Magimix Essenza Mini rood

Kleur(en)
rood
Fabrikant kleur(en)
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Essenza Mini rood op Kieskeurig.be.

Sturn 09-03-2020

Niet aan beginnen

Geschreven voor: Magimix Essenza Mini zwart

Deze apparaten gaan uiteindelijk allemaal lekken. Heb er inmiddels twee versleten, gemiddelde levensduur max 2 jaar. We hebben geen espresso cups gebruikt, maar wel een wat duurder alternatief. Ook fijn dat je m zelf niet kan opschroeven, daar heb je kennelijk een speciale schroevendraaier voor nodig.

WT 24-09-2019

Goedkoop, leuk design, werkt prima, hete koffie.

Geschreven voor: Magimix Essenza Mini groen

Mooi apparaatje om te zien en lekker compact. Ik gebruik hem zowel met originele capsules als met alternatieven van Perla, L'Or en van Xenos. Dat functioneert allemaal prima. De koffie is lekker heet. Het apparaat warmt snel op. Na enkele seconden al klaar voor gebruik.

Ik vindt het een heel goede aankoop.

Mart Smit 03-09-2020

Heerlijke koffie, mooi design!

Geschreven voor: Magimix Essenza Mini groen

Ik geniet van een heerlijk kopje koffie! De automaat is vrij stil en erg gebruiksvriendelijk.
Deze Magimix is klein en neemt niet zoveel ruimte in als mijn Senseo automaat. De koffie is beter van smaak! Een aanrader, zeker als je niet veel ruimte in de keuken hebt.

Het bakje voor de lege cups en het water reservoir is kleiner dan een gewone Nespresso machine, maar daardoor is het formaat van de machine wel kleiner en neemt minder ruimte in.

Pluspunten

• Compact
  • Leuk design
  • Zet goede Lungo of espresso