Krups KP 1006

espresso, ristretto, lungo
KitchenAid 5KES0503EOB Onyx Zwart

Illy Y5

Soorten koffie
cappuccino, espresso, hete melk, latte macchiato
Illy Y5

Anne Miek 22-02-2012 Product paar dagen in bezit

Mooi compact apparaat wat zorgt voor heerlijke koffie! Ik heb hem speciaal aangeschaft voor de vakanties, om ook dan lekkere koffie te kunnen drinken. Voor het dagelijks gebruik vind ik de cups wel wat prijzig. Maar het is absoluut heerlijke koffie en prima op temperatuur.

Redplonka 10-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer iets anders. Wat is Senseo smerige koffie zeg in vergelijking met de Dolce Gusto. Ja het drinken van een bakkie via Dolce is wat duurder maar de smaak is ook tig keer beter. Om dan nog niet te spreken over de grote hoeveelheid keuze. Jammer alleen dat er slechts een beperkte selectie bij de supermarkten is. Maar makkelijk te bestellen via Dolce Gusto en boven ik meen 45 euro gratis verzending. Ik zeg KOPEN.

lente9 07-12-2011 Product half jaar in bezit

7,4
De smaak is perfect. De vormgeving is leuk. Maar de koffie blijft toch wel erg duur. De smaak als v.b. mokka kost toch al 0.62 eurocent per kopje. De lungo kost toch al gauw 0.35 eurocent kopje. Dus als je er verschillende kopjes drinkt per dag ben je toch een aardige cent kwijt. Daarom zijn we erover aan het denken om hem weer te koop te zetten. Het is ook jammer, dat het apparaat niet uit zich zelf stopt, net zoals bij de senseo.

Barbara79 21-10-2011 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, veel variatie in smaken. Daarnaast ook mogelijkheid om de sterkte aan te passen.

Daarnaast ook voor de klantenservice van Nescafé een compliment voor de afhandeling van de 20 euro retour aktie!

Marc 2B 19-12-2010 Product paar dagen in bezit

Tja, als ervaren koffieleut heb ik nu iets nieuws ontdekt. De Dolce Gusto Piccolo doet zijn naam in alle opzichten eer aan. Hij ziet er eigenwijs en leuk uit, zeker in deze kleur, is makkelijk in de bediening, heeft weinig plek nodig en het resultaat is fantastisch! Ik heb nu jarenlang een Senseo, maar dit is toch echt een aantal klassen beter en niet te vergelijken.

Andere reviews hebben het over het rammelen tijdens het opbouwen van de druk en het opwarmen, maar dat is alleszins acceptabel. De koffie komt er na een korte opwarmperiode goed uit. Dat je iets hoort, is niet te voorkomen.

Enige nadeel vind ik dat je er echt bij moet blijven.

Verder... Alleen maar lof.

Duurzaamheid... Geen idee... Een kwestie van afwachten. Ik zie het echt als een kopje koffie dat je niet elke moment van de dag geniet. Daar zijn de cups, zeker in geval van cappucino en latte machiato net iets te duur voor.

Mijn advies is dat je als koffieliefhebber dit apparaat gewoon in huis moet hebben.