Princess Silver Multi Snack 4-in-1 - Reviews

Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

5,6

Marcelkip 07-03-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een ongelofelijk onding is dit. Het is mij een raadsel waarom mensen een 8 of 9 geven. Het apparaat is onstabiel en voelt goedkoop aan. Vetten lopen zo het handvat in, wat daarna amper meer schoon te maken is. Daarnaast blijft de temperatuur alles behalve constant. Voor grillen wordt ie lang niet heet genoeg, het wordt dan eerder sudderen. Ik mis mijn 15 jaar oude Tefalletje. Had ik hem maar niet weggegooid!

petjewend 08-12-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb het apparaat nu een week in huis en bijna dagelijks tosti's gebakken. Vandaag voor het eerst wafels gebakken. En het gaat allemaal prima! Hiervoor had ik een Tefal 2 in 1 (wafels en tosti's), maar die heeft na jaren intensief gebruik het loodje gelegd. Ideaal vind ik het dat ik er nu geen losse grill meer bij hoef te kopen en dus ook een hoop plaats in de kast bespaar. De platen hebben een lekker groot formaat. Bij de tosti's passen er makkelijk 2 hele tosti's in (2 x 2 sneetjes brood). Ik ben erg blij met deze aankoop. Overigens veel prijsverschil bij de winkels onderling.. hier bij de Expert 80 euro en bij Mediamarkt maar 50 euro.

mad02 19-04-2012 Product paar dagen in bezit

wat een snert grill is dit heb hem nu voor de derde keer aangezien ik hem al twee keer terug heb gestuurd want het duurt te lang voordat je vlees gaar is vooral varkenshaas is een probleem door dat je sju op de plaat blijft suddert die en blijft het vlees wit dit geld ook voor hamburgers tosti's zijn na 15 min nog niet goed heb nu weer een mail gestuurd naar princesss dat ik echt klaar ben met dit apparaat en dat ik niet weer een nieuwe opgestuurd wil hebben want de service is drie keer terug sturen dan pas geld terug of een ander product uitzoeken mijn tip koop deze pan niet je bent meer bezig met terug sturen en vlees weggooien dan wat anders

koennn321 05-05-2011 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe heb ik alleen de grill geprobeerd. Het is echt fantastisch te noemen. Stekker erin, even de temperatuur instellen (draaiwiel) wachten tot het lampje uit is en hij is klaar voor gebruik!
Het vlees werd mooi bruin en verder was het erg lekker.
De Princess heeft geen vetopvangbakje, maar het vet kan makkelijk worden verwijderd met wat keukenrol. (Nu nog niet hoeven doen, 2x karbonaadje gemaakt). Platen wegen niet al te zwaar en zijn eenvoudig te verwisselen. Zelf vind ik het dus een aanrader!

ac3 07-01-2010 Product kwartaal in bezit

3,3
Bij mij liep ook het vet uit het handvat. Verder trokken de grillplaten bijna altijd krom op de hoogste stand.
Daardoor sloot hij niet goed, en soms gleden de platen er zelfs uit.
Ander probleem is dat dit apparaat geen vet afvoer heeft. Daarom ligt je eten altijd in z'n eigen vet te bakken. Bij veel vet loopt de plaat over, en het handvat dus in. Bij opbergen in de kast liep het vet er altijd uit....

smerig... en dus weggegooid.
Heb nu een Solis 815 .. veel beter

Jeweltje 23-12-2009 Product paar weken in bezit

Wat een superaankoop. Hij is gauw op temperatuur. Bij mij druipt er geen vet. Handig in gebruik en de platen zijn makkelijk verwisselbaar en worden gemakkelijk schoon in de vaatwasser. Wij hebben al veel heerlijke wafels en vleeslapjes gehad. Echt een aanrader en zeker voor de prijs.

hulsker 02-09-2008 Product paar dagen in bezit

6,3
deze prinsess 2336 is niet goed , het vet loopt het
hadvat in.
slechte keuze van aanschaf.
het zijver hier voor is dan een dikke 3