De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI9553X1RW rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robert 11-06-2022

Fantastische machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is zeer eenvoudig gebruiksklaar maken. De hoeveelheid verschillende koffie dranken is groot. Met de "koffiewereld" instelling zijn zijn er nog meer mogelijkheden. Met de barista mode kan ik alles naar wens instellen. Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de melk dranken. Ik heb de melkpak adapter voor nog extra bijbesteld om makkelijk uit een pak melk te gebruiken. De hele familie had de werking van het apparaat meteen begrepen. Erg tevreden.

Een prima Apparaat. 07-06-2022

Maakt een heerlijk bakkie koffie

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een fijn koffie automaat, en makkelijk te onderhouden.
Maar is wel meer luidruchtiger met malen en pompen dan de vorige van 4 jaar geleden.
De zet groep is wel storings gevoelig.1

Wimpi 31-05-2022

Lekker kop Koffie maar wel luidruchtig

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is mijn derde Automaat, het maakt een heerlijk bak je koffie
maar is wel storings gevoelig

Michael 13-05-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie met diverse soorten geprogrammeerde koffie keuzes, aanrader!

Ericie 20-04-2022

5 sterren

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie. Makkelijke bediening en ik kan koffiezetten als ik nog in bed lig met de app.

Sandra 24-02-2022

Geweldige koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine zet heerlijke koffie die ook nog eens goed heet is. Ook de koffiesoorten die met melk bereid worden zijn heerlijk. Gemakkelijk in gebruik en helemaal naar wens in te stellen. Wil je sterke koffie of normaal, kleine bak of grote bak heel veel mogelijkheden. En dan ook nog eens bedienbaar via de app. Wat reuze handig en leuk is. Allerlei koffies kunnen zetten uit heel veel landen en wordt je ook nog eens gewaarschuwd als de machine gereinigd dient te worden of als de melkreservoir nog aan de machine zit en de koelkast in moet. Kortom een TOP machine.

Marco van G 05-01-2022

Geweldige machine!

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige, snelle en zeer stille koffiemachine. Met de barista functie kun je veel instellingen gebruiken om de verschillende soorten koffie verder te optimaliseren. Ook met de basis instellingen komt er eenvoudig een heerlijke kof koffie uit. Het bonen- en waterreservoir zijn groot genoeg, dit voorkomt dat je dagelijks moet bijvullen. De lekschalen zijn heel eenvoudig uit de machine te trekken waardoor het legen hiervan zeer snel kan gebeuren.

peter 24-12-2021

fantastisch

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fantastisch apparaat, voelt zeer degelijk aan.
super makkelijke bediening zelfs het schoonmaken is eenvoudig,
barista modus maakt het helemaal top. kunt zoveel dingen instellen voor de perfecte kop koffie.

Faik Ennaji 22-12-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles is perfect aan dit apparaat en van alle gemakken voorzien. Met de barista optie oneindige keuzes en instellingen voor specifiek jou smaak!

André 15-12-2021

SIEMENS Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Helaas moet ik na gebruik sinds aanschaf d.d. 23-11-2021 stellen dat het apparaat zijn geld niet waard is. Maar misschien dat daar nog verbetering in kan komen als de servicedienst er eens naar gekeken heeft. Ik denk dat de computer niet goed werkt door menselijke fouten bij programmering.

De producten onder de knop komen vaak niet overeen met wat het apparaat er van maakt. Het eerste kopje espresso is vaak koud, zelfs bij instelling van de temperatuur op 95 graden.

De melk is altijd koud en dat maakt de latte machiato bijv. lauw. Een kannetje schuim als 1 van de producten onder de knop is gewoon een kannetje melk.

Wat wel goed werkt, is de verwarmingsfunctie, al moet je oppassen dat de kopjes niet van het apparaat glijden (al 1 keer gebeurd, gelukkig was het dure kopje nog heel) door de trillingen tijdens de verschillende productieprocessen. Dit komt met name door de bouw van het apparaat, dat schuin omhoog staat. De foto verhult dit een beetje.

