Philips EP5360 zwart

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5360 zwart op Kieskeurig.be.

koffieslurper858 14-06-2018
  • Product gekregen

Een zeer degelijke koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Met dit koffiezetapparaat zet je overheerlijke koffie in een handomdraai. Het apparaat heeft een mooi strak design wat relatief weinig ruimte inneemt op een aanrecht. De koffie is geheel naar wens in te stellen door het afstellen van grootte, temperatuur en malingsgraad. en bij cappuccino´s en lattes kan de verhouding melk/koffie ook zelf gekozen worden. Het melkschuim is mooi stevig en behoud ook als de koffie al even staat goed zijn structuur. Wat ik ook heel fijn vind is dat het apparaat relatief onderhoudsarm, het is makkelijk schoon te houden en hoeft amper ontkalkt te worden door het gebruik van de aquaclean. Het enige wat ik wat minder vind is dat het apparaat een beetje laat aangeeft dat de lekbak vol zit waardoor deze dan echt tot het randje gevuld is. Met legen is het dan goed oppassen dat je niet knoeit. Behalve dit kleine puntje ben ik zeer tevreden en kan ik het apparaat iedereen aanraden!!

Pluspunten

• naar eigen wens in te stellen
  • groot water resevoir
  • groot bonen reservoir
  • stevig melkschuim
  • koffie is goed heet

Minpunten

• lekbak raakt snel vol en had groter gemogen

Ed70 13-06-2018

Genieten van een heerlijk kopje koffie…

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Nu enkele weken in het bezit van de EP5360/10 - R&R – NL. Mijn eerste verse bonenmachine.
Je proeft het verschil van een vers gemalen kopje koffie echt wel. De EP5360/10 bevalt prima, fijn in gebruik. Makkelijke bediening en toch nog veel mogelijke instellingen waarmee je het apparaat kun instellen naar eigen smaak.
Van de sterkte van je koffie tot de hoeveelheid melk bij een cappuccino of de warmte van je koffie.
En mocht je toch nog gemalen koffie in de kast hebben staan de EP5360/10 kan ook daar nog mee overweg.
Nadat ik de EP5360/10 binnen kreeg heb ik hem uitgepakt en in de keuken geplaatst. Dat was even zoeken naar een geschikte plek. Het is een vrij groot apparaat. Daarna de installatiehandleiding doorgekeken. Deze is vooral opgebouwd uit pictogrammen wat de begrijpelijkheid wel ten goede komt. Helaas had de installatie wel iets wat voeten in de aarde omdat na het volgen van de stappen er geen koffie uit de machine kwam. Waar het precies mis ging is mij nog niet helemaal duidelijk. Door een cleansessie te doorlopen is het daarna wel goed gegaan.
Daarna de machine verder naar eigen smaak ingesteld en dat is ook later nog makkelijk weer aan te passen.
De geïntegreerde melkbeker is een zeer fijne toevoeging. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Super fijn dat je hem ook zo weer in de koelkast kunt plaatsen. De melk wordt zeer goed opgeschuimt.
Ik gebruik de EP5360/10 naar alle tevredenheid en wil niet meer terug naar filterkoffie. Geef mij maar koffie van versgemalen bonen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snelle schoonmaakfunctie voor het melksysteem

Minpunten

• Geluid bij aan en uitzetten

LarsWo 11-06-2018

Heerlijk kopje koffie, in te stellen hoe je het zelf wilt

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Dit koffieapparaat kan iedereen voorzien van een heerlijk kopje koffie. Alles is in te stellen zoals je het zelf helemaal wilt. De malingsgraad, hoeveelheid per kopje (denk ook aan verhouding melk/koffie bij cappuccino) en de temperatuur. De koffie die er uitkomt is ook nog eens heerlijk. Het hangt natuurlijk wel af van de bonen die je erin doet. De cappuccino en latte macchiato zijn ook nog eens heel lekker en makkelijk te bereiden. Het schuim is vol en blijft lang mooi egaal.
Het enige nadeel is dat elke keer dat je het apparaat aan- en uitzet deze gaat spoelen, waardoor het waterreservoir redelijk snel leeg gaat en de lekbak snel vol raakt.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te gebruiken
  • Alles in te stellen naar persoonlijke voorkeur
  • Snel
  • Relatief stil

Minpunten

• Lekbak raakt snel vol
  • Waterreservoir tamelijk klein

Renevz 11-06-2018

Lekkere koffie uit mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Nu een twee weken de koffie aan het drinken uit deze machine en het is een genot.
Overgestapt van Nespresso naar verse bonen en het verschil is te proeven.
Installatie is met de handleiding eenvoudig, de keuze voor je favoriete soort koffie ook, het enige dat we nog verder moeten gaan ontdekken is de ideale koffieboon die we gaan gebruiken.
Schoonmaken is ook makkelijk en de handleiding geeft duidelijk aan hoe vaak de verschillende onderdelen even schoongemaakt moet worden.
Al met al erg tevreden met deze machine en kan 'm iedereen aanraden.

