Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV760RVS rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ptrier@hotmail.com 28-06-2022

Inductiefornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Ben zeer goed tevreden over mijn aangekochte inductiefornuis
Voldoet aan alle eisen waar ik het voor wil gebruiken.
Zeer Tevreden en goed.

Pluspunten

• Kookt zeer snel
  • is goed en zeer betrouwbaar

Officiele reactie van Atag 29-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, bedankt.
Fijn om te lezen dat het fornuis aan al jouw wensen voldoet, en dat jij zo tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak.

Wij wensen jou heel veel bak- en kookplezier!

Ellen

theovanbe@ziggo.nl 22-06-2022

Aanrader voor oudere menstn

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Deze oven met inductiekookplaat gekocht voor mijn moeder van 88. Door de draaiknoppen is hij heel makkelijk te bedienen, Ze is erg blij mee. Pluspunt is dat hij ook 2 fase is.

Pluspunten

• Knopbediening
  • extra bergla
  • 2 fase

Officiele reactie van Atag 23-06-2022

Beste Theo,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je moeder blij is met dit fornuis en dat ze hem makkelijk in gebruik vind! We hopen dat ze er nog jaren plezier van heeft!
Veel kookplezier gewenst!

Kim

h**0@h**l.com 15-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

zeer degelijk Fornuis ,werkt uitstekend en was binnen 8 dagen gebracht, andere merken waren
allemaal niet op voorraad soms 3 maanden wachten. Ik geef een 10 voor de afwerking.

Etna fornuis
FGV760RVS gekocht we zijn heel tevreden, werkt boven verwachting. koken gaat super snel een 10 ervoor.

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het fornuis snel geleverd kon worden en je er dus snel gebruik van kon maken. Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over het gebruik en hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt!
Veel kookplezier gewenst!

Kim

Conny 10-06-2022

Prima fornuis in die prijsklasse.

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Het fornuis is prima als je kijkt naar de prijs kwaliteitverhouding. Het ziet er mooi uit in RVS. Ik was eerst gewend om volledig digitaal te werken met een wat duurder merk fornuis/oven. Daarom is het voor mij een beetje een stapje terug.
De knoppen voelen een beetje licht en niet zo sterk maar dat is wennen. Maar ondanks dat ben ik aangenaam verrast door dit fornuis.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Knoppen voelen gammel
  • Oventemperatuur lastig inschatten

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste Conny,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het fornuis naar behoren werkt en je tevreden bent met de uitstraling van het fornuis.
We wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Marijke

Roy 09-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Heerlijk apparaat gebruiksvriendelijk eten snel klaar en mooi design. Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 10-06-2022

Beste Roy,

Bedankt voor deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van het fornuis.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.

Marijke

s**9@g**l.com 01-06-2022
  • Product gekregen

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Top service …naar aanleiding van een kortsluiting in mijn fornuis … door de lokale winkel hier die mijn fornuis heeft gemonteerd … kortsluiting geweest … Etna heeft het probleem verholpen … moesten onderdelen besteld worden zoals mijn lampje en klokje die het niet meer deden nu een nieuw fornuis gekregen !!! 😊dank je wel Etna !!

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling, een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over onze service.
Natuurlijk erg vervelend als er een probleem is met jouw apparatuur.
Ons doel is dan om dat zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Leuk om te lezen dat dit zo goed gelukt is.

Wij wensen jou (opnieuw) heel veel kookplezier!

Ellen

Maaike 30-05-2022

Etna puik fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Het inductie fornuis werkt super en komt snel op temperatuur, ook handig: u kunt een timer instellen voor bijvoorbeeld het koken van eieren.
Ik heb gekozen voor dit model vanwege het vermogen van de oven, die behaald een temperatuur van rond te 270 graden. Een klein nadeel is dat de oventemperatuur wordt ingesteld met een draaiknop. Het is dan lastig om een specifieke temperatuur in te stellen.
Overal erg blij met deze aanschaf!

