De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Aantal kopjes per keer
Melkreservoir

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B op Kieskeurig.be.

Clement 05-12-2017

Kan niet beter voor fijnproever

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ik heb hem nu ruim een jaar. Makkelijk af te stellen naar hoeveelheid per kopje.
Makkelijk af te stellen naar smaak.
eenvoudig en goed te onderhouden. Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ik wil niet anders meer.

Pluspunten

• zuinig in energie

Peter van den Berg 22-12-2016

De'Longhi ECAM 20.110.B

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

We zouden wachten totdat we onze nieuwe keuken zouden aanschaffen. Daarna moest er een bonenapparaat komen. De afgelopen maanden al veel op onderzoek geweest (ook al even in de winkel van KoffieDiscounter geweest en top behandeld daar!) Na een laatste advies van een vriend van mij die ook deze de Longhi had toch maar gekozen voor de De'Longhi ECAM 20.110.B

Bij binnenkomst ingesteld en getest. Na het instellen van waterhardheid en het plaatsten van het filter (wat redelijk simpel te doen was) staat deze nu in onze oude keuken.

De komende dagen nog even afstellen en zorgen dat de koffie op z'n lekkerst smaakt.

1 nadeel wat me opviel: er staat in de specificaties dat er een stalen melkschuimpijpje is: dat is niet zo. Deze is van plastic.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Goed nagedacht over de bediening, zeer eenvoudig

Minpunten

• Geen stalen melkschuimpijpje, maar plastic
  • Warmhoudplaatje kost veel tijd om warm te worden

Warner 06-11-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Naast het feit dat er een heerlijke, naar eigen wens te bereiden, koffie mee gezet kan worden is het een mooi apparaat dat zeer gebruiksvriendelijk is.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • heerlijke koffie
  • deels zelfreinigend
  • redelijk stil
  • nette prijs

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg

Tgi 22-09-2018

Espresso De'Longhi Magnifica S Ik mis hem!

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Zeer fijne machine. Altijd schoonmaken 1 a 2x permaand. Die van ons is nu stuk na 7jaar. Echt balen. Heb zelf eerder het drukventiel vervangen 2 jaar geleden. Volgens youtube video goed te doen. Printplaat is nu stuk (18€+55€ voor allebei) door teveel water bij goed schoonmaken :( (gebruik geen water aan bovenzijde! dan giet je het over de printplaat aan voorzijde= Printplaten kun je makkelijk vervangen, maar gezien de leeftijd doe ik dat niet meer.
De koffie is voor mij erg goed.

Betty 23-06-2018

zet goede koffie, maar geen cappuccino

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Na mijn eerdere kritiek ben ik nog steeds ontevreden over deze koffiemachine. Ondanks diverse pogingen en rekening houdend met alle aspecten van de gebruiksaanwijzing is het mij niet gelukt cappuccino te produceren. De melk verandert niet in schuim, hoewel ik inmiddels verschillende soorten heb geprobeerd. Ik heb het nu opgegeven, maar de machine terugbrengen naar de leverancier (Blokker) lukt me niet, omdat ik geen auto heb.
Koffiezetten gaat goed.

Pluspunten

• goede koffie

Minpunten

• zet geen cappuccino
  • het spoelen kost veel water

Aad 29-03-2018

mooi compacte espressomachine

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ten eerste goed advies door de verkoper in de winkel in Naarden.
De eerste indrukken van het product zijn zeer positief. goede heldere gebruiksaanwijzing en
een kop koffie is gemakkelijk te zetten. Hoeveelheid water en koffie is gemakkelijk in te stellen. Het geluid is acceptabel en beter als mijn oude espressomachine.
Apparaat wordt doorgespoeld bij in en uitschakelen van apparaat.
Hoop dat hij het net zo lang uithoudt als mijn vorige espressomachine (Saeco).

