Uebler F22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Uebler F22 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vdbsta 09-08-2013
Geschreven voor: Uebler F22

Begin juli 2013 kocht ik een Uebler F22 drager. Daags nadien gebruikte ik hem voor de eerste maal om twee koersfietsen van elk minder dan 9 Kg mee te vervoeren.
Bij het laden van de tweede fiets raakte het achterwiel ervan heel even de achterkant van het rechterachterlicht waarbij het bevestigingsplaatje van dit laatste meteen afbrak. De bevestigingssteun moet dus vervangen worden. Ik heb de verkoper schriftelijk geïnformeerd en gevraagd om een herstelling onder garantie. Toen ik hem opbelde een week nadien vertelde hij mij dat hij dat dit geen garantiegeval was en dat ik naar de invoerder kon bellen voor verder gevolg. Een telefoontje naar deze persoon (in NL, want dat is ook de invoerder voor BE) leverde alleen onmiddellijke ruzie op maar geen herstelling onder garantie. Dan maar een telefoontje naar UEBLER zelf waar een dame mij antwoordde dat ik alles via de invoerder en verkoper moest zien te regelen. Zover staan de zaken, de cirkel is rond...
Deze fietsdrager is voor 80% vervaardigd uit plastic dat reeds bij de geringste onhandigheid breekt als glas. Het was toen 25°C, wat bij 5°C of minder???
Voor mij dus nooit meer iets van UEBLER, en dit kleef ik onder de vorm van een sticker naast de firmapubliciteit op mijn fietsdrager.