Seagate Backup Plus 2TB Backup Plus Slim draagbare schijf, Zwart - Reviews

2.5 inch

3,3

• Slecht

Johanns_nl 28-11-2014 Product jaar of meer in bezit

Een klein jaar in bezit. Na maanden uitstekend te hebben gefunctioneerd heeft het apparaat ineens de geest gegeven. Ik gebruik hem alleen als extern geheugenn aan mijn notebook. Indien nodig ontkoppel ik altijd volgens de procedure.
Helaas geen recovery mogelijk. Onderzoek heeft uitgewezen dat mogelijk alleen een gespecialiceerd bedrijf soelaas kan bieden. Advies: Zorg altijd voor twee van dergelijke apparaten en backup regelmatig.
eReMBee 12-10-2014 Product maand in bezit

Intern zit hier een Samsung M9T in, een 3-schijfs HDD van 9,5mm hoog, welke zo intern in elke laptop past. Daarbij zit er een verloop van SATA naar USB3 in en is de behuizing makkelijk met je duimnagel te openen en ook weer te hergebruiken, dus je oude HDD kan dan als externe USB3 schijf gebruikt worden.

Uiteraard vervalt wel de garantie bij bovenstaand gebruik, dat spreekt, maar je bent stukken goedkoper uit dan wanneer je de HDD en een externe behuizing los koopt.
willem lankhaar 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

nieuw gekregen en na 1X een paar files er op gezet de melding disk fout en met geen mogelijkheid meer te gebruiken.....met exfat format snelformat (fout)is nu bezig met ntfs format op advies van de verkoper maar heb weinig hoop en zal dus terug naar de verkoper gaan