Harry 26-01-2018

Lekker bakje koffie

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Fijne machine, lekkere koffie lawaai valt ook wel mee (net zo veel als de oude senseo)
Enig nadeel een beetje klein waterreservoir maar ja hij spoelt zichzelf wel 2 x schoon

Pluspunten

• Niet te groot
  • Koffie sterkte makkelijk instelbaar
  • Goed warm
  • Niet te veel lawaai
  • 2 kopjes per keer

Minpunten

• Klein waterreservoir

H.Klein 05-12-2016

overzichtelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

mooi en handig apparaat. eenvoudig te bedienen en reinigt zich zelf. water en koffiebonen vullen, fluitje van een cent. wanneer het waterbakje vol is wordt dit aangegeven,evenzo het bakje met koffieprut. ik vind het een geweldig apparaat en zeker niet duur. lekkere koffie.

tjee 20-04-2018

Na 7 jaar gewoon weer deze.

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ongeveer de goedkoopste en volgens de reviews nog steeds 1 van de toppers. 7 jaar geleden kocht ik de eerste en na ongeveer 20.000 koffie is de maalgroep versleten.
Net de nieuwe geïnstalleerd, gaat snel als je 'm kent. Even temperatuur, waterhardheid en maalgraad afstellen en op naar de volgende 20.000.

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Goed af te stellen
  • Makkelijk in onderhoud
  • Prima koffie
  • Opschuimen melk uitstekend

Minpunten

• Waarschuwing voor water op komt te laat.
  • Waarschuwing voor water op komt te laat.
  • Waarschuwing voor water op komt te laat.
  • Waarschuwing voor water op komt te laat.
  • Waarschuwing voor water op komt te laat.

HaWi 17-10-2017

Prima koffiezetter

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Na een groot aantal jaren heeft mijn Siemens TK53009 het opgegeven en heb ik sinds een maand deze De Longhi Magnifica S in mijn bezit. Qua geluidsbelasting een verademing vergeleken met de Siemens. De ingebruikname kost wat tijd maar daarna werkt het apparaat flitsend. Hij spoelt met relatief veel water waardoor je regelmatig moet bijvullen maar dat gaat handig omdat je de watertank er niet uittilt maar uittrekt. Zeker handig als hij onder een keukenkastje staat. Maling en kopgrootte zijn goed in te stellen. Ik gebruik de waterfilter. Die moet je ongeveer om de drie maanden vervangen. Ik koop ze voor € 7,99.
Kortom; ik ben zeer tevreden over dit toestel. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen.

Pluspunten

• Aantal decibels
  • waterresevoir uittrekbaar

De longhi magnifica 08-12-2018

De longhi espresso apparaat

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ik heb in juli dit apparaat gekocht en is inmiddels al twee keer kapot geweest. De tweede keer moest ik er ook nog voor betalen omdat er zogenaamd plastic in het apparaat zat wat ik er zelf in gegooid zou hebben. Ik ben het apparaat in vier maanden twee keer kwijt geweest. Wat een waardeloos prul. Ik heb al jaren espressoapparaten gehad, maar nog nooit zo'n slechte! Goedkope rotzooi

Minpunten

• Levensduur waardeloos
  • Service van de longhi slecht

Wim 07-12-2018

Verontreiniging in bonen, de Longhi helpt

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Goede ervaring met voorganger. Geheel onverwacht, kunnen verontreinigde bonen een storing veroorzaken. Er zat bij mij een keihard stukje tussen de bonen, waarop de maler vastliep. De Longhi heeft dit goed opgelost door de maler te reinigen, aan huis nog wel. De monteur heeft gedemonstreerd hoe dit zelf te verhelpen in de toekomst. Service zeer okay dus. Ik ben inmiddels weer aan de smakelijke koffie.

