De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal OptiGrill+ op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linde S 06-05-2020

Professioneel product

Geschreven voor: Tefal OptiGrill+

De eerste indruk was nogal overweldigend. Het product kwam aan in een erg grote doos en het apparaat is zelf ook indrukwekkend. Verschillende handleidingen en formuliertjes waardoor ik even niet wist waar te beginnen. Ik las snel enkele korte brochures door en zette het apparaat op. Ondertussen begon ik aan de grote handleiding en las ik al snel dat ik de grillplaten van tevoren moest reinigen. Het apparaat was ondertussen al zo warm dat het nog erg lang zou duren eer het weer afgekoeld was. We kozen die avond voor een ander gerecht en stelde het grillen nog uit naar de volgende dag. De volgende dag las ik echter de lange handleiding eerst door alvorens iets te ondernemen. Het apparaat warmde vrij snel op, en hebben een lende gegrild. Deze was enorm snel klaar! Daarna hebben we aardappelschijfjes gegrild, dit duurde wel een stuk langer dan het vlees. Hadden we dit geweten hadden we de volgorde omgekeerd. Wel lastig dat je de volgende ingrediënten er niet meteen in kan leggen, maar eerst terug moet laten voorverwarmen. Eens de aardappelen klaar waren zagen ze er heerlijk uit. In combinatie met de lende echt een perfect maaltijd. Het reinigen zelf verliep goed, maar wel een karwei als je de grill meermaals per week wil gebruiken, het was het wel waard. Wij zijn benieuwd naar andere gerechten te kunnen uittesten!

Pluspunten

• Mooie grillstrepen
  • Snel warm

Minpunten

• Groot apparaat