Philips Essential Care BHD007

• Vermogen 2000 watt
  • Aantal warmtestanden 1
  • Aantal blaasstanden 2
BaByliss D212E

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Bobotie 13-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de föhn nu iets langer dan een week in gebruik en ik en mijn haar worden hier blij van!
Ik heb lang geblondeerd haar, waardoor het met vorige föhns erg droog en pluizig werd. De föhn heeft drie warmtestanden, waaronder de 'ThermoProtect'-stand, waardoor je haar wordt beschermd tegen extreme hitte. Maar ondanks dat hij dus niet heel heet wordt, is je haar toch snel droog.
Na de eerste keer fohnen zag ik al het verschil; mijn haar was gladder, pluisvrij en glanzender.
Verder vind ik de fohn ook erg praktisch. Hij is lekker licht, maakt weinig lawaai en is goed op te bergen doordat hij opklapbaar is.
Kortom: een topföhn, voor een mooie prijs.

Anoniem 02-07-2016

Handige lichte fohn met eenvoudige bediening

Mooie vormgeving, licht and handelbaar model, en een makkelijk schuif schakelaar met eenvoudig drie warmte standen, waarvan de eerste stand ook een lagere blaaskracht heeft. Daarvoor jarenlang een Philips Pro fohn gebruikt, maar die was een stuk zwaarder met meer schakelaars. Deze doet hetzelfde maar dan beter, en is ook nog een reismodel, maar met de prestaties van onze oude pro. Mijn vrouw heeft deze gekozen i.p.v. weer een Pro model te kopen juist omdat deze lichter en kleiner is. Hopelijk gaat deze net zo lang mee als de vorige Philips fohn, dan is de prijs/prestatie zeker goed. Dus een mooi, makkelijk and fijn in de hand model.
Oorspronkelijk gepost op Philips