Anna 18-10-2018

Zeker een aanrader

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Hiervoor 4 jaar lang een Melitta gehad. Daar waren we ook erg tevreden over, maar toen deze stuk ging wilden we toch graag een wat groter waterreservoir en bonenreservoir. Gisteren dus deze "De Longhi" gekocht. We zijn er nu al erg tevreden over al was het al alleen maar door het aantal dB.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Mooi uiterlijk

Kees 30-08-2018

Heerlijke koffie en een schappelijke prijs

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ik heb het apparaat nu anderhalve maand thuis staan. Had me vooraf goed ingelezen dus ik had al de minpunten gezien dat het water snel op is, de plaat waar de kopjes op staan snel krast (is inderdaad zo), en de opvang van water snel vol loopt omdat hij bij aan- en uitzetten gaat spoelen. Dat laatste heb ik opgelost door er gewoon altijd een glas onder te zetten, dat is makkelijker legen dan die opvangbak.

De machine is verder prima, je kan de sterkte makkelijk instellen met de grote draaiknop aan de voorkant. Aanpassen van de temperatuur van de koffie is wat lastiger, maar dat zal je ook niet zo vaak doen. Aanpassen van de hoeveelheid koffie die er uit komt gewoon door het knopje ingedrukt te houden tot je op de gewenste hoeveelheid zit. Dat onthoudt hij dan voor de volgende keer.

Eigenlijk maar 1 ergernis, en dat is dat het apparaat niet controleert of er voldoende water in het reservoir zit voor een bak koffie. Als het te weinig is breekt hij halverwege af en gaat ook niet verder als je het reservoir bijgevuld hebt. Zit je dus met een halve, hele sterke bak koffie waar je niet veel meer mee kan (hooguit naar smaak wat aanlengen met heet water).

Maar, alles opgeteld, nog steeds een aanrader!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Geen check op water voordat hij gaat draaien
  • Metalen plaat krast snel

Grootentraast 04-07-2018

Koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Mooie vormgeving.makkelijk in gebruik.prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig en werd als zeer goed aanbevolen

Pluspunten

• snelle levering.prijs kwaliteit is erg goed.
  • Geluids arm .maakt lekkere koffie

Minpunten

• Tot op heden geen

dinah 26-03-2018

Heerlijke verse koffie

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Ik heb de De'longhi magnifica al 4 jaar en hij werkt nog perfect. Wel regelmatig onderhouden (geeft hij zelf aan) maar hij werkt nog perfect. Een echt aanrader mocht je overwegen om er een te kopen. Met een eigen melkopschuimer kan je ale koffies maken die je maar wil. Je hebt keuze uit 1 of 2 koppen koffie of espresso.

Pluspunten

• Je kan veel zelf instellen, sterkte warmte ed.
  • echte verse koffie
  • levensduur
  • ziet er mooi uit.
  • gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• regelmatig ontkalken

Betty 05-03-2018

wel goede koffie, maar geen cappucino

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Koffiezetten gaat prima, maar het lukt mij niet om er melk voor cappucino mee op te schuimen. Heb de gebruiksaanwijzing heel goed gelezen en alle aanwijzingen goed gevolgd, maar de melk wordt wel heet, maar schuimt niet.

Pluspunten

• goede koffie- en espressofunctie

Minpunten

• melkopschuimer werkt niet

wilenmia 23-02-2018

mooi compact apparaat

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

hadden 6 jaar geleden al dezelfde machine gekocht maar had een lekkage die te duur was om te maken. daarom nieuwe gekocht. waren zeer tevreden daarom dezelfde gekocht
fijne compacte machine
makkelijk bediening
zeer makkelijk naar eigen wens in te richten
lekkere koffie naar eigen smaak

Pluspunten

• compact
  • bediening

Bax 06-11-2017

Eenvoudige bediening, makkelijk in onderhoud, prima koffie.

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B

Prima koffie tegen een betaalbare prijs, eenvoudige bediening, makkelijk in het onderhoud, twee jaar garantie. Wij zijn meer dan tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Uitsekende prijs/kwalitiets verhouding
  • Watertank word naar voren verwijderd.
  • eenvoudige bediening.

Minpunten

• weinig extra opties