Pelgrim PF6220WIT wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Christine 17-05-2017

Blij met dit fornuis

Ik ben zeer tevreden met dit fornuis. Ik hoefde niet zo veel mogelijkheden, meestal gebruik ik die toch niet. De prijs bevalt me prima. De hoogte van het fornuis is gelijk aan het aanrecht, andere merken zijn wat lager. De oven verwarmt snel voor en doet zijn werk prima. Het email is makkelijk schoon te houden. Ik ben blij met deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 16-06-2017

Bedankt voor uw review. We wensen u veel kook plezier met uw Pelgrim fornuis. Met vriendelijke groet, ATAG Nederland Ellen

Dardouri02 09-09-2016

Zeer prettig gasfornuis

Een erg fijn gasfornuis. Makkelijk schoon te houden en ideaal af te sluiten als je gasplaat niet gebruikt. Ook oven werkt prima met overzichtelijk systeem. Onderin nog opbergla

Pluspunten

• opbergruimte
  • makkelijk schoon

Anneloes 18-12-2017

Fijn gasfornuis voor prima prijs

Dit basis gasfornuis is voor mij perfect, want niet te duur en niet te ingewikkeld. Ik ben geen keukenprinses en maak alleen eenvoudige gerechten, waardoor alle functies die dit apparataat heeft voor mij ruim voldoende zijn. Wel vind ik het jammer dat de gaspitten voor mijn gevoel 'verkeerd om' zitten. De grootste en de kleinste voor en de twee middelgrote achter. De indeling van de bedieningsknoppen vind ik ook niet logisch.

Pluspunten

• Lekker hoog
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Gebruiksgemak
  • Prima prijs

Minpunten

• Indeling gaspitten onlogisch
  • Indeling bedieningsknoppen onlogisch

Officiele reactie van Atag 20-12-2017

Bedankt voor uw review. Veel kook en bakplezier met uw Pelgrim gasfornuis.
Ursula
Pelgrim webcareteam