Philips ThermoProtect Ionic HP 8233

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gitta1970 21-07-2015

Licht goed in de hand, makkelijk te bedienen.

De Philips ThermoProtect Ionic Föhn HP8233/00 2200 W ligt heel goed in de hand en is makkelijk te bedienen. Op hoogste stand heb je zo je haar droog en de hoogste temperatuurstand is ook precies goed, niet te heet. Ik heb de indruk dat mijn haar meer glanst na het föhnen sinds ik deze föhn gebruik.
De volumediffuser gebruik ik niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
1 minpuntje: het snoer had van mij iets langer mogen zijn, dat vind ik wat aan de korte kant.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Gany 18-01-2015 Product paar weken in bezit

Het enige min punt is dat de coolshot en turbo knopen ingedrukt gehouden moeten worden. Verder een prima apparaat. Doet wat ie moet doen.

Chellie 06-10-2013

geweldig

Een nieuwe fohn stond al heel lang op mijn wishlist. En nu eindelijk dan toch een gekocht! Een heerlijke fohn die mijn dikke bos met haar snel droog krijgt. De verschillende functies zijn makkelijk te bedienen. Eindelijk een fohn waarbij ik absoluut niet het gevoel heb dat de warmte schadelijk is voor mijn haar. Dankzij de ionen functie geen pluizenbol na het fohnen. Ben er blij mee.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl