Gardena PowerMax 32E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena PowerMax 32E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Joseph Leys 12-05-2014
Geschreven voor: Gardena PowerMax 32E

Heel ontevreden over de service: 4 x gemaild en 1 x getelefoneerd, maar geen reactie! Had een sluitingsring of clips nodig om het voorwiel vast te zetten, maar de juiste maat is moeilijk te vinden in de handel: gamma en hubo verkopen er geen! Producten van gardena koop ik niet meer!

Joseph Leys 01-05-2014
Geschreven voor: Gardena PowerMax 32E

Heel erg geschikt voor kleine oppervlakten, maar nat gras afrijden dient vermeden te worden. Ik heb die nu meer dan 2 jaar, maar het rechter voorwiel is losgekomen en het is onmogelijk om het weer vast te klikken. De herstellingskosten zullen te hoog oplopen in vergelijking met de aankoopprijs m.n. 50 euro. Bijgevolg zal ik maar een nieuwe kopen met een 1800 W motor voor 125 euro.

Joseph Leys 19-08-2014

Mijn mening is niet veranderd: Gardena is niet klantvriendelijk. Alle wisselstukken moeten altijd besteld worden via een dealer en de dealers hebben zelf geen voorraad: ze moeten dus de juiste nummers opzoeken op de technische tekeningen, wat heel veel tijd vergt. Ondertussen heb ik zelf een oplossing gevonden en het wiel loopt nu niet meer af. Bij Gardena koop ik niets meer!