Zep - Metalen Fotolijst Ios voor foto formaat 15x20 - GT868

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zep - Metalen Fotolijst Ios voor foto formaat 15x20 - GT868 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

werner_engelen@telenet.be 27-09-2021

Getest door Engelen W.

LG DSP7 grijs
Dit product is voor mij een van de meest heldere en geluidsvriendelijke soundbar die ik tot nog toe heb mogen ervaren.
De geluidskwaliteit van het surround sound is helder, verstaanbaar, geweldig om naar te luisteren.
De intensiteit is prachtig en zelfzeker.
De kwaliteit is voor zijn prijs schitterend, zeker het aankopen waard.
Deze soundbar van LG vult mijn volledige huiskamer, zowel op niveau 5 als volledig op maximum.
Via mijn smartphone en of tablet of laptop is de aansluiting schitterend en snel. De interface voor het aansluiten van deze soundbar LG is super eenvoudig en is daarbij ook nog snel gemonteerd aan de muur of aan je LG toestel (als je deze bezit). Het gebruiksgemak met andere toestellen is snel en eenvoudig ( zelfs voor een smart-tv van 10 jaar oud)
Het design is simpel maar toch modern. Voor mij heeft een hippe uitstraling en past perfect bij mijn interieur.

Pluspunten

• design
  • aansluiting
  • geluidskawilteit
  • helderheid geluid

Minpunten

• niet samen aanzetten met mijn tv