Hapro Atlas 3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hapro Atlas 3 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Fotsirk 30-04-2012
Geschreven voor: Hapro Atlas 3

Ondertussen bijna 1j in bezit: de drager is met één pompbeweging te monteren op de trekhaak: geen gedoe met schroeven en dergelijke. Hij staat dan ook stevig vast! Je moet wel wat kracht zetten: ik zet meestal 1 voet tussen de buizen van de drager door op de grond. Veiligheidspin wordt vervolgens met een sleuteltje vergrendeld.
Elke fiets wordt ook nog eens apart met het sleuteltje vergrendeld, en staat goed vast op het rek. Handige riempjes voor de wielen die je niet kan verliezen omdat ze vastzitten op de drager. Zonder fietsen past deze rek moeiteloos in de koffer. Het enige nadeel is dat het een lomp ding is om te dragen. Tevreden dat ik niet meer geld heb uitgegeven aan een Thule!