Inventum SH65 zilver, zwart - Reviews

• Slecht

Paul2381 08-01-2010 Product kwartaal in bezit

4,2
---------- update review 08-01-2010 ----------
Eerst redelijk makkelijk en fijn in gebruik. Ging echter na 2 maand kapot.
Nadelen:
- Scherm slecht afleesbaar. Als hij koud is is het scherm helemaal niet meer afleesbaar. Dus alleen bruikbaar binnen, in de zomer of onder dikke kleding.
- Licht functie werkt niet. Hij geeft wel licht maar het display is dan niet meer afleesbaar.
- Ging kapot na 2 maanden gebruik. Deed opeens niks meer.
- Knopjes drukken niet echt fijn in.
- Alleen mooi als je van een blok staal houdt.

---------- oude review 22-11-2009 ----------
Een horloge met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Gemakkelijk in gebruik.
Nadelen:
- Scherm slecht afleesbaar
- Licht functie werkt niet. Hij geeft wel licht maar het display is niet meer afleesbaar.

wyrm 19-09-2009 Product kwartaal in bezit

Een fantastisch horloge! De beste hartslagmeter die ik tot nu toe heb gehad. Dit omdat het een mooie combinatie van uitgebreide gebruiksmogelijkheden, gebruiksgemak en verbluffend design is. De problemen die ik in de andere review heb gelezen zijn bij mij onbekend. Het pairen van horloge en sensor kan soms wel bijna een minuut duren, maar daarna wekt hij zonder problemen.

Asscom 18-08-2009 Product paar dagen in bezit

Slechts een paar dagen in bezit, daarom beperkt te beoordelen. Een aantal zaken vallen direct op. Het horloge maakt een robbuuste en duurzame indruk. De kast is van fraai geborsteld staal, alle functies zijn goed bereikbaar (goede, duidelijke knoppen). Ik heb zelf de hartslagmeter niet nodig, maar zocht simpelweg een horloge dat waterdicht is, fraai is vormgegeven en -niet onbelangrijk- stevig is. De tijd zal leren of het horloge ook redelijk stootvast is, maar voor nu ben ik zeer tevreden.

Willem de Mol 24-06-2007 Product paar dagen in bezit

4,8
Apparaat ziet mooi uit, maar daar is alles mee gezegd. Binnen 48 uur had ik een vastloper. Nieuw horloge na 1,5 week wachten ontvangen. Deze liep vast binnen 24 uur. Dit horloge registreert niet, je krijgt er wel hartkloppingen van! Inventum onwaardig!!!