Pluspunten

• Hoge temperatuur oven
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Geen temperatuur per graden instellen

Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste Maaike,

Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je overal zo blij bent met het fornuis.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

m**g@g**l.com 09-05-2022

Bevalt bijna helemaal goed.

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Het fornuis voldoet aan de verwachtingen. Koken gaat snel. Hete lucht bij de oven werkt super, maar....er zit een software fout in het klokje. Error 20. Alles blijft werken maar is toch storend. Dit bleek bekend bij Etna. Momenteel is het niet voorradig dus herstel zal nog even duren vrees ik. Erg jammer, erg jammer. Ik vraag me af of het voorkomen had kunnen worden door die klokjes te testen voor ze geplaatst worden. Ik hoop dat mijn 7 spoedig een 9 kan worden en geen 5.

Jammer dat er geen oplossing is voor het verschuiven van pannen net omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat je dat moet voorkomen ivm krassen.

Pluspunten

• Draaiknoppen
  • Grote oven

Minpunten

• Maar 1 rooster meegeleverd
  • Geen advies hoe schuivende pannen te voorkomen

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat het fornuis aan je verwachtingen voldoet. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat de error 20 code van het klokje als teleurstellend wordt ervaren. Wij zijn momenteel intern hard bezig om te zoeken naar een oplossing. Goed dat je de klacht hebt gemeld bij onze serviceafdeling. Zodra wij een oplossing hebben zal onze serviceafdeling contact met je opnemen om de klacht naar volle tevredenheid op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Een extra ovenrooster (art:714844) is eventueel bij te bestellen via onze onderdelenwebsite, keukenserviceshop.nl

navis50@kpnmail.nl 23-12-2021

net leuk apparaat

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

leuk mooi apparaat alleen jammer dat het bedieningspanneel zo vat baar is voor water

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je de FIV760WIT zo’n mooi toestel vindt. De feedback betreft het bedieningspaneel is welkom en nemen wij mee in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

l**l@g**l.com 29-10-2021

Gebruikersvriendelijke fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Een ideaal fornuis voor de oudere generatie, die graag veilig ("elektrisch") wil koken. Een prima vervanger voor een gaskookplaat en ook nog een mooi plaatje.
Fijne eenvoudige bediening voor de ouderen onder ons.
Kortom een echte aanrader !!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooie uitstraling
  • vele oven-mogelijkheden

Minpunten

• aanduiding knoppen oven erg klein

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de mooie uitstraling, eenvoudige bediening en vele oven-mogelijkheden van dit fornuis. De feedback betreffende de aanduiding van de knoppen nemen wij mee.
Wij wensen u nog vele jaren plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

hw cas 11-07-2021

zeer zeker een aanrader 100%

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

ik heb dit gasfornuis incl hetelucht oven gekocht omdat de vorige (ander merk) kortsluiting had in het ovengedeelte dus ben op zoek gegaan via internet en revieuws gelezen over de enta fiv760rvs hij sprak mij wel aan qua model en waar ik hem voor gebruik dus dat model bestelt bij keukenloods werdt netjes op tijd geleverd. aangesloten en netjes laten schoonbranden zoals werdt aangegegeven door de fabriekkant.heb vanaf dag 1 nog steeds geen spijt is gewoon een goed en degelijk apparaat en doet wat ie moet doen.De bediening van de oven en hetelucht oven is perfeckt je hoeft geen aparte handelingen te verrichten om iets in te stellen dus voor mij perfeckt.het rvs is ook makkelijk te reinigen zonder strepen oid (ook zeer belangrijk).dus al bij al krijgt dit product van mij een dikke 10.

Pluspunten

• zeer makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Beste Cas,

Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het fornuis FIV760RVS van ETNA. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

FIV 760RVS 10-12-2020

inductie fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

gebruik het fornuis nu enkele maanden,vind het heerlijk om te koken,gaat heel snel,ook de oven is fijn groot en voldoet aan al mijn verwachtingen,kan het iedereen aanbevelen,qau gemak en ook de prijs

Pluspunten

• snel
  • mooie vorm

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Hallo,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je de FIV760RVS aanbeveelt. Ik wens je veel kook- en bakplezier toe.

webcareteam ETNA

Wuppie 26-10-2020

Mooi, robuust apparaat. Snel koken. Een echte aanrader!

