Croozer Cargo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Croozer Cargo op Kieskeurig.be.

Rogier Steehouder 04-11-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb hem al jaren en geen last van bijv. roest. Opgevouwen kan hij naast mijn fiets in de berging.

Puntje aftrek voor gebruiksgemak omdat de dissel in de hoge stand toch net te laag is om hem fatsoenlijk aan de hand te nemen. Ik moet een beetje gebukt lopen.

Ook een puntje aftrek voor veiligheid omdat ik hem regelmatig hoger inpak dan mijn achterlicht en er is geen handige plek voor een batterijlampje.

Het dekzijltje is wat klein als je hem hoog inlaadt, maar er is een losse regenhoes te koop die er verder overheen valt.

fietsertje00 01-01-2011

enkele dagen in bezit: Het is ideaal om boodschappen te doen: er passen 2 bakken naast elkaar in. Topsnelheden ga je er niet mee halen. Voor op vakantie te gaan lijkt ie me minder geschikt. Eerder voor de wekelijkse boodschappen te gaan halen. Over duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen. Voor de prijs ziet het er echt wel goed uit. Maar voor die prijs mag je natuurlijk ook niet verwachten dat het een heel leven mee gaat gaan...

Mr_wizzard 23-08-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Heb dit karretje nu 2 jaar in bezit, het enige wat wel voor verbetering vatbaar is zijn de velgen, die waren namelijk na 4 maanden al verroest. Dus als je zelf handig bent en je heb dit karretje, met een spuitbus met je favorite kleur kom je een heel eind.

Toen ik dit karretje kocht was er ook nog een aluminium variant, maar ik heb de stalen, stukken steviger dus ook zwaarder, bij mij hangt ie achter de scooter (wettelijk toegestaan).

Ook kun je em zelf nog wat steviger maken door in de bodem een trespa plaat erin te leggen. Mijn kar heeft nu een draagvermogen van max. 110kg.

callie 10-07-2010

afgelopen week de kar bestelt bij "de fietswinkel".
Het karretje ziet er zeer netjes uit je kan hem makkelijk opvouwen en dus opbergen.

Mooi afdekzeiltje zit erbij zodat niet de hele wereld ziet wat je vervoerd. Hij weegt ook niet zwaar (12kg) Je kan het karretje dus mooi meenemen op vakantie en daar gebruiken als strand/boodschappen wagentje..

Kortom tot nu toe ben ik er zeer over te spreken.
Iemand anders heeft het over roest wat ik niet helemaal begrijp aangezien de kar dik in de verf zit. ( misschien de wielen)
Maar goed dat zal de tijd uitwijzen ( we wonen aan zee) en desnoods lak ik hem zelf wel bij. aan de andere kant het is een karretje van 130 euro wat erg goedkoop is in vergelijk met alle andere karretjes die makkelijk de 300 euro plus bereiken.
Kwa veiligheid is er echt niet bezuinigd op de kar. Er zitten overal reflectors. Op het zeil ( alle kanten)zitten reflector strips ( zelfs op het afdekzeiltje) en er ziten op de voor en achterkant 2 plastiek reflectors ( twee witte aan de voorzijde en twee rode aan de achterzijde.
Vervolgens zitten er ook nog twee oranje reflectors op elk wiel.

Hark123 05-03-2010
  • Product half jaar in bezit

4,2
Ik heb deze fietkar ruim een half jaar met veel plezier gebruikt. Maar nu begint hij snel weg te roesten. Contact met Croozer over garantie verloopt zeer moeizaam, volgens hen heb ik de kar niet goed onderhouden. Blijkbaar vinden ze het normaal dat hun producten al na een half jaar groot onderhoud nodig hebben. Ik vind dat niet.
Ik heb de kar overigens altijd binnen of onder een afdakje staan, dus daar kan het niet aan liggen.

Dus: duurzaamheid een 1. Veiligheid ook, want als ik hiermee door blijf fietsen zal hij op een dag in elkaar zakken, wellicht tijdens een rit.

KHdV 22-08-2009

Ook ik heb deze fietskar gekocht voor onze fiets vakantie. Omdat ik geen goede mogelijkheid heb om tassen op mijn mountainbike te zetten leek dit een prima optie. Ik heb er bijna 700 km mee gefietst in 2 weken en zonder enige problemen. De kar is stevig genoeg voor alle soorten paden (van mooie gladde wegen tot bospaden met boomwortels en heide paden). Een prima bagagekar dus!

marcus44 22-02-2009
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben er vorig jaar twee gekocht voor de fietsvakantie (400 km in Nederland). Is prima bevallen; je kunt er veel in doen en het rijdt stabiel.
Kwaliteit is goed in orde zeker in verhouding tot de prijs. Een aanrader

Jasonjj 28-04-2012

nog steeds blij van de croozer cargo?
Ik ga deze zomer een reis maken met de fiets van 1500 km en zou hem dan ook redelijk volladen. kan deze kar dat aan denkt u?
bedankt!

Mvg Jason