Philips Daily Collection HR1560 - Reviews

Laagste prijzen
Variabele snelheid
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

2,1

PeterEhv 05-01-2015 Product paar weken in bezit

Waardeloos apparaat. Zodra er enige weerstand is, bijvoorbeeld bij mixen van cakebeslag, vallen de deeghaken er uit. Mijn advies: niet kopen!

Zwerfsteen 30-04-2017

Simpele, bruikbare handmixer

Zeker gezien de lage prijs een prima koop, doet wat hij doen moet. Aangeschaft voor de situatie dat de keukenmachine al in gebruik is voor iets anders

D. Van Rijn 06-02-2017 Product paar weken in bezit

Phillips Handmixer HR 1560

Ik weet nog van vroeger dat Phillips een goed merk was aan de hand van die informatie deze handmixer gekocht omdat ik altijd graag zelf brood wil maken en daar geen broodbakmachine voor wil gebruiken. Nu 2 weken geleden deze gekocht vandaag voor de 2de keer gebruikt en tijdens het kneden loopt tie gewoon vast. Ik heb speciaal opgelet of deze ook voor brooddeeg gebruikt kon worden en er staat duidelijk op de verpakking dat dit kon. Gelukkig zit ik nog binnen de garantie en kan ik nu opzoek gaan naar een betere handmixer. Beveel ik dit product aan? Zeker niet. Zonde van je geld.

MarinusGS 22-02-2016

Krachtig en handig apparaat

De mixer ligt goed in de hand en werkt prima. De snelheiden werken prima en de kloppers en deeghaken doen hun werk goed. Wat ook prettig is, is dat het apparaat niet overdreven lawaaiig is

Hennie54 05-12-2015

alleen voor gebruikers die dol zijn op schoonmaken keuken

Het gebruik van deze mixer leidt op iedere snelheid en met gebruik van verschillende kommen tot een groot spetter`festijn': keuken, gebruiker, alles is meteen gedecoreerd.
Komt volgens mij door het niet goed op elkaar afgestemd zijn van de merkwaardig vormgegeven kloppers. Miskoop.

Miranda12 10-11-2014

alles onder

Ik heb dit apparaat sinds December, maar helemaal niet tevreden,
als je iets gaat kloppen zit de hele keuken onder, ik heb al diverse kommen gebruikt maar het komt echt door de kloppers die erbij
zitten. Alles spat uit de kom. Dit weekend weer eens een cake gebakken maar alles zat weer onder. Ben het nu zat en ga toch voor een ander merk.

krentenbroodbakker 24-12-2013

Te snel kapot

Onze vorige mixer van Philips deed het 30 jaar. Na 3,5 jaar hield deze er mee op. De deeghaken lopen vast. Teleurstellend

PienJolien 23-08-2013 Product paar dagen in bezit

1,3
Zeer ontevreden over de philips handmixer HR 1560 die we slechts een paar dagen in ons bezit hebben. Juist voor Philips gekozen omdat het een vertrouwd merk is. Haken lijken echter niet goed vast te klikken en hebben speling. Bij het mixen vliegen de spatters alle kanten op. Niet prettig in het gebruik.

Verrub 24-07-2013

Met een badmuts op blijf je droog!

Had ik de beoordelingen maar gelezen voordat ik dit apparaat voor de feestdagen cadeau vroeg. Hij ziet er voor een mixer nl best aantrekkelijk uit, maar de paar keer dat ik hem nu heb gebruikt zat alles in de keuken onder de spetters, inclusief mijn kleding en haar. Niet echt charmant als je staat te koken voor gasten en je moet voor een van de gangen tussentijds nog even iets mixen. Volgende keer maar een schort voor en een badmuts op denk ik...
Als ik dit had geweten had ik een andere mixer gekozen!

