Difrax S Flesverwarmer - Reviews

6,8

Steve 21-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet echt duurzaam

De difrax gekocht nadat onze kleine was geboren een fantastische apparaat alleen was die van ons al na een week stuk, in de winkel het apparaat omgeruild en daarna heeft hij het iets langer dan een jaar volgehouden en toen weer stuk!! Een hartstikke handig ding maar de duurzaamheid laat te wensen over erg jammer gebruikte hem graag, nu maar weer ouderwets.

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik
  • Altijd de goede temperatuur

Minpunten

• Duurzaamheid zeer slecht
  • Erg duur
enic 01-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig, aanrader

Gebruiken zowel de kolf als flessenwarmer aantal maanden en zou niet meer zonder willen. Las van andere reviews opmerkingen over lekken, dit is mij ook gebeurd doordat ik de ring verkeerd gemonteerd had. Sindsdien niet meer voorgekomen.
Olaf db 27-06-2015 Product half jaar in bezit

Wat een rotding, in het begin gaat het goed. Na twee maanden gaat hij lekken. Elke keer als je een fles wilt verwarmen ben je ongeveer de helft van de melk kwijt.
Verbruggen84 16-06-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastisch apparaat!. Warm binnen 3 minuten meestal en goed warm.
Als je het nameet met een thermometer zal er vast en zeker een graad verschil in zitten, maar wie meet een flesje uit de magnetron met de thermometer na.
Tot nu toe alleen gebruikt om borstvoeding mee op te warmen.
Vooral als je een hongerig kindje hebt is het super dat je alleen maar op het knopje hoeft te drukken en je weet zeker als hij piept de fles klaar is en goed van temperatuur.
Hier ga ik nog veel plezier van hebben.