Cykell T2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cykell T2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

ide joseph 03-04-2018

gevaarlijk dit product

Geschreven voor: Cykell T2

Wij hebben op de Autostrade met drie fietsen;op de doortocht van 265 KM geen probleem.Bij de terugkeer wel eerste maal viel het klik systeem uit en fietsen naar beneden,gelukkig reden wij achter op een goed afstand,van weg gegaan de derde fiets was van de uitbreiding terug alles geplaatst goed controle gedaan stond op groen zoals de vorige keer,vijftig Km verder veer het zelfde.Dan beslist de fietsen ophalen met aanhangwagen 140 km ver huis.
wij gaan de fabrikant en fietsverkoper aansprakelijk maken,dit kon een grote ramp zijn op de snelweg.Wij vragen het toestel terug te nemen en de schade aan de fietsen.dit na gebruik van driemaal

Eddy 17-06-2018

Ook bij ons viel de fiets uit de fietsklauw, gevolg : een deel van de rem en het stuur weg, wiel paraplu, € 300 kosten. We gebruikten de fietsendrager voor de tweede keer. Bij contactname met Cykell werd de fietsendrager getest en goed bevonden. Wel was de fietsklauw stuk. Toch beweerden ze dat dit niks met het ongeval te maken had en dat ik de fiets slecht bevestigd had. Dikke zever, want ik had een weg afgelegd met veel vluchtheuvels, dus had die fiets al vroeger tegen de grond gelegen. Nu 2 jaar later is het slot van de klauw weer stuk. Mijn zoon is er zelfs achter gekomen dat je de fietsen ook zonder sleutel gewoon kan loskrijgen. Deze fietsendrager is zijn geld niet waard. Had ik me maar niet laten ompraten en een Thule gekocht.