THULE Xpress / / / /

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de THULE Xpress / / / / op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Gert-Jan 1986 05-03-2012
Geschreven voor: THULE Xpress / / / /

Gebruik de fietsendrager voor moutainbikes, passen zonder problemen 2 moutainbikes op. Met behulp van een extra spanbandje zitten de 2 fietsen zeer goed vast en is er geen beweging in te krijgen. Ook de fietsendrager zit erg vast aan de auto. Ik kan zonder problemen 120 km per uur rijden en ook bij verkeersdrempels geeft de drager geen krimp.

Zeer makkelijk te monteren en erg compact, plus financieel erg aantrekkelijk vergeleken met een conventionele fietsendrager.

De nummerplaat en verlichting wordt wel bedekt dus extra lichtbalk is benodigd. Heb ik voor 25 euro bij de halfords gekocht en is simpel met 2 bandjes aan de fiets te bevestigen.

mije1962 11-03-2012

Ik ben laats aangehouden daar de politie. Een waarschuwing gekregen omdat deze fietsendrager niet meer toegestaan zou zijn. Volgens de agent zou je de achterlichten niet kunnen zien als je er een fiets met fietstassen op hebt zitten. Dat heb ik nooit, maar het leek me niet verstandig om eigenwijs te doen. Ik heb 'm al 6 jaar en hij ligt standaard in de auto. Snel te monteren en te demonteren en in noodgevallen altijd bij de hand. Heel erg makkelijk om m'n zoon naar school te brengen of op te halen. Ik heb er destijds 19 euro voor betaald, ben er erg tevreden over. Damesfietsen zijn wat lastiger, maar al doende leert men.