Pluspunten

• installatie
  • gebruiksgemak
  • keuze mogelijkheden

MoniqueRE 10-06-2018

Prima koffiemachine met een perfect resultaat!

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Sinds kort staat de Philips EP5360/10 bij ons in de keuken, en hij bevalt ons zeer goed!

Het in elkaar zetten van de machine, was even wat uitzoekwerk, ook met het boekje ernaast. Maar in gebruik is hij fijn. Er wordt duidelijk op het scherm weergegeven wat je moet doen (kopje eronder, melk tuutje uitschuiven etc.) en je hebt veel koffie keuzes.
De machine zelf is erg mooi van ontwerp, simpel, duidelijk en compact. Een aanwinst voor in de keuken!

De machine zet heerlijke koffie, goede melkschuimlaag bij de cappucino of latte en goed van smaak.
Vrienden en familie gaven al veel complimenten over de koffie, veel vonden het erg lekker.

Enige nadeel aan de machine vind ik toch het geluid dat hij maakt, maar daar valt denk ik weinig aan te doen, de koffiebonen moeten toch gemalen worden!

Pluspunten

• Mooie compacte koffiemachine
  • Lekkere verschillende smaken koffie
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid, maar daar moet je even aan wennen

HelgaWeert 09-06-2018

Prima espressomachine

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Sinds we dit apparaat in huis hebben, is niet alleen koffie drinken, maar ook koffie zetten een plezier!!
Zeer gemakkelijk in gebruik, ook eenvoudig schoon te maken. Lekkere koffie, cappuccino en Latte.
We zijn zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• gemakkelijk te cleanen
  • bijvullen zonder knoeien
  • geen los slangetje voor de melk
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• handvat van waterreservoir mag iets steviger

peetje14 27-12-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

ik ben erg blij met het apparaat. klein minpuntje is dat het waterreservoir moeilijker uit het apparaat te halen is maar ik vul m bij met een maatbeker en dat gaat prima

Erika wijngaard 24-12-2019

Beoordeling ep5360/10

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Heerlijke koffie. Eenvoudig gezet. De cappuccino is overheerlijk en zo klaar. Voorheen moest ik met een aparte melkopschuimer werken. Weinig geluid vergeleken met mijn vorige machine

Pluspunten

• Goede smaak
  • Minder geluid dan ons oude apparaat
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anoniem 23-11-2019

heerlijke koffie, veel keuze voor eigen smaak

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Mooi design, fijn koffie apparaat. Je kunt kiezen uit zes verschillende koffie soorten, 5 sterktes en 5 maalstanden. je kunt dus - nog los van de keuze uit merken en soorten bonen - genoeg proberen tot je jouw perfecte kopje koffie hebt per koffie soort. schoonmaken is even goed lezen en de filmpjes op de Philips site kijken, maar na paar keer doen is het makkelijk. Malen en zetten maakt wat geluid, maar je waant je in een café / restaurant, de geur helpt daar ook bij. Display geeft duidelijk aan wat je moet en kan doen. Ik ben zeer blij met dit apparaat.

Frederikus 04-10-2019

HD8834 Prima koffie en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

xxx net twee jaar en een maand geleden gekocht. Gemakkelijk in gebruik en prima koffie, echter wel uitgebreid in onderhoud. Helaas net buiten twee jaar garantie lekkage. Exact dezelfde klacht had ik eerder met een ander bekend merk.

Pluspunten

• prima koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• uitgebreid onderhoud
  • na twee jaar lekkage

R.C.K. 11-09-2019

goed en degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

mooi design snel lekkere koffie en verschillende optie's makkelijk zichtbaar procenten van de kalk aanduiding. makkelijk te onderhouden melk houder en alles kan uit elkaar en goede introductie filmpjes op internet voor schoonmaak en onderhoud.

