Philips Daily Collection HR1560 - Reviews

Specificaties
Variabele snelheid
Ja
Kleuren
wit
Vermogen
350 watt
Bekijk alle specificaties

Gemiddelde beoordeling

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Help anderen en geef jouw mening over dit product. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

2,1

Schrijf een review

Kieskeurig.be review criteria:

  • Slecht
  • Slecht
  • Slecht

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

PeterEhv 05-01-2015 Product paar weken in bezit

Algemene score

3,0
Waardeloos apparaat. Zodra er enige weerstand is, bijvoorbeeld bij mixen van cakebeslag, vallen de deeghaken er uit. Mijn advies: niet kopen!

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Slecht

Reageer

D. Van Rijn 06-02-2017 Product paar weken in bezit

Phillips Handmixer HR 1560

Algemene score

1,0
Ik weet nog van vroeger dat Phillips een goed merk was aan de hand van die informatie deze handmixer gekocht omdat ik altijd graag zelf brood wil maken en daar geen broodbakmachine voor wil gebruiken. Nu 2 weken geleden deze gekocht vandaag voor de 2de keer gebruikt en tijdens het kneden loopt tie gewoon vast. Ik heb speciaal opgelet of deze ook voor brooddeeg gebruikt kon worden en er staat duidelijk op de verpakking dat dit kon. Gelukkig zit ik nog binnen de garantie en kan ik nu opzoek gaan naar een betere handmixer. Beveel ik dit product aan? Zeker niet. Zonde van je geld.

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Onvoldoende

Reageer

PienJolien 23-08-2013 Product paar dagen in bezit

Algemene score

1,3
Zeer ontevreden over de philips handmixer HR 1560 die we slechts een paar dagen in ons bezit hebben. Juist voor Philips gekozen omdat het een vertrouwd merk is. Haken lijken echter niet goed vast te klikken en hebben speling. Bij het mixen vliegen de spatters alle kanten op. Niet prettig in het gebruik.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

v.eger 08-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Algemene score

1,7
De HR 1560 is precies na twee jaar kapot gegaan. De verkoper van Block-Electrostore weigerde om de mixer in te ruilen en heeft aangeboden om de mixer te versturen naar de fabriek tegen de betaling van transport kosten ad € 35,-.
De vorige mixer van Philips heeft het ca 30 jaar volgehouden.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Philips Nederland 11-02-2013

Beste v.eger,

Vervelend te horen dat de HR1560 na twee jaar niet meer naar behoren functioneert. U heeft twee jaar garantie op het product via Philips zelf. Mocht de garantie pas kortgeleden verstreken zijn, wil ik u aanraden om toch even contact op te nemen met onze klantenservice.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:
http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare

annika55 07-11-2013

Wat is het vervolg geweest van deze reactie van Philips en v. Eger?

Reageer

Juli583 27-06-2012 Product jaar of meer in bezit

Algemene score

3,7
Zojuist is de tweede HR1560 kapot gegaan (binnen 4 jaar). Beide keren hetzelfde euvel; de haken draaien niet meer mee. Overigens beide keren zonder discussie onder garantie geruild voor een andere. Maar voor mij nu niet meer voor een HR1560! Als de mixer het zou blijven doen verder gewoon een oke mixer.

Review criteria:

Onvoldoende
Voldoende
Slecht
gijsssss 29-12-2014

Ik heb hier hetzelfde euvel. De mixer is hier hooguit eens in de drie maanden een keer gebruikt. Demontage leerde dat de mechanische overbrenging van de motor naar de haken veel te licht uitgevoerd is. Goedkope materialen die de benodigde krachten niet aan kunnen. Elke HR1560/61 etc. zal op dezelfde wijze kapot gaan, daar ben ik van overtuigd. Jammer, hoe de Philips producten steeds slechter worden.

DJ Smids 03-01-2015

Ik heb precies dezelfde problemen. Ik heb de machine open gemaakt, en wat blijkt: Er zitten (waarschijnlijk goedkoper te produceren) kunststof tandwielen in. Deze zijn zgn "dol" gedraaid. De wormwieltjes die uit de motor komen zijn helemaal ingevreten op de kunststof tandwieltjes. Dus voor mij geen Philips meer! Maar wat dan wel?

E 12-11-2016

Hier ook al 3 mixers in 7 jaar tijd die versleten zijn.... jammer! Qua gebruiksgemak en vormgeving erg fijne machine. Nu toch op zoek naar een ander merk.

Reageer