Philips HP 8270/00 - Reviews

Best Reviewed januari 2015
Aantal warmtestanden
Ionische functie

HelenaM1967 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat doet eigenlijk alles zelf, je hoeft niet steeds knoppen te verzetten want hij past zelf de warmte aan.
Het ziet er qua kleur lekker fris en vrouwelijk uit in tegenstelling tot heel veel anderen want die zijn vaak grijs of zwart.

Eva25 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Föhn is een absolute verbetering ten opzichte van mijn oude föhn. Heerlijk dat hij niet te heet word, maar toch snel droogt! Ik heb nog niet alle mogelijkheden kunnen uitproberen maar tot nu toe valt mijn haar prima en ziet er ook minder pluizig ( dus gezonder) uit.

H234 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er heel mooi uit, nog niet uitgeprobeerd.Leuk als je mee wilt doen met de cashback actie. Veel opties.

Yolanda_x 25-12-2014 Product paar weken in bezit

Goede föhn, past snel de temperatuur aan. Niet te heet en niet te koud. Leuk model.
Waarom moeten hier minimaal 100 karakters als ik met minder ook mijn mening kan geven?

Bingran Zhao 11-12-2014 Product paar weken in bezit

Very nice product and effective, my wife like it so much. Even it a little bit expensive but worth the price.

S. Kats 03-12-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne fohn met veel mogelijkheden. Sensor die er voor zorgt dat mijn haren niet 'verbranden' is een erg fijne nieuwe toevoeging.

CDB91 28-11-2013 Product paar dagen in bezit

Ik ben nog steeds zeer tevreden over deze föhn. AANRADER!
Ben vooral heel blij met de TempPrecion Sensor. Deze zorgt ervoor dat je wel warm/heet kunt föhnen, zonder dat het brandt op je hoofd, mijn haar is zacht door de ionen en is snel droog.
Ook het design vind ik geweldig, krijg er veel complimenten over. Nu de bijpassende stijltang nog!

CDB91 20-05-2013 Product kwartaal in bezit

Fantastisch product!
Ik ben zeer tevreden over deze föhn, hij maakt echt alles waar wat er beschreven staat.

Wat heel prettig is, is de TempPrecion Sensor. Deze zorgt ervoor dat je wel warm/heet kunt föhnen, zonder dat het brandt op je hoofd en het is beter voor je haar. Het werkt echt! Laatst had ik deze functie per ongeluk uitstaan en ik merkte gelijk het verschil.

Verder is de föhn gemakkelijk in gebruik en mijn haar is snel droog. Ik heb dik haar en het duurt meestal heel lang voordat het droog is. Bij deze föhn is mijn haar een stuk sneller droog. Ook 2300 watt scheelt een hoop.

Mijn haar is sinds ik deze föhn gebruik een stuk zachter geworden. Ik raad deze föhn iedereen aan, ik heb nog nooit zo'n goede föhn gehad!