Pelgrim PF6220WIT wit - Reviews

Soort oven
elektrisch
Hoogte
89,9 cm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Christine 17-05-2017

Blij met dit fornuis

Ik ben zeer tevreden met dit fornuis. Ik hoefde niet zo veel mogelijkheden, meestal gebruik ik die toch niet. De prijs bevalt me prima. De hoogte van het fornuis is gelijk aan het aanrecht, andere merken zijn wat lager. De oven verwarmt snel voor en doet zijn werk prima. Het email is makkelijk schoon te houden. Ik ben blij met deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 16-06-2017

Bedankt voor uw review. We wensen u veel kook plezier met uw Pelgrim fornuis. Met vriendelijke groet, ATAG Nederland Ellen

Dardouri02 09-09-2016

Zeer prettig gasfornuis

Een erg fijn gasfornuis. Makkelijk schoon te houden en ideaal af te sluiten als je gasplaat niet gebruikt. Ook oven werkt prima met overzichtelijk systeem. Onderin nog opbergla

Pluspunten

• opbergruimte
  • makkelijk schoon

Marjolein 28-08-2017

Eenvoudig maar degelijk en lekker hoog

Als je geen ingewikkelde ovenprogramma's nodig hebt en niet teveel geld kwijt wilt zijn, dan is dit de perfecte keuze. Ik ben erg blij met dit gasfornuis en het is héél fijn dat hij even hoog is als mijn aanrecht (hoger dan gemiddeld dus). Ook de automatische vlamaansteker vind ik fijn. De la onderin had wel wat steviger mogen zitten, maar dat is dan ook mijn enige opmerking.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Geen poespas
  • Automatische vlamaansteker

Minpunten

• La onderin zit niet zo stevig