Het schoonmaken is redelijk eenvoudig. Het fijne van de toegepaste materialen is dat de koffieresten en het water in de lekschalen niet aankoeken en alles met warm water snel te reinigen is zonder noodzaak voor het gebruiken van zeep. Het is wel een beetje een gedoe om de drukzetgroep te reinigen, maar als je dat eenmaal een paar keer gedaan hebt, gaat het wel weer.

De eerste keer lukte het me niet, wat er op tekening recht toe recht aan uitzag, de cappucinatore te ontmantelen om schoon te maken. Daar kwam ik later achter, gelukkig was er niets beschadigd. Je moet namelijk eerst de melkkan uit het apparaat losklikken.

Johnny 12-12-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo fijn apparaat, heerlijke koffie.
Tevens veel koffie soorten via wifi.
Koffie malen zonder veel lawaai.
Gemak van de app is zeer veelvoudig, en gemakkelijk voor te bedienen.

Kortom zeer fijn apparaat.

Tammera 17-11-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel blij met de keuze voor dit apparaat. Heerlijke koffie, makkelijk schoon te houden en zeer makkelijk in gebruik. Echt een top apparaat.

Sandr 14-11-2021

Eycatcher

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend mooi product dat ook nog eens heerlijke koffie afgeeft

Amelia 27-10-2021

Super koffie en super stil

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne koffie en dat uit een hele stille machine. Melk voor Cappuccino is nog niet een succes, moet ik nog mee oefenen. Daarom voor nu 4 ipv 5 sterren. Maar voor de rest: hele fijne machine

Peter 23-07-2021

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Trotse bezitter van mijn Siemens volautomaat. Eerder wat goedkopere modellen gehad van andere merken, maar wat een verschil. Het appartement is erg degelijk en ziet er luxe uit. Ik heb al meerdere complimenten gehad. Daarbij is de koffie natuurlijk het belangrijkste en die is heerlijk. Apparaat is makkelijk te bedienen en de besturing via mijn telefoon werkt goed.
Geen spijt van mijn aankoop.

Jennifer 14-07-2021

Siemens eq9

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn apparaat en makkelijk in gebruik, de barista modus is een fijne toevoeging om een perfect kopje koffie te presenteren

Annemie & Jac 14-06-2021

Chapeau !

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine heeft ons zeer verrast. Hij heeft onze verwachtingen - in vergelijking met andere apparaten - totaal overtroffen. Smaak maar ook design en uitvoering zijn echt top. Wij krijgen hierover veel complimenten van onze vrienden en bezoek, dus helemaal in onze nopjes.

Marco 24-05-2021

Mooi simpel en goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Na het uitpakken en reinigen zitten we na een hslf uurtje al aan de eerste latte. Prima schuim en temperatuur valt niet tegen. De wifi hierna ingesteld wat eigenlijk geen problemen opleverde en meteen in google home opgenomen zodat ik het apparaat op afstand al kan aanzetten. Ben blij met de aankoop.

Pluspunten

• 2 producten tegelijk maken
  • Simpele bediening
  • Verlichting tijdens koffie zetten

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Jean-Marie 09-03-2021

nee, ik beveel dit product niet aan

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

zeer mooi toestel met veel mogelijkheden en gemakkelijk in bediening, doch voor iemand die van warme koffie houdt zeker een ontgoocheling!! Temperatuur gemeten op 50à 60 graden, zelfs met een voorverwarmde tas.
Melk noch een heel stuk slechter (max 40°)
Toestel al teruggestuurd doch teruggekregen met de melding dat het voldoet aan de fabieksnormen.
absoluut afrader!!

Minpunten

• koffie niet warm genoeg
  • melk koud

Maarten 23-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer uitgebreide mogelijkheden en bedieningsgemak met Home Connect hebben er voor gezorgd dat de keus op dit model gevallen is.
Los Melk reservoir is erg fijn! Deze kan je makkelijk in de koelkast zetten zodat je altijd direct melk hebt.
Via Home connect erg veel verschillende soorten koffie recepten, ideaal !

Apparaat is makkelijk schoon te houden!