Braun HM 3135 WH - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

RenéC 14-03-2016

Fijne mixer

Werkt heerlijk geruisloos na het geratel van mijn oude mixer. Ligt door zijn zwaartepunt makkelijk in de hand. Klopt snel. Ik heb gewrichtsproblemen, maar deze mixer is echt lichtgewicht! Aanwinst wat mij betreft.

Meningkoning 29-12-2015

Wij waren aangenaam verrast door de vele opties die het product heeft. Eigenlijk hadden we voor deze prijs alleen een mixer verwacht, maar nu blijkt hij ook nog chop functie te hebben. Verder prima apparaat dat lekker in de hand ligt.

danielle 13-04-2018

Compleet en betrouwbaar

Top, compleet en betrouwbare mixer. Hiervoor had ik dezelfde mixer, maar door een ongelukje heb ik de mixer laten vallen en was de staafmixer kapot gegaan. Dit nieuwe model, doet het even goed, maar ziet er wel
“Ouder” uit dan het oudere model (4 jaar ouder). Maar in die 4 jaar heeft het apparaat mij nooit teleurgesteld

Pluspunten

• Compleet
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Ziet er als een ouder model uit

danielle 11-04-2018

Compleet en betrouwbaar

Pluspunten

• Compleet
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Ziet er als een ouder model uit

Mevr.Poot/Schildmeijer 09-04-2018

Handige handmixer met veel acessoires

Deze mixer opnieuw aangeschaft omdat de oude het heeft begeven motor versleten en deze mixer hebben wij al heel lang in gebruik gehad en regelmatig gebruikt een uitstekende en handige mixer voor thuis gebruik

mvdmc 22-03-2016

drie in één, handig!

De handmixer/hakmolen/staafmixer is erg handig in gebruik. De snelheden van de mixer zijn gemakkelijk in te stellen en hij ligt fijn in de hand. Ook zijn de accessoires gemakkelijk te bevestigen en los te koppelen.
Ik heb groenten gehakt met de hakmolen en ook dat werkt super. Zelfs 'couscous' maken van bloemkool was een eitje!
De staafmixervoet heb ik momenteel nog niet gebruikt, maar aan die kwaliteit twijfel ik niet aan.

anjavaneck 10-01-2016

Het is een licht en handzaam apparaat met veel mogelijkheden. Ik gebruik hem vaak. Het scheelt veel tijd en stress. Ben er blij mee.

kloeres 01-01-2016

Met kerst veel gebruikt dus geen stress. Alle ingrediënten kunnen snijden ideaal. Ook mijn dagelijkse smoothie is zo klaar. Een top product. Makkelijk hanteerbaar en schoon te maken. Aanrader alleen.... Jammer dat er geen standaard bij zit om de mixer in te zetten