GoudseHarry 22-07-2019

Top apparaat met aantal kleine minpuntjes

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Ten eerste de basis het apparaat zet heerlijk koffie en cappucino en menustructuur is duidelijk.
Het reservoir voor de koffiebonen is niet heel makkelijk van vorm je loopt vaak een beetje te prutsen om het reservoir helemaal te vullen en oppassen dat het niet in de rand terecht komt. Dit had makkelijker gekunt. Ander nadeeltje is het handvat van waterreservoir is erg zwak het buigt meteen al erg door en waar ik al bang voor was is daadwerkelijk gebeurt het handvat is afgebroken. Ook bij andere types las ik later dat dit vaak ook bij anderen is gebeurd. Warm water voor thee is wel weer makkelijk uit het apparaat te krijgen en op maat voor je kopje te doseren.

Joost12345 19-06-2019

Goede koffie voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Lekkere koffie en goede melkschuim. Dit laatste vond ik erg belangrijk omdat ik van cappuccino houd.
Hij maakt wel wat herrie tijdens het maken van de melkschuim maar dat neem ik voor lief.

BertZ 10-06-2019

Nog niet tevreden

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Apparaat net in gebruik, storingscode 22.
Jammer dat je nergens kunt terugvinden wat deze code betekent

Ramonvh 08-06-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn Philips volautomatische koffiebonenapparaat.
Hij zet heerlijke gewone koffie, espresso, cappuccino en latte machiato. Ook de americano is goed te drinken. Heel makkelijk is het om de sterkte van de koffie aan te passen naar je persoonlijke smaak. Ook eenvoudig te reinigen. De gebruiksaanwijzing is makkelijk leesbaar en duidelijk. Voor een echt lekkere kop koffie in welke variant ook.

nanouska 09-05-2019

Fijne espressomachine

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Na jaren gebruiker te zijn geweest van de Senseo Latte, wilde ik heel graag een espresso machine. En die heb ik afgelopen week aangeschaft, de machine ziet er prachtig uit, werkt ook prima en is gemakkelijk te bedienen. Het is allemaal heel duidelijk te doen doormiddel van de stappen die de machine aangeeft. Heb nu inmiddels alles uitgeprobeerd en bevalt me heel goed. Heb nu de DE mokka en de DE rood in huis gehaald, en ga de aankomende tijd meerdere merken proberen om te kijken welke smaak het beste bij mij past.

Pluspunten

• Mooi machine
  • Lekkere hete koffie
  • Koffie malen geluid valt me heel erg mee

Petorrr 26-04-2019

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Dit is mijn tweede Saeco met melkopschuimer, de vorige heeft het krap 3 jaar uitgehouden en ging vreselijk stinken na een zetbeurt. Alsof er chemicaliën uit een condensator o.i.d. lekte. Knoop doorgehakt en toch maar weer deze gekocht, vanwege gebruiksgemak en de melkopschuimer. Helaas na 6 maanden defect. Met Errorcode 2, wat nergens in de boekjes staat..... Machine gaat retour voor reparatie en garantie, maar ik ga toch een ander merk aanschaffen.

Daphne 02-04-2019

Overheerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

De koffie is echt superlekker. De machine is erg mooi. Het gebruiksgemak is ook goed. De zetgroep is er gemakkelijk uit te halen maar door gewoon af te spoelen blijft er altijd nog wel wat koffie zitten. Ik heb de machine nog niet lang dus misschien ligt dit wel aan mij :-)
Na 2 weken lekte de machine aan de zijkant, Philips heeft de machine meteen laten ophalen en gecontroleerd. Zeer vlotte communicatie en opvolging! Uiterst tevreden. De machine maakt wel wat lawaai, maar ik had persoonlijk ook niet anders verwacht dus ik zet het geluid niet bij een nadeel. De melkkan kan na gebruik door de machine kort gespoeld worden, zo kan deze in de frigo en hoef je deze maar 1 x per week helemaal te reinigen.

LeoSpitfire 21-02-2019

Dit product zorgt vlug voor een lekkere kop koffie

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Profiteer van het aroma van vers gemalen koffiebonen en zet je koffie volgens je eigen voorkeuren. Snel klaar en intensief naar eigen smaak.

MrBean 15-02-2019

Keuzestress!

Geschreven voor: Philips EP5360 zwart

Perfect en eenvoudig werkende machine. Gemakkelijk en snel een kop heerlijke koffie. Vraag is alleen elke keer "Wat zal ik kiezen?". Met een simpele filterkoffiemachine heb je dat dilemma niet.