Tefal Contact grill - Minute Grill Silver GC2050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Contact grill - Minute Grill Silver GC2050 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

kimpe123 01-11-2017

Na enkele maanden nog steeds super tevreden

+++ compact en handig toestel, maar niet voor grote gezinnen. Ideaal voor 2 à 3 personen en niet te groot vlees

Paulb 28-07-2017

Razendsnel grill-en

De grill warmt heel snel op en grillt alles zoals het hoort in een recordtijd. De grill-platen kunnen gewoon mee de afwasmachine in. Het enige minpunt is het ontbreken van een opvangbakje voor weglopende vetten.

Pluspunten

• Snelheid
  • Grill-kwaliteit

Minpunten

• Geen opvangbakje

Ken 28-07-2017

Leuk toestel voor snel te bakken

Leuk toestel om snel en gemakkelijk alle soorten vlees, vis of groenten te bakken. Groot voordeel is dat je geen vet of olie nodig hebt. Afdruipgootje zorgt ervoor dat je het sap mooi kunt opvangen. Als je klaar bent, de platen simpel losklikken en mee in de vaatwasser. Aanrader, al mag het aantal personen niet te groot zijn. 1 klein nadeel: er is geen aan/uit knop, waardoor je toch wat moet opletten dat het toestel niet gewoon blijft opstaan.

Pluspunten

• geen vet of olie nodig
  • snel schoon

Minpunten

• geen aan/uit knop
  • beetje klein

Mieke 26-07-2017

Snel grillen

Ik vind dit een heel fijne grill. Hij is snel opgewarmd en doet wat men vraagt, of dat nu vlees, vis of een tosti is. Ik heb voor deze grill gekozen omdat de platen afneembaar zijn en daardoor heel makkelijk te reinigen is. Ook is het een pluspunt dat je de grill rechtop kan opbergen. Het enige (kleine) vind ik is dat er geen controlelampje opzit die aangeeft wanneer hij voldoende opgewarmd is, maar dat is je toestel even leren kennen.

Pluspunten

• Afneembare platen
  • Rechtop opbergen
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Geen Controlelampje

Maaike 24-07-2017

Een echte aanrader!

Het is een mooi, gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en compact toestel. Ideaal voor croque, panini en zelfs te gebruiken als tafel BBQ (voor het gezin, geen te grote groepen).
Hoewel het niet het krachtigste toestel is, gebruikten we het ook al enkele keren, met succes, als tafelBBQ.
Heerlijk!

Pluspunten

• compact
  • makkelijk te reinigen
  • weinig/ geen vetstof nodig
  • makkelijk

Minpunten

• geen opvangbakje voor vet
  • geen lichtje om warmte aan te geven

Pat S 24-07-2017

Voor de snelle lekker croque

Heel lekker en snelle crouque monsieurs, Ook voor hamburgers snel en makkelijk. Een timer zou ideaal zijn maar voor de prijs mag je zeker niet klagen! Aangezien het snel gaat, compenseert het een beetje voor de kleine bakplaten (4 hamburgers of 2 croques terzelfder tijd...)
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• snel en lekker
  • makkelijk onderhoud

Minpunten

• klein
  • geen timer

pascal 22-07-2017

makkelijk en lekker

Het toestel komt heel snel op temperatuur en bakt perfect. Paninni's die niet aangebakken zijn !
De platen mogen in de vaatwasser maar eigenlijk kan je ze gewoon afvegen en opbergen, ze bakken niet aan, erg goed anti-aanbak laag erop.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • kan in vaatwasser

Minpunten

• klein oppervlak voor veel mensen

wendy s 22-07-2017

compacte grill, makkelijk in onderhoud

Vorige week de tefal grill mogen ontvangen, en sinds ik hem in huis heb, hebben we enkel nog vlees gebakken op de grill. Het is gezonder want je hebt geen vet nodig, het is sneller klaar omdat je vlees direct van 2 kanten word gebakken, en hij is heel makkelijk om te reinigen omdat je zowel de bovenplaat als de onderplaat gemakkelijk kunt losklikken en kunt afwassen of zelfs in de vaatwasser kunt steken. Het vlees krijgt een krokant bovenlaagje en is lekker mals van binnen. Je kunt er ook croques en panini's op bakken. Of je kunt d grill als bbq gebruiken omdat je hem volledig kan openklappen waardoor je 1 grote plaat hebt. Een echte aanrader dus :)

Pluspunten

• geen vet nodig
  • makkelijk te onderhouden

Stefanie proost 21-07-2017

Snel en compact

Snel, compact, misschien net te compact voor grote gezinnen.
Multifunctioneel
Makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Snel
  • Onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• Te compact voor grotere gezinnen

Joke 20-07-2017

Goede grill voor een scherpe prijs

Ik had deze voornamelijk gekocht voor croques en panini's maar je kunt er perfect vlees en dergelijke op bereiden. Biefstuk is in een 10-tal minuten perfect bien cuit gebakken zonder uitgedroogd te zijn, en allemaal zonder boter! Croques zeer snel klaar. De grill warmt zeer snel op en de platen mogen in de vaatwasser. Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• warmt snel op
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• kan niet rechtstaand opgeborgen worden

Silke 19-07-2017

Goede gril !

Ik ben blij dat ik voor deze gril gekozen heb.
hij is compact, makkelijk in onderhoud en vooral hij grilt goed !
ik vind het vooral een voordeel dat de gril platten eraf kunnen en deze in de afwasmachine kunnen. Met de regel knop bekom je het juiste gril resultaat.

Pluspunten

• platen kunnen in afwasmachine
  • hij grilt goed

Peggy uit Hofstade 18-07-2017

Super grill

Het is een zeer handige grill, gerechten zijn zeer snel klaar , gemakkelijk op te bergen en zeer gebruiksvriendelijk in onderhoud, je hoeft niet meer te schrobben op de bak platen maar stopt ze gewoon in de vaatwasser. De grill is multifunctioneel, we gebruiken hem zowel omvlees, vis of groenten te grillen maar ook om panini s klaar te maken en zelfs te BBQ.

Pluspunten

• Handig op te bergen
  • Mag in de vaatwasser
  • Snel
  • Multifunctioneel

Melissa 14-07-2017

Echt compact en handig in gebruik

Is een zeer compact en handig toestel dat snel alles klaar maakt door de regelbare thermostaat.
Hij is net iets te klein voor als je met een groep van 7 komt eten, maar voor een gezin met 4 ofzo ideaal.
Wil je een soort gourmet geven, dan kan je deze ook perfect gebruiken als bakplaat.

Voor het opbergen is hij klein en handig. Toch hoop ik dat ze ooit van die koffers maken zoals voor boormachines, dan zouden we kunnen stapelen in onze kasten.

En moesten er nog andere platen bestaan zoals voor croques en panini's dan ben ik zeker één van de eerste om dit aan te schaffen

Pluspunten

• Compact
  • Snel
  • Vaatwasbestendig
  • regelbaar
  • optie gourmet

Minpunten

• niet voor grote gezinnen