Twinny Load Ergo FFK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Twinny Load Ergo FFK op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Princeke 19-06-2013
Geschreven voor: Twinny Load Ergo FFK

Na lang zoeken en vergelijken deze fietsendrager gekocht mede omdat hij geschikt is voor het vervoer van elektrische fietsen. Na enkele keren gebruikt te hebben tijd voor een beoordeling:
1. Het plaatsen op de trekhaak is heel eenvoudig maar je moet wel goed opletten dat je hem mooi gelijk zet met de achterkant van je bumper, anders staat hij schuin op je trekhaak en moet je hem terug van je trekhaal halen om te verplaatsen. Met het ingewerkte slot kan je hem perfect vergrendelen op je trekhaak.
2. De eerste (elektrische) fiets kan je makkelijk met de oprij goot op de fietsendrager plaatsen; een tweede fiets til je beter gewoon omhoog om hem op de drager te plaatsen want ondanks het feit dat deze fietsendrager als ideaal wordt beschouwt voor 2 elektrische fietsen is de afstand tussen de twee draagvlakken iets te klein EN word je wat gehinderd door de 2 middenstangen. Bij mijn exemplaar is het ook niet altijd mogelijk om de draagvlakken voor de fietswielen volledig uit of in te schuiven (zit precies binnenin iets in de weg maar kan het niet verwijderen). Toch is de bevestiging meer dan voldoende want heb al een 650 km zonder enig probleem kunnen rondrijden. Wel zie je de fietsen op de fietsendrager bij momenten wiebelen maar nogmaals; ze zitten echt wel goed en veilig vast! Bovendien kan je elke fiets apart met een ingebouwd slot vergrendelen (1 sleutel voor beide sloten)
3. Prijs-kwaliteit-degelijkheid is dit zeker de moeite waard en kan hij de vergelijking met soortgelijke fietsendragers van andere merken zeker doorstaan.
Kortom: ik ben tevreden met deze fietsendrager!!

Princeke 19-06-2013

Nog vergeten te vermelden: Wanneer je de lichtbalken verwijderd kan de fietsendrager zelfs in een heel kleine koffer opgeborgen worden!!