Natasja33 16-06-2013

Mixer werkt prima

De kneedfunctie zelf nog nooit gebruikt, maar de mixer werkt met de gardes prima. Heeft diverse mogelijkheden qua snelheden en is makkelijk schoon te vegen met een warme vochtige doek direct na het gebruik.

taartbakkendeoma 10-04-2013

veel veel slechter dan al mijn vorige bijna de zelfde philips mixers

reden dat ik hem kocht, prima ervaring met vorig en dus bij het eerste gebruik al een nadeel . Alles steeds onder de spetters, zelfs na ongeveer 2 jaar, is het me nog steeds niet gelukt het te vermijden. Nu is er al een tijdje echt iets mee,een deeghaak loopt vast en is er moeilijk uit te krijgen en ben dus op zoek naar een nieuwe ,maar geen philips. Sorry, ben wel benieuwd of er iets verbeterd is .

v.eger 08-02-2013 Product jaar of meer in bezit

1,7
De HR 1560 is precies na twee jaar kapot gegaan. De verkoper van Block-Electrostore weigerde om de mixer in te ruilen en heeft aangeboden om de mixer te versturen naar de fabriek tegen de betaling van transport kosten ad € 35,-.
De vorige mixer van Philips heeft het ca 30 jaar volgehouden.

Officiele reactie van Philips Nederland 11-02-2013

Beste v.eger,

Vervelend te horen dat de HR1560 na twee jaar niet meer naar behoren functioneert. U heeft twee jaar garantie op het product via Philips zelf. Mocht de garantie pas kortgeleden verstreken zijn, wil ik u aanraden om toch even contact op te nemen met onze klantenservice.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare

annika55 07-11-2013

Wat is het vervolg geweest van deze reactie van Philips en v. Eger?

Juli583 27-06-2012 Product jaar of meer in bezit

3,7
Zojuist is de tweede HR1560 kapot gegaan (binnen 4 jaar). Beide keren hetzelfde euvel; de haken draaien niet meer mee. Overigens beide keren zonder discussie onder garantie geruild voor een andere. Maar voor mij nu niet meer voor een HR1560! Als de mixer het zou blijven doen verder gewoon een oke mixer.

gijsssss 29-12-2014

Ik heb hier hetzelfde euvel. De mixer is hier hooguit eens in de drie maanden een keer gebruikt. Demontage leerde dat de mechanische overbrenging van de motor naar de haken veel te licht uitgevoerd is. Goedkope materialen die de benodigde krachten niet aan kunnen. Elke HR1560/61 etc. zal op dezelfde wijze kapot gaan, daar ben ik van overtuigd. Jammer, hoe de Philips producten steeds slechter worden.

DJ Smids 03-01-2015

Ik heb precies dezelfde problemen. Ik heb de machine open gemaakt, en wat blijkt: Er zitten (waarschijnlijk goedkoper te produceren) kunststof tandwielen in. Deze zijn zgn "dol" gedraaid. De wormwieltjes die uit de motor komen zijn helemaal ingevreten op de kunststof tandwieltjes. Dus voor mij geen Philips meer! Maar wat dan wel?

E 12-11-2016

Hier ook al 3 mixers in 7 jaar tijd die versleten zijn.... jammer! Qua gebruiksgemak en vormgeving erg fijne machine. Nu toch op zoek naar een ander merk.

Haarajot 23-10-2011

De mixer bevalt prima, ik mis slechts één ding, een lagere aanvangssnelheid.

Ik gebruik de mixer dagelijks. Bij het mengen van natte en droge producten kunnen de droge producten (bijvoorbeeld cacao) gaan stuiven. Daarom roer ik met een garde de verschillende ingrediënten voor.

grijzeHuib 10-10-2011

Met dit product is goed te werken.

Nadat mijn vorige (Philips) handmixer het na ruim 30 jaar begaf, heb ik aan dit product een prima opvolger. Er is mee 'te lezen en schrijven' en bovendien is er veel minder lawaai in de keuken tijdens mijn kook- en bakbezigheden!

Botje 09-10-2011

snel en makkelijk in gebruik

lekker compacte mixer. Lekkere platte achterkant waar je hem snel op kan zetten. Alleen het snoer had wat langer gemogen.
Haken en gardes zijn snel en simpel te reinigen.

Ria55 09-10-2011

Mixer functioneerd goed

Ik heb deze mixer in combinatie met een mixer kom en daarbij moet ik toegeven dat de kom niet perfect ronddraaid, er zit een kleine zwieper in de draairichting.
Maar dat is niet negatief ten opzichte van het gebruik.