabels goed te houden.

Het geluid is perfect en kan alles goed horen, zit goeie Bass in en microfoon is goed.

Ik geef een redelijk laag cijfer voor deze headset voor de dingen die hier boven staan.

Niels073 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne headset zit lekker op je hoofd, de oorschelpen passen prima over mijn oren, enigste echte minpuntje is als je hem voor de pc gebruikt dat dan de dubbele volume functie niet werkt,maar 1 volume knop heeft een functie, de andere doet niks. Werkt blijkbaar alleen op de PS. Al met al een prima headset die niet te groot is en ook nog lekker zit naar een aantal uren gamen.

kiesnevel 21-09-2014 Product half jaar in bezit

6,3
Niet echt een over-the-ear koptelefoon. Oorschelpen zijn net te klein daarvoor, waardoor ze JUIST gaan irriteren tegen de rand van je oor. En ik heb echt geen grote oren. Verder zit de schakelaar te laag aan het snoer, waardoor deze gaat bungelen en een eigen leven gaat leiden (het is nogal een groot ding). Met als gevolg dat de volumeknop overal tegenaan schuurt en het volume 'spontaan' omhoog of omlaag gaat.
Geluid en mic zijn verder prima. Functioneel werkt het gescheiden game en chat geluid goed.