Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 s400 rvs op Kieskeurig.be.

richard 07-06-2020

Fraaie blikvanger, heerlijke koffie.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Deze koffiemachine is een fraaie blikvanger in de keuken. Wat hem uniek maakt, is de mogelijkheid om voor ieder gezinslid 'koffie op maat' te maken. Dat kun je per persoon instellen, inclusief de hoeveelheid koffie (grote bak, klein kopje) zodat je altijd je favoriete hoeveelheid koffie krijgt. De melk kun je eenvoudig van de automaat afhalen en in de koelkast bewaren. Hij is eenvoudig in gebruik, relatief stil en snel opgewarmd. Ook heel fraai: de verlichting die aangaat bij het tappen van de koffie.

Minpunten

• lekbak is gauw vol

Burgjes 30-10-2021

Een feest na 40 jaar filterkoffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aanwinst voor onze nieuwe keuken. Makkelijk te onderhouden, koffie is goed op temperatuur en apparaat is relatief stil.

Vanessa 03-08-2021

Mooi design en stil in gebruik

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, erg stil, veel functies zoals ook je eigen kopje koffie profiel hoeveel schuim je wilt op je cappuccino . Aanrader en de siemens gaan naar mijn ervaring altijd lang mee mits je deze goed onderhoud natuurlijk!

Stefan 21-07-2021

Musthave voor elke koffieliefhebber

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en elegant aan de buitenzijde en levert goede koffie! Tevens keuze in bijna alle koffiesoorten en helemaal naar eigen smaak in te stellen met de profielen.

Enigste nadeel is dat de drip/afval bak snel vol zit, maar voor de rest heb ik geen nadelen gevonden.

Conclusie: Wellicht aan de prijs, maar zeker elke euro waard!

Sun-x 14-07-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds drie weken in ons bezit. Fijn dat het een stil apparaat is. Wel vinden wij het langer duren bij twee koffie (in vergelijking met ons oude Siemens apparaat). Ook spettert deze nieuwe machine meer, terwijl we wel de koffie-uitloop gebruiken voor de hoogte van de kopjes. Lekbak is snel vol, kan een nadeel zijn. Vinden wij van niet. Het blijft allemaal schoner. Het schoonmaken van de Z-groep gaat makkelijk en snel. De bediening is simpel. En het is heerlijke koffie. De melk-specialiteiten hadden iets warmer gemogen.

Okan Y. 10-07-2021

Makkelijke / geweldige apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeker een aanrader. Makkelijk in onderhoud en gebruik.

No 30-06-2021

Very good Cofee machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

This is a very good machine that gives u control over how you like your Cofee prepared .
From temperature, to Cofee strength . I love the late and cappuccinos and the ability to adjust the milk ratio is very nice and makes it easy to find your right cup of Cofee.
The machine is silent compared to EQ6+ I had before …and the milk drink temperature is hotter compared to the EQ6 which is a plus to me

Pluspunten

• Customizable
  • Hot milk drinks
  • Solid build quality
  • 6 individual profiles with 10 drinks each
  • Excellent milk container

Minpunten

• No touch screen
  • Drip tray a bit small

Esran 16-06-2021

Superfijn apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Van Jura overgestapt naar Siemens wegens het zelfreinigende systeem. Erg blij mee. Ook vele malen stiller dan ons vorige apparaat. Veel keuze en gemak. Zeker de prijs waard.

• Snel
  • Makkelijk schoonmaken
  • Veel keuze en voorkeursinstellingen

Minpunten

• Melk niet gekoeld, moet apart in koelkast
  • Maar 1 soort bonen

ISU 06-06-2021

Mooi design, zetgroep en melkkan zijn zeker een verbetering.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Waar wij in eerste instantienop gelet hebben is de zetgroep, melkkan en lekbak. Deze zijn allemaal verbeterd en werken absoluut maar behoren. Er is hier goed over nagedacht gezien de storingen die wij voorheen hadden bij de oudere modellen. 2 kopje tegelijk insiders ideaal en de smaak is top!

Pluspunten

• Zetgroep
  • Lekbak
  • Melkkan/systeem

Minpunten

• De prijs

Melany 22-05-2021

Lauwe bak koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Het apparaat geeft lauwwarme cappuccino/koffie verkeerd/latte macchiato. Ondanks dat de temperatuur is ingesteld op de hoogste stand, krijg je een koffie op kamertemperatuur. Niet tevreden en ik raad dit product niet aan.