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

mooi en eenvoudig van vorm. Gekozen voor knoppen omdat ik moeite heb (met mijn vingers) met tiptoetsen op de inductie kookplaat.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• klok verzetten beetje onduidelijk

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Wuppie,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. "Een echte aanrader" dat lezen wij uiteraard graag.
Fijn dat je zo tevreden over de FIV760RVS.
Veel kookplezier!

Richard Hofland 07-10-2020

Top product

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Prima gasfornuis, zonder ingewikkelde mogelijkheden, duidelijk en helder in gebruik, boven ruim, strak en dus ook makkelijk te reinigen, voldoet aan alle verwachtingen.

Officiele reactie van Atag 08-10-2020

Beste Richard,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat dit fornuis voldoet aan al je verwachtingen. Veel kookplezier!

FIV 760RVS 22-08-2020

inductie fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

met dit inductie fornuis ben ik blij het is van alle gemakken voorzien, duidelijke aanduidingen,en een grote oven,het koken gaat snel mooie vormgeving

Pluspunten

• mooie form
  • grote oven

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor deze mooie reviewscore. Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat het fornuis van alle gemakken voorzien is. Wij wensen u veel kookplezier! Met vriendelijke groet Chantal Webcareteam ETNA.

Helmi 13-05-2020

Functioneel Nederlands merk

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Degelijk Nederlands merk! Makkelijk "bedienbaar" in gebruik. Goede gebruiksaanwijzing. Kortom: No nonsense! Prijs- kwaliteit score van een 9.

Officiele reactie van Atag 14-05-2020

Beste Helmi, bedankt voor je review. Fijn dat dit fornuis je goed bevalt. Veel kook en bakplezier!

Teunisse 17-04-2020

Mooi design

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Mijn moeder is overgestapt van een gasfornuis naar een inductiefornuis. Ze is 80 jaar en kookt nog steeds met veel plezier voor zichzelf! Ze wilde pertinent een fornuis, omdat ze nog steeds ovengerechten klaarmaakt!
Wij hebben samen met haar voor dit fornuis gekozen voor de veiligheid!
Ze heeft erop gekookt en ze vindt het fantastisch. Het wordt snel warm en het is gebruiksvriendelijk en snel makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• Snel warm

Officiele reactie van Atag 20-04-2020

Beste heer /mevrouw Teunisse,

Wat fijn te lezen dat uw moeder goed overweg kan met dit inductiefornuis van ETNA. De overstap van jaren lang koken op gas en dan ineens op inductie is altijd even wennen.
Wij wensen haar dan ook veel kook en bak plezier toe en u bedankt voor het schrijven van deze review.

Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

S.Audery 18-12-2016

Erg mooie fornuis met goede functies

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Wij zijn erg tevreden over ons nieuwe fornuis, makkelijk in de bediening, makkelijk schoon te maken en veel ruimte in de oven

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Groot

Minpunten

• negatief

L. Serna de Grauw 14-12-2016

Fornuis met luxe uitstraling

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Ik vind het een mooi strak design en de prijs is ook goed voor dit fornuis. Ik koos het omdat hij net iets meer had als een ander merk waaruit ik wilde kiezen en ook omdat er knoppen op zitten ipv alles met tiptoetsen. De oven heeft ook genoeg ruimte dus ook die is prima. Wat ik ook erg fijn vind is de extra opberglade voor mijn ovenschalen bv. scheelt toch weer kastruimte

Sophie 06-12-2016

Zeer tevereden met onze nieuwe fornuis.

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Wij hebben dit inductie fornuis nu een aantal dagen in gebruik en hij bevalt ons zeker goed. Hij is makkelijk in gebruik en in tevens in onderhoud. De oven heeft genoeg standen om allerlei gerechten te bakken. Het is wat mij betreft een goede aankoop, het fornuis is niet alleen mooi om te zien, maar is ook degelijk gebouwd en werkt gewoon goed.