Canon Speedlite 600EX-RT - Reviews

horizontaal en verticaal
Draadloos flitsen

Jan Zwartjes 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

De hakken over de sloot

Om toch op iets grotere afstand profijt te hebben van een flitser heb ik gekozen voor de Canon Speedlite 600EX-RT. Bijkomend voordeel is dat deze ook op een externe accu is aan te sluiten. Bij een wat grotere fotoreportage zit je dan niet gauw zonder stroom. De mogelijkheden die de flitser biedt zijn ruim voldoende voor wat ik als amateurfotograaf nodig heb. Ze biedt me zelfs mogelijkheden om mijn grenzen nog wat te verleggen. Met deze flitser dus niet net met de hakken over de sloot maar ruim.

Pluspunten

• flitsbereik
  • aansluiting mogelijk op externe accu
  • spreidingsmogelijkheden van licht zijn groot

Marlon Otten 05-09-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische flitser!!!

Topflitser, groot bereik, snel geladen en heel mooi licht. Ik had een 580 maar deze overklast die totaal. Ben er heel blij mee en kan hem absoluut aanbevelen. Ik gebruik hem in combi met de 5Ds.

Pluspunten

• Laad snel op
  • Mooie lichtopbrengst
  • Kleur van het licht, top!

Minpunten

• 534 is best veel geld.

X-Noize event photography 02-01-2014 Product maand in bezit

Flitser geeft zeer mooi licht af, totaal anders dan m'n 580 II, in mijn beleving mooier.
Groot flistbereik veel instel mogelijkheden voor draadloos flitsen. Zeer overzichtelijk en duidelijk display.
Heerlijke flitser.

Werkt uitermate goed en snel via de ST-E3 radio trigger, wat voor mij een hele grote + was om over te stappen op de 600EX-RT flitsers.

mvanabbe 27-06-2013 Product paar weken in bezit

De flitser werkt fantastisch. De ETTL functie werkt erg mooi. Als je geen ervaring hebt met flitsinstellingen is dit een heel goed alternatief. Ook de ervaren flitsgebruiker kan hier zijn/ haar lol mee op! Tip: gebruik oplaadbare batterijen!! Deze gaan veel langer mee dan dure Duracel batterijen.