Minpunten

• Koude koffie
  • Duur
  • Groot

R.Bruggeman 22-05-2021

Siemens eq 9

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Super blij met deze machine
heel erg stil
Vele mogelijk heden
om de smaak aan te kunnen passen
Heb daarom ook geen min punten

Pluspunten

• Super

Giuseppe 12-05-2021

heerlijke gemakkelijk een kopje koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

heeft wel wat gekost maar wat een fijn apparaat. Super makkelijk. Dit was een Moederdag cadeau. Mijn moeder is al wat ouder en ze vind hem super fijn en makkelijk.

Paul 30-04-2021

Super Mooie Machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Koffie machine maakt met de juiste keuze koffiebonen een heerlijke kop koffie! Ruime keuze uit verschillende soorten koffie, handige personalisatie optie voor 6 personen. Zo heeft iedereen zijn eigen koffie naar zijn of haar smaak. Niet twijfelen, gewoon kopen als je lekkere koffie belangrijk vind.

• Lekkere koffie
  • Koffie heeft goede temperatuur
  • Handig melkreservoir
  • Makkelijk schoon te houden

Ron 05-02-2021

Siemens eq 9 s 400

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Wat een fantastische machine , ja wat aan de prijs .maar wat een lekkere koffie komt er uit deze machine.

Pluspunten

• Zeer lekker koffie
  • Maak bijna geen herrie

• Schoonmaak

Klein 22-01-2021

Geluidsarm

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Mooie machine, aanwinst ik de keuken en zeer geluidsarm. Daarnaast heerlijke koffie met verschillende keuzes.

Frans 14-01-2021

Super Espresso volautomaat van Siemens !!!!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Siemens volautomaat ziet er heel mooi uit maar wat belangrijker is er komt de perfecte koffie uit er is overal aangedacht je kunt de drank sterker maken milder extra sterk wat je maar wilt. Een perfecte cappuccino en een hele lekkere late en nog veel en veel meer !!!

Asma 12-01-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Ik ben nu altijd extra vroeg wakker voor mijn heerlijk kopje koffie in de ochtend geen gedoe meer met filters en melk opwarmen. Gewoon draaien wat je wil hebben en op knop drukken en het komt kant elkaar in je kopje. Het apparaat geeft zelf aan wanneer hij leeg is of gespoeld moet worden en geleegd moet worden. Ideaal.

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Spoelt zelf
  • Geeft aan wanneer de bakken geleegd moet worden

Minpunten

• Niks

Marjan 08-01-2021

compact apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Prima apparaat. Omschrijving was niet duidelijk bij de online aankoop. Dacht dat apparaat met telefoon app te bedienen was maar dat was een andere versie. Dat doet natuurlijk niks af aan de koffie want die is heerlijk. altijd siemens koffie apparaat gehad.Bij 1 kopje cappuccino worden toch beiden koffie gaten gebruikt waardoor je in de cappuccino 2 druppels van de koffie in de schuim krijgt in plaats van 1. Kopje altijd onder beiden gaatjes zetten ook al zet je maar 1 kopje

Pluspunten

• melk slang wordt automatisch gereinigd
  • klein

Minpunten

• klein koffieprut en water reservoir
  • online was omschrijving niet duidelijk

Wim Harteveld 07-01-2021

Goede kop koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Deze machine zet een goede kop koffie, maar heeft ook zo zijn nadelen, de lekbak moet veel geleegd worden, waterreservoir aan de kleine kant, waterfilter bevestiging is waardeloos filter komt gemakkelijk los , heeft ook veel elektrische storingen en het reservoir voor de bonen is aan de kleine kant.
Al met al gezien deze problemen is de prijs voor dit apparaat wel aan de hoge kant.
Helaas heb haast alle apparatuur van Siemens en dat bevalt goed vandaar ook de keuze voor dit apparaat, maar dit apparaat is niet Siemens waardig, helaas !!!

• Goede kop koffie

Minpunten

• Veel storingen
  • Waterfilter bevestiging

Sandra 05-01-2021

Goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

De koffie smaakt heerlijk. De machine is stil bij gebruik en hij staat prachtig in onze designkeuken!