Inventum VFI6042ZWA zwart

Inventum VFI6042RVS zwart, roestvrijstaal

Inventum VFI5042RVS zwart, roestvrijstaal

Inventum VFI5042RVS zwart, roestvrijstaal
Bekijk alle Fornuizen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VFI6042ZWA zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lily DJ 25-03-2022

Zeer tevreden met dit inductiefornuis

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Product helemaal naar verwachting.
Alles werkt naar behoren.
Erg mooi en stevig fornuis, de zwarte kleur maakt het echt een eyeketcher in je keuken.
De tiptoetsen zijn makkelijk te bedienen en met de 60 cm brede kookplaat veel ruimte voor je pannen.
Ook de uitschuiflade onderin is ruim en handig.
Simpele bediening van de timer die zowel voor het koken als voor de oven appart van elkaar in te stellen is.
De draaiknoppen voor de oven voelen stevig aan, zeker geen rommel en waar voor je geld.

Pluspunten

• Timer
  • Zwart design
  • 60cm

Tamara 03-03-2022

Had ik veel eerder moeten kopen

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Ik heb het fornuis nu 3 dagen maar ik had het 40 jaar eerder moeten kopen. Na 45 jaar op gas koken is dit een verademing met betrekking tot de veiligheid en duurzaamheid. De bediening is uiterst simpel en doeltreffend, de oven geeft perfecte bakresultaten. Het design van dit apparaat is geweldig in matzwart en heeft een perfecte afwerking. Ik ben zeer tevreden over dit perfecte Nederlandse product.

Pluspunten

• Snelle opwarming inductie
  • Snelle opwarming oven
  • Prachtig design
  • Inductie reageert direct op toetsen
  • Grote oven met veel functies

l**s@h**l.com 17-02-2022

Super fornuis

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Super mooi inductie fornuis. Kookt snel, eenvoudig schoon te houden, echt blij mee.

Chris 22-12-2021

Top fornuis

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Super fornuis werkt goed en ook super handig met een boost functie en zodra je een pan er af haald gaat hij automatisch uit dus ook nog lekker veilig en ook nog een kinder slot en de oven werkt ook perfect dus kortom een top apparaat en raad hem echt aan

Dashing design 05-12-2021

Dashing design

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Dashing design! Makkelijk schoon te houden. Verschillende functie voor de kookplaat en de oven. Water kookt snel met de boosterfunctie. Inmiddels hebben 2 familieleden ook een inventum apparaat aangeschaft. Daarnaast nog 3 jaar extra garantie als je het product aanmeldt via de website.

• Makkelijk schoon te houden
  • Boosterfunctie en nog meer functies
  • Oven ook veel functies

Minpunten

• (Nog) Niks

y**n@h**l.com 07-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Mooi fornuis werkt goed staat mooi in mijn keuken mat zwart
Oven werkt prima inductie koken werkt goed en heel makkelijk schoon

Pluspunten

• Mooi model
  • Werkt prima

Top Fornuis 29-10-2021

Top Fornuis

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Voor het eerst een inductie kookplaat /fornuis gekocht, super blij mee, het is snel met koken en makkelijk schoon te houden. En ziet er ook mooi uit

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi

Vahid 19-10-2021

op 12 oktober was geleverd door EP en geïnstalleerd door hun, niet een expert.ze installeerden het toestel via video call (watsapp).
Nu het fornuis werkt niet compleet, als ik ga tegelijk met twee kookzons gebruiken,hij stopt met verder werken bij allebei koozones. Ik mail de klantenservice al ongeveer vier dagen, maar niemand heeft gereageerd.

Ger en Tineke 16-07-2021

Overstappen van gas naar Inductie

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Onze woningbouwvereniging SWZ in Zwolle had een aanbieding om gratis een nieuwe aansluiting te maken voor het gebruik van inductie. Hierna besloten wij maar gelijk over te stappen naar een inductiefornuis. Wij naar een witgoedzaak. Hierbij zijn wij fantastisch geholpen door behulpzame mensen en die ons een goede voorlichting gaven. Onze keus viel op Inventum VFI6042ZWA. Aansluiting en levering fornuis op elkaar afstemmen. Dit alles gebeurde binnen 2 dagen. Eerste dag kabels aanleggen, 2e dag fornuis leveren. Twee mannen van deze witgoedzaak kwamen dit fornuis in een bestelwagen leveren en via een trap naar de keuken op de eerste verdieping dragen. Deze aansluiten en instellen. Het oude fornuis namen zij gratis mee. Wij hebben er nu alle vertrouwen in. Ze geven niet voor niets 5 jaar garantie. Dus wij zijn heel blij.

Lejla 12-01-2021

Voor het oog en de maag

Geschreven voor: Inventum VFI6042ZWA zwart

Superblij met mijn nieuwe fornuis. Na jarenlang gas eindelijk overgestapt op electrisch koken en dit fornuis met boostfunctie doet niet onder (overtreft zelfs mijn verwachtingen.) voor koken op gas. Daarnaast is het ook gewoon een supermooi fornuis.